حرف: کلمه کوچک می تواند عواقب بزرگ

جای تعجب نیستکلمات کوچک می تواند عواقب بزرگ. مه 6 مقاله "مغلوب ساختن پیشی جستن بازديد آریزونا به مطبوعات بازگش

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

جای تعجب نیست

کلمات کوچک می تواند عواقب بزرگ. مه 6 مقاله "مغلوب ساختن پیشی جستن بازديد آریزونا به مطبوعات بازگشایی," فقط یکی از آن غیر مسئولانه بیان رخداد. در این گزارش گفت: "تهمت نمی پوشیدن یک ماسک با وجود دستورالعمل گفت: آنها باید پوشیده در داخل کارخانه در تمام زمانها." آنچه در مورد سه تن دیگر از مردم که در تصویر با مقاله که او نیز نمی ماسک می پوشند?

نظرات مانند این را راست متمایل افراد حفاری خود را در عمیق تر و سمت چپ متمایل افراد خود را افزایش, بالا, اسب بالاتر است. جای تعجب نیست که هیچ کس نمی تواند با یکدیگر صحبت کنه.

دن اشمیت, Woodbury,

توجه به منافع مشترک

من نقل مکان آرام کرامت از سکوت بیانیه رمزی بیمارستان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ایستاده در خارج از ساختمان خود را یکشنبه گذشته نمادی از عزم خود را برای عمل به عنوان محافظ بین ما و خشونت بلای covid-19.

در همان لحظه انجام شده در باد عصبانی سر و صدا از تظاهر کنندگان در مقابل ساختمان کنگره چند بلوک دور می تواند شنیده زور و اجبار دفاع از خود "حق" به رفتار بی پروا در چنین راهی به احتمال زیاد به آنها را بیماران از همین متخصصان مراقبت های بهداشتی و سرایت تعدادی از ما بیگناه به پرتگاه با آنها.

آمریکایی ها قادر به یاد ماندنی اعمال سخاوت و مهربانی. اما وحشت آنها و برخی از آنها نیز قادر به چنین خودخواهی و بی توجهی به منافع مشترک است که آن را فقط باعث می شود بقیه از ما می خواهم به چسبیدن به ما سر زدی.

آرام مأموران در مقابل رمزی بیمارستان شد تمرین مراقب اجتماعی فاصله در خط خود را در روز یکشنبه. اما من می خواهم آنها بدانند کسانی که در فضاهای خالی نیست. کسانی که از ما بیش از حد مسئول به بخشی از یک جمعیت وجود دارد و با آنها در آن فضاهای. ما فقط نقاب. ما قدردانی خود را با شجاعت و تعهد است.

پاتریک هیل, St. Paul

شرم از خیابان های ما

هر روز St. Paul یک مثال از عواقب یک حزب غالب نظام سیاسی. از شهردار به خود را مطیع اعضای شورا وجود ندارد و صدای مستقل برای مقابله با تصمیم گیری های غیر مسئولانه. به نظر می رسد بدون توجه به معقول اولویت است.

شماره 1 باید اولویت ما فاجعه شرم آور خیابان. کنار دوچرخه خطوط و شدید دلار خرج شده تا بعد. Ayd آسیاب جاده است درخشان به عنوان مثال از هزینه های غیر مسئولانه و نه نیازهای اکثریت که استفاده از این مسیر اما هوی و هوس چند را انتخاب کنید. سنت پل است در نیاز مبرم به عهده رهبری است. تا آن زمان موفق باشید به همه ما است.

G. Mertz, St. Paul



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن