نورمن چاد: برای طرفداران خواستار بازگشت ورزش شنیده کتاب ؟ - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

در حالی که پیش – دقیق سال فرار من – من مشخص است که بطریقی در جایی در برخی از شیوه و یا برخی از مد بسیاری از ما

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

در حالی که پیش – دقیق سال فرار من – من مشخص است که بطریقی در جایی در برخی از شیوه و یا برخی از مد بسیاری از ما در امریکا تا به حال به نوعی از دست ذهن ما است.

از اواخر این ملت است که در شیب چرا که ما باید در خانه بمانند برای یک زمان طولانی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, همچنین شناخته شده به Alabamans و گرجستان به عنوان حتی نمی فکر می کنم از Messing با SEC فوتبال برنامه همه گیر.

به هر حال ظاهرا همه – و وقتی که من می گویند "همه" منظورم این است که هر کسی در درون فریاد فاصله Skip Bayless یا Stephen A. Smith – می خواهد ورزش back ASAP.*

* اتفاقا صحبت از فریاد دور می کند شانون شارپ همیشه زمزمه?

هفته گذشته ESPN Coronavirus مستند فن مطالعه – که واقعی آن عنوان من قسم می خورم در کریس برمن کتاب مقدس از نام مستعار – بررسی 1,004 بزرگسالان طرفداران ورزش و 76 درصد به نفع ورزش بازگشت حتی اگر تماشاگر نمی تواند در می ایستد.

دوستان من هوستون ورزشی رسانه بن طلب فرد Faour نوشت که 24 درصد در برابر ورزشی بدون طرفداران "چه به ما احترام گذاشت و dumbs.' "Faour می خواهد هر گونه اقدام دوباره دیروز و گفت: "من واقعا از دست در می ایستد برای Roughneck بازی."**

** او با اشاره به هوستون Roughnecks یک تقریبا حرفه ای فوتبال تیم که بازی در مجموع از پنج بازی در اواخر unlamented دوم تکرار از XFL.

در همین حال رئیس جمهور سابق باراک اوباما در طول یک چت اخیر با دستیاران سابق گفت که عدم ورزش است "رانندگی من آجیل."

در حال حاضر Faour و اوباما دو تیز بچه ها – حداقل اوباما است – اما من نا امید شده توسط خود را ساده و کوته آخرالزمانی چشم انداز های ورزشی-ورزش رایگان برای ملت است.

باور کنید یا نه – و گفت: این ممکن است اخراج من در پایان این جمله – ما لازم نیست بیشتر ورزش در زندگی ما, ما نیاز کمتر است.

اعطا صحبت من به عنوان کسی که کمتر تحت تاثیر امن تر-در-صفحه اصلی سفارش بیشتر; من رفتم از خود انزوا به خود انزوا پس از آن هیچ معامله بزرگ است.

(ستون تنفس: اواخر کمدین جورج کارلین متولد شد و در 12 مه سال 1937; چگونه است که تولد خود را یک ملی تعطیلات ؟ که صحبت می کرد در حقیقت برای قدرت طولانی تر و شوخ? او ورزشی ریف بودند لذت بخش است. "شنا یک ورزش نیست. شنا کردن یک راه را از غرق شدن. ... قایقرانی است یک ورزش نیست. قایقرانی راه به جایی. سوار اتوبوس نیست یک ورزش چرا ... باید قایقرانی بود ، جورج کارلین روز ، در غیر این صورت من برای حل و فصل Don Rickles روز است.)

در واقع غذا خوردن در خانه با خانواده و یا دوستان بدون عارضه است, فراموش لذت. در بسیاری از اروپا برای صدها سال تمام شب محور در غذا; مواد غذایی و گفتگو بودند و سرگرمی به اندازه کافی. این به خوبی کار می کرد خراب شده و تنها با جنگ جهانی اول جنگ جهانی دوم و پیرز مورگان.

اینجا در آمریکا ما را زیرفشار. من تو را دیدم یک عکس دیگر بعد از یک fella در Raleigh, North Carolina, راه رفتن به مترو بسته با یک M136 در4 launcher.***

* * * * * * چه شد شانس او دستور داد گیاهی بسته بندی?

آنچه ما تبدیل شده اند ؟

به طور طبیعی ما را تبدیل به ESPN. اما راستش هر چند من سعی می کنم به سرزنش ESPN برای همه چیز بیش از حد و execrable پسران در بریستول, کانکتیکات, اصلا شکل فرهنگ ما تا آنجا که آنها منعکس کننده آن است.

افسوس که در طول این ورزشی-خشک pandemic, ESPN رتبه بالا 74 بسکتبال کفش همیشه فرسوده توسط بازیکنان NBA. تکرار می کنم – آنها رتبه بالا 74 کفش همیشه. FYI: این Nike Lebron Max فرسوده توسط تیم دانکن بود شماره 47.

آینده در ماه ژوئن: 50 NFL تیرهای در تاریخ است.

در جای دیگر در ESPNdom "آخرین رقص" مایکل جردن مستند شده است سر و صدا. تلویزیون بزرگ, اما آن را درمان شده به عنوان متقاطع بین "Hoop Dreams" و "آخرین والس" با کلیپ های تجزیه بی وقفه مانند فیلم زاپرودر.

که به ارمغان می آورد ما را به شراب خواری ، من به طور مداوم دریافت متون شعار Netflix یا Hulu را نشان می دهد. بنابراین من در زمان در "اوزارک." "شما آن را دوست دارم ؟" اچ پرسید. "به نظر می رسد بسیار خوب" من پاسخ داد. "چگونه بسیاری از فصول آن را به شما تماشا؟" زمانی که من به او گفت من تا به حال تنها به تماشای اولین قسمت, من نیم انتظار می رود او را به برنامه مداخله چون من تا به حال نه شراب خواری-تماشا کل فصل فقط در یک شب و یا دو.

در اینجا یک بازی فکری جالب: چگونه راجع شراب خواری-خواندن است ؟

درخواست دولا دولا راه رفتن

Q. جوهر-رنگ آمیزی فطرت نیست معمولا بهترین فروشنده لیست اما من مانند عنوان کتاب خود را "نگه عسل من شما را به بیمارستان در حاصل کار دو تیم." من یک ماسک زمانی که من شروع به چک کردن فروش حیاط خود را طعمه. (ری Starman; Albany, New York)

A. اعتماد من از آن آسان خواهد بود به فاصله اجتماعی در این وضعیت هیچ یک خواهد بود معلق در هوا در هر نقطه در نزدیکی آن کتاب است.

س: شما می دانید کسانی که در همه جا magazine سوال در مورد انتخاب هر فرد زنده یا مرده با آنها به غذا ؟ من می خواهم شما را انتخاب کنید بیش از تام بردی هر زمان و شوخی نمی کنم. (دایان Cohen; آلبانی)

A. من یک لحظه. ... آه, Toni آیا من می توانم شما صحبت برای یک ثانیه ؟

Q. آیا شما سعی مقایسه همسر خود را درآمد که از تام بردی ؟ شاید شما باید یک لبه وجود دارد! (پل Whittemore; Spotsylvania ویرجینیا)

A. من فکر نمی کنم.

Q. فقط چک کردن "نگه دارید و عسل و ..." در آمازون است. کسی که فکر می کند آن را به ارزش $87.78 – شاید آن امضا شده توسط Tom Brady. (باب دویل, Manchester-by-the-Sea, ماساچوست)

A. پرداخت شرلی.

شما هم می توانید وارد کنید $1.25 بپرسید دولا دولا راه رفتن, پول نقد, سادگی. فقط ایمیل asktheslouch@aol.com و اگر سوال شما این است که استفاده می شود, شما برنده $1.25 نقدی!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن