منگنز خواهان تماس در تیم Walz یعقوب فری به استعفا در مجازی کنوانسیون در میان شهرهای دوقلو هرج و مرج

به عنوان شهرهای دوقلو محکم به صورت بالقوه پنجمین شب از شورش — است که مقامات پین ممکن است در خارج از آشوبگران —

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

به عنوان شهرهای دوقلو محکم به صورت بالقوه پنجمین شب از شورش — است که مقامات پین ممکن است در خارج از آشوبگران — مینه سوتا حزب جمهوری خواه طی مجازی کنوانسیون در زمان هدف دموکرات ها در قدرت برای آنچه که آنها را "شکست رهبری" در دولت است.

به منظور اجتناب از یک تجمع بزرگ در میان coronavirus همه گیر ایران برگزار شد کنوانسیون تقریبا در روز سه شنبه موکول تاریخ از آنجا که برای اولین بار به تعویق افتاد با توجه به مسائل فنی و مشکوک به حملات سایبری.

جنیفر Carnahan (حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا حزب جمهوری خواه)

پس از چند روز تظاهرات در شهرهای دوقلو — برخی از خشونت برخی از صلح آمیز — در پاسخ به مرگ جورج فلوید GOP صندلی جنیفر Carnahan باز شنبه کنوانسیون خواستار استعفا از حزب دموکرات رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و مینیاپولیس شهردار یعقوب فری.

"(Walz و Frey) شکست خورده اند, مینه سوتا," او گفت:. "(آنها) شکست خورده ما صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ. آنها شکست خورده ما ساکنان و خانواده. آنها موفق ما ، آنها شکست خورده ما گارد ملی. آنها شکست خورده ما اقلیت و غیر جوامع اقلیت. آنها موفق همه ما است. و مهمتر از همه آنها شکست خورده جورج فلوید."

Carnahan, به دنبال سوتا جمهوری خواه در واشنگتن هیئت دولت و رهبران جمهوری خواه گفت: این حوادث در شهرهای دوقلو نشان دادن نیاز به انتخاب بیشتر جمهوری خواهان در ماه نوامبر.

در کنگره ایالات متحده تام Emmer گفت: مینیاپولیس,' سه دهه آبی رکورد رای گیری "به وضوح در حال آمدن است به سر در حال حاضر."

"شما می خواهید بدانید که آیا رهبری مهم است ؟ فقط نگاه کنید چه اتفاقی می افتد به این دولت امروز," او گفت:. "یک دلیل وجود دارد که چرا خواهان ارائه تنها امید رفتن به جلو است."

همانطور که برای حزب رسمی کسب و کار از روز, اعضا رای به تایید کنگره سابق Jason Lewis برای ماه نوامبر آمریکا انتخابات در برابر دموکرات به گزارش ایسنا ، تینا اسمیت. از 1,066 رای دهندگان آنلاین برای شنبه کنوانسیون نزدیک به 73 درصد رای برای Lewis. نایب بودند راب بارت جونیور و جنگل هایت.

لوئیس خواست کنوانسیون را برانگیخت متحد در سیستم عامل اشاره کرد که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تنها از دست مینه سوتا در سال 2016 در حدود 44,000 رای.

"این است که رفتن به تیغ نازک بدون توجه به آنچه. هر شمارش آرا," لوییس گفت. "این دولت است برای grabs و این که ما باید تلنگر اگر ما در حال رفتن به نگه داشتن کنترل سنا و کمک به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

توجه 2016 نازک حاشیه, دولت, و, ملی, جمهوری, سازمان, شده اند و چشم دوخته اند مینه سوتا به عنوان یک تلنگر فرصت برای ماه برای هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و کنگره صندلی. در آخرین مینه سوتا تجمع در ماه اکتبر تهمت قول به ضربه محکم و ناگهانی سوتا طولانی ترین-در-این-کشور رگه هایی از رای گیری دموکراتیک نامزدهای ریاست جمهوری آمده نوامبر.

در ضمن مینه سوتا دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر به تعویق افتاد و بخشی از آن در سال 2020 مجازی کنوانسیون برنامه ریزی شده برای این آخر هفته در نور فلوید مرگ است.

کنوانسیون بود که میله میله به اجرا شنبه صبح در سرتاسر یکشنبه بعد از ظهر با زبان ظاهر توسط معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن مینه سوتا دموکراتیک هیئت نمایندگان کنگره و بیشتر. اما این حزب روز جمعه گفت این زبان و آموزش بخش هایی از این کنوانسیون ها به تعویق افتاد نامشخص تاریخ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن