سابق Gonzaga گارد کوئنتین سالن باقی می ماند, خوش بین, مشغول بازسازی خانه های آسیب دیده از طوفان Dorian - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

از سقف چکه کن تعمیر شده است. آشپزخانه های آینده همراه است اما بیشتر وجود دارد به انجام است. با همان حمام است.

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

از سقف چکه کن تعمیر شده است. آشپزخانه های آینده همراه است اما بیشتر وجود دارد به انجام است. با همان حمام است.

انجام آن را به خودتان گچ کاری پروژه متاسفانه مورد نیاز یک ازنو. آب و قدرت ترمیم شده اند برای ماه اما بطری آب باقی می ماند امن تر انتخاب بیش از نوشیدن آب.

هشت ماه پس از ناودان برای روز توسط طوفان دوریان را پایدار 185 مایل در ساعت بادها, زندگی به آرامی به حالت عادی بازگشت برای کوئنتین سالن و خانواده اش را در زادگاه خود در باهاما. همیشه وجود دارد چیزی است که نیاز به توجه خود را که آیا آن را جایگزین ماشین خانواده که در نهایت ترک در حال اجرا و یا پیدا کردن نادر در دسترس نجار به کار در حمام.

برای آخرین پنج هفته و یا تا سالن اساسا ماندن در خانه به انجام بخشی خود را در کاهش گسترش بیماری همه گیر کوروناویروس. سالن همسر ونسا, بازگشت به کار به عنوان یک داروساز.

"من گفتن بود من قدیمی ترین پسر این باور نکردنی است و هشت ماه" گفت: سالن, چابک, 5-پا-8 گارد در گنزگا را در سال 1999 نخبگان هشت تیم. "چه (سالن سه پسر) با تجربه در هشت ماه من با تجربه در 41 سال است."

هیچ یک از آن تداخل با سالن مثبت وضع اگر حتی خوشبینانه ترین نیاز یک موقع pick-me-up یا دو. او با خوشحالی به گزارش های متعدد وجود داشته نمونه هایی از کسانی که در طول راه.

"در زمان من واقعا احساس می کردم من بچه شما نیست" هال گفت. "هر بار که من شروع به فکر می کنم که یکی از بچه ها من آموخت یا مربی خواهد دست کشیدن بر روی درب و شروع به کمک به من, بنابراین من تا به حال به دست آوردن و نگه داشتن رفتن.

"این فقط شگفت انگیز ایمان و اعتقاد به یک چیز جدی است."

ویرانی از قدرتمند ترین کشور طوفان در ضبط آورده بشردوستانه کارگران به باهاما از جمله یک همکار زاگ که اهدا برخی از منابع برای تان هال خانه.

"او در کمک به وزارت آموزش و پرورش و سرپرست منطقه او با استفاده از به مربی من" هال گفت. "که کمک به مردم در Abaco (جزیره) که در آن آنها واقعا بد کردن. او فقط به دنبال هر کجا که او گفت که او بیشتر مورد نیاز است. واقعا پسر خوب."

مرد وارد در باهاما زمانی که سالن شد و در اسپوکن در نوامبر برای, سخنگوی-نظر غربی معابر جهان "دادگاه" رویداد در گنزگا بین المللی استخدام است که دو برابر به عنوان یک جمع آوری کمک برای سالن ،

سالن وصل با همکلاسی های سابق هم تیمی ها و کادر مربیگری از جمله سر مربی علامت چند که سوزن سابق گارد نقطه مورد قرار دادن چند پوند.

شمال غربی معابر رویداد مطرح $18,500 برای سالن. یک GoFundMe صفحه توسط دوست نزدیک وس الیور تولید بیش از $15,000.

"بیش از هر چیز آنچه که واقعا برای من لذت بخش بود برای دیدن بسیاری از دوستان قدیمی و هم تیمی. که نشاط را در خود دارد" هال گفت. "داشتن که استراحت و استراحت از این زندگی روزانه برای دیدن (تیمی سابق) مت eli duncan وس و مربی چند آن واقعا روشنگر برای همه ما است. شما نیاز دارید که."

و یک چیز بیشتر: "به شما بگویم مربی چند من می توانم پرس سینه بیشتر از او در حال حاضر او را تحت تاثیر قرار می شود که" هال دست هایش را. "من تلاش کرده ام."

که در اوقات فراغت خود. سالن یک دبیرستان تربیت معلم در حال بازگشت به کار و پسرانش تا به حال بازگشت به مدرسه قبل از شیوع کروناویروس رسیده سلیمان و تعطیل و غیر ضروری کسب و کار. از جمعه, باهاما به حال 81 مورد تأیید و 11 مرگ و میر.

"ما در مدرسه و در حال حاضر که گرفته شده از ما دور دوباره" هال گفت. "آن احساس می کند مانند (مدارس بسته شده اند) دو ماه مرا ببخش اگر من فراموش کردن برخی از هفته. شما را فراموش کرده ام چیزهای."

سالن روز معمولی شامل حذف ونسا در کار ساخت وعده های غذایی برای خانواده و چک کردن موارد در خانه طولانی به انجام لیست. پسران خود را در حال نگه داشتن تا با مطالعات خود را عملا در قرص خود را.

بادهای تند و زانو آب باعث آسیب گسترده به سالن خانه در Grand Bahama, جزیره, اما او در حال پیشرفت با تعمیرات.

"ما تا به حال همه چیز را تمیز آن را و من صرف زمان زیادی را در برخورد با طرف پشت بام," او گفت:. "آن را به حال مقدار زیادی از نشت اما ما قادر به reshingle. آن را به بالا و به نظر می رسد به طور مداوم. امیدوارم من یک کار خوب.

"من آن را یک روز در یک زمان. شانس من بوده ام که بسیاری از مردم آمده اند و به من کمک کرد. این شگفت انگیز است چقدر کمک ما را دریافت کرده ام."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن