منگنز محققان جا قوها با انتقال به مسیر مهاجرت عادات

چند قوها اغلب دیده می شود زمستان در وادنایس هیتس یا در امتداد رودخانه Croix سنت خواهد بود ورزشی جدید گردن طلا

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

چند قوها اغلب دیده می شود زمستان در وادنایس هیتس یا در امتداد رودخانه Croix سنت خواهد بود ورزشی جدید گردن طلا و جواهر در این سال است.

محققان با وزارت منابع طبیعی خواهد اتصالات حدود 36 قوها در مینه سوتا با گردن-نصب فرستنده به مطالعه قو مهاجرت در طول سال حرکات و میر خطرات و زیستگاه تنظیمات. این مطالعه با عنوان: داخلی جمعیت قوی ترومپت زن های مهاجرت, محیط زیست و حفاظت.

قوها مجهز به فرستنده سال گذشته نشان داد که تنوع گسترده ای در مهاجرت عادات گفت: دیوید اندرسن در مینه سوتا تعاونی ماهی ها و حیات وحش واحد پژوهشي – دانشگاه مینه سوتا است. برخی از صرف زمستان در آیووا. برخی از سفر در سراسر دریاچه میشیگان. چند نقل مکان کرد و تنها در مسافت های کوتاه به باز کردن آب نه خیلی دور از زمینه های پرورش خود را.

"ما همه به دنبال به جلو به دیدن آنچه که واقعی مسیرهای مهاجرت از از این مطالعه گفت:" جان Moriarty, مدیر, از, Three Rivers منطقه پارک که مدیریت تقریبا 27,000 هکتار در می سی سی پی در ایالت مینه سوتا و کلاغ رودخانه حوضه.

'اردک نشسته'

بودجه پژوهش از قانونگذاری-شهروند کمیسیون در مینه سوتا و منابع در حال انجام است در همکاری با گروه حفاظت و نهادهای دولتی در ویسکانسین, آیووا, میشیگان و اوهایو. فرستنده و مجموعه از یک سال از داده ها در مورد هزینه $1,350 هر یک به علاوه پشتیبانی برای استقرار آنها.

قوها رفتن را از طریق یک molt هستند "اردک نشسته" برای محققان چرا که آنها نمی تواند پرواز دور. یک محقق را در یک قایق همراه در کنار یک استخر قو, قاپ زنی آن را به آرامی اما محکم از آب قرار داده و رادیو یقه دور گردن آن را چند اندازه گیری و نمونه خون وزن آن و تبدیل آن سست است.

فرستنده سفید با بزرگ سیاه و سفید حروف و اعداد است که اجازه می دهد تا شهروندان برای شناسایی قو از راه دور است. این حلقه ساخته شده از دو قطعه که اسلاید با هم و در نهایت از هم جدا و سقوط در حدود سه تا چهار سال به عنوان مواد تنزل. آنها خورشیدی و آپلود از طریق برج های سلولی در هر 15 دقیقه.

"فرستنده نور وزن و نه مانع از پرندگان در هر راه" گفت: لری Naumann سخنگوی DNR Nongame حیات وحش برنامه.

گزارش رؤیت

یک ترومپت قو شنا دور پس از آزادی دوباره به آب با یقه جدید. محققان خواهد بود اتصالات حدود 36 قوها در مینه سوتا با گردن-نصب فرستنده به مطالعه مهاجرت در طول سال حرکات و میر خطرات و زیستگاه تنظیمات. این پروژه یک تلاش مشترک از دانشگاه مینه سوتا, اداره منابع طبیعی, خدمات شیلات و حیات وحش, Three Rivers منطقه پارک و قوی ترومپت زن در جامعه است. (دبورا افزایش یافت / وزارت منابع طبیعی مینه سوتا)

اگر مردم می بیند یک قو با گردن یقه آنها را تشویق به گزارش رویت به https://forms.gle/KmQQZQHqpjtBGGNb8.

شکل می پرسد برای شماره شناسه و می پرسد سوالات مختلف در مورد که در آن قو کشف شد و آنچه در آن انجام شد. گروه رؤیت همچنین می توانید گزارش به بررسی زمین شناسی ایالات متحده سایت. عمومی می توانید یک نقشه از قو رؤیت در trumpeterswan.netlify.com.

قوی ترومپت زن جمعیت به طور چشمگیری افزایش یافته پس از دهه های 1960 و 1970 زمانی که تلاش های حفاظت آغاز شد.

در مینه سوتا محققان مجموعه ای از یک هدف بالا بردن تعداد قوها به حدود 500 سال 2001. در آخرین شمارش وجود دارد بیش از 17,000.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب