MLB کمیسر می تواند پیاده سازی کوتاه فصل حتی بدون بازیکنان تصویب

لیگ اصلی بیس بال کمیسر راب مانفرد ممکن است هیچ چاره ای اما برای پیاده سازی یک کوتاه فصل حداقل 50 بازی بدون باز

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال کمیسر راب مانفرد ممکن است هیچ چاره ای اما برای پیاده سازی یک کوتاه فصل حداقل 50 بازی بدون بازیکن اتحادیه را تصویب اگر دو طرف نمی تواند رسیدن به یک توافق در یک هفته سه لیگ اصلی بیس بال مدیران گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ،

مدیران نخواست نامش فاش شود به این دلیل که آنها غیر مجاز به صحبت علنی با حساسیت مذاکرات است.

لیگ بیس بال بازیکنان ارتباط را رد کرد MLB آخرین پیشنهاد در روز سه شنبه و مقابله با 89-برنامه بازی — شروع در 10 ژوئیه و اکتبر. 11 — که خواهد پرداخت بازیکنان خود را کامل نرم افزار تاریخ حقوق و دستمزد, در حالی که همچنین موافقت خود را برای گسترش postseason بعد از دو فصل.

MLB است که انتظار می رود به سرعت رد این اتحادیه پیشنهاد با بازیکنان امتناع از قبول یک paycut از نرم افزار-دارای حقوق. MLB ساخته شده یک پیشنهاد رسمی روز دوشنبه به بازیکنان را تضمین 75 درصد از خود نرم افزار تاریخ حقوق در 76 بازی فصل به طور منظم — پایان سپتامبر. 27 — اگر postseason است نه لغو و 50 درصد با هیچ postseason.

"اگر ما نمی تواند یک توافق واقعی به زودی این است برای رفتن به زشت" یکی از عالی رتبه اجرایی گفت. "املاک زشت است. و آن را فقط رفتن به بدتر است."

ترس و بدون یک توافقنامه بین دو طرف است که چند تا از بازی بزرگترین ستاره ممکن است تصمیم به سادگی نشستن در این فصل اعتقاد داشتند آن را به ارزش خطر سلامت در حالی که از دریافت تنها حدود 33 درصد از حقوق سالانه خود را به بازی این فصل است.

یک مالک می گوید او در حال حاضر مطلع شده است که چند تن از بازیکنان خود را نشان داد آنها نمی خواهد بازی در این سال تحت آن شرایط بخشش حقوق و دستمزد خود را در این فصل در حالی که دریافت زمان سرویس.

در MLB آخرین پیشنهاد روز شنبه به اتحادیه آن بازیکنان مجاز به انتخاب کردن از این فصل فقط با بازیکنان در نظر گرفته "خطر بالا" به COVID-19 هنوز هم پرداخت می شود در حالی که از دریافت خدمات زمان. در عین حال با عدم توافق شاید هیچ بازیکن که مردد از دریافت پرداخت می شود ؟

لیگ اصلی بیس بال است که درخواست مجوز از اتحادیه برای گسترش postseason از 10 تیم به 16 بالقوه 65 بازی حذفی به ارزش حدود 1 میلیارد دلار در تلویزیون درآمد. در عین حال بدون این اتحادیه را تصویب آنها خواهد بود تنزل به فرمت. این امر از بین بردن اضافی دور و در حال حاضر را بیش از 33 پس از فصل بازی ها و نگه داشتن خود را پس از فصل اشتراک در $777 میلیون.

این اتحادیه همچنین وعده داده بود برای شرکت در پست-season All-Star و خانه اجرا دربی, حوادث, در حالی که اجازه به بیشتر میکروفن می خواهم برای باشگاه' پخش می شود. کسانی که پیشرفت را نیز ناپدید می شوند اگر هیچ توافق رسیده است.

و با توجه به همه تلخی و خصومت بین دو طرف در طول این بیماری همه گیر کوروناویروس آیا شما واقعا بر این باورند همه چیز هموار خواهد شد در سال آینده زمانی که آنها باید در رسیدن به یک توافق Dec. 1, 2021 جدید چانه زنی جمعی توافق ؟

این اتحادیه شده است صرفنظر از بازیکنان صدور چک به دلیل آماده شدن برای یک پتانسیل کار توقف فصل تابستان است.

بله این می تواند عاقبت از تابستان سال 1994 تنها در این زمان بدون کال Ripken شکستن لو گریگ متوالی بازی خط و علامت McGwire و سامی Sosa صفحه اصلی-اجرای تعقیب و گریز آن را ذخیره کنید.

این امر تقریبا اطمینان یکی دیگر از 18 ماه از خصومت. رایگان-بازار عامل می تواند به سقوط با صاحبان گفت: ضرر و زیان خود را به جلوگیری از آنها را از مناقصه بازیکنان مهم نیست که چقدر پر زرق و برق خود را به شماره نگاه خود به حباب-لثه کارت.

طرفداران بنابراین بیزارند و با همه رفتار می تواند به نوبه خود پشت خود را در ورزش و دور ماندن برای همیشه حتی زمانی که ballparks باز تصمیم به صرف پول خود را در سرگرمی های دیگر.

وجود خواهد داشت بازی بیس بال با توافق یا نه با مانفرد داشتن قدرت برای پیاده سازی یک فصل با بازیکنان خود را دریافت و پر طرفدار-رتبه حقوق و دستمزد.

او می تواند تلاش برای دلجویی از اتحادیه با بازی حداقل 70 بازی. اگر فصل 10 ژوئیه و سپتامبر به پایان رسید. 27 قبل از postseason هنوز هم وجود دارد خواهد بود 80 روز در تقویم.

در عین حال صاحبان ترجیح می دهند کوتاه فصل به عنوان چند تا 48 بازی ها اصرار آنها را از دست دادن $640 میلیون در هر تیم برای هر یک به طور منظم فصل بازی که مایل به این نتیجه به طور منظم-فصل هفت. 27.

دو طرف باید شاید یک هفته دیگر مذاکرات قبل از آن در مانفرد دست.

او داده است دو طرف 76 روز به کار کردن توافق و اگر چه دو طرف ساخته شده اند جنبش آنها هنوز هم به سختی نزدیک به رسیدن به یک معامله از زمان شروع این بیماری همه گیر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

مانفرد خواهد مطمئن شوید که وجود دارد خواهد بود بیس بال.

او از این قدرت برای انجام این کار است.

او فقط نمی توانید کنترل کنید چه کسی می خواهد فکر می کنم در مورد بازی دوباره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن