لباس تمرین: MLB نخستین COVID-دوره نمایشگاه

نیویورک—دیدی Gregorius تماشا بالای او صورت خود را به عنوان درایو کردن واشنگتن آس حداکثر Scherzer میره به خالی

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

نیویورک—دیدی Gregorius تماشا بالای او صورت خود را به عنوان درایو کردن واشنگتن آس حداکثر Scherzer میره به خالی خود صندلی.

جعلی به سلامتی — به منظور تشویق زادگاه اتباع — به طور تصادفی مبتنی طریق این ورزشگاه به عنوان فیلادلفیا فیلیز shortstop گرد پایگاه. پس از دست زدن به صفحه خانه او pantomimed هوا-سپاس برای هم تیمی.

بیس بال اولین پاندمی-عصر هومر مطمئن شوید که اتصالات شد.

نمایشگاه بازی ها در واشنگتن و نیویورک و پیتسبورگ در روز شنبه به لیگ اصلی بیس بال خود را در نگاه اول coronavirus-عصر بازی — fake صدای جمعیت و تمام. هنوز هم برای باشگاه ها محدود به شیوه و intrasquads خود ballparks برای دو هفته گذشته پنج شنبه بود به عنوان مهم نشانگر مایل به عنوان بیس بال در تلاش برای شروع یک کوتاه 60-بازی فصل بعدی شنبه در میان یک بیماری همه گیر.

"در برخی از راه این است که بسیار یک لباس تمرین جدید جهانی که ما در آن هستیم" یانکیز مدیر Aaron Boone گفت: قبل از نمایشگاه در تالار گفتمان متس.

هیچ طرفداران عجله کردن 7 قطار در فلاشینگ در lenders و هیچ عجله بیش از این پل کلمنت در پیتسبورگ — نه با MLB برنامه ریزی برای شروع این بیماری همه گیر -- متزلزل در فصل های خالی استادیوم. در اتباع پارک دو نفر به تماشای از یک ساختمان بالکن فراتر از قسمت سمت چپ دیوار.

داوران عینک ماسک صورت, آیا به عنوان برخی از بازیکنان. پشتیبان گیری تماشا از غرفه اجتماعی را حفظ فاصله در dugouts. آنها تمام تلاش به دنبال پروتکل های ایمنی از جمله ممنوعیت, لیسیدن انگشتان یا تف.

Gregorius حفر سه اجرای هومر در اولین ورود در واشنگتن اولین پرواز بزرگ توسط یک بازیکن در هر یک از چهار بازی.

30-سال اول-سال Phillie یکی از تعداد انگشت شماری از بازیکنان که به گفته او به پوشیدن ماسک تمام وقت در این فصل است. Gregorius مزمن کلیه اختلال است که باعث می شود او را بالا خطر ابتلا به کوروناویروس.

Scherzer است که انتظار می رود به پرتاب زمین برای اولین بار از فصل به طور منظم زمانی که بوندس لیگا میزبان جدید آس Gerrit کول و یانکی ها پنج شنبه شب. Right-hander تلاش خود را نهایی tune-up همچنین اجازه می دهد سه-اجرای شات به تیمی سابق برایس هارپر.

هو صمیمانه فصل گذشته پس از spurning واشنگتن در رایگان آژانس هارپر شنیده چنین این jeers این زمان.

برای اولین بار در نمایشگاه بازی پس از شیوع ویروس تعطیل بهار آموزش در اواسط ماه مارس یانکی بازیکنان در زمان یک تیم از برانکس به ملکه برای دیدار با متز — بدون مترو برای این سری است.

قبل از بازی های معمول نگاه به اندازه کافی آشنا — افزایش پنبه حلاجی تمرین homers از Giancarlo استانتون و پیت آلونسو, زمین توپ کار برای Gleyber تورس و رابینسون Canó.

نشانه ای از بار بودند قطعا وجود دارد. برخی از مربیان آمار fungoes در ماسک صورت و معمول بالا سپاس و آغوش بين مخالفان در اطراف پنبه حلاجی شده قفس جایگزین شد با آرنج شیپور خاموشی و فاصله چت — از جمله یک یانکی ها مدیر کل برایان Cashman و متس همتای برودی ون Wagenen.

با طرفداران پر کردن در برای اولین زمین نزدیک به 1000 مقوا اشکال جسمانی خودت منع کن متس هواداران راه اندازی شد پشت صفحه خانه. این تیم قصد دارد تا 5000 تا در روز افتتاحیه.

رزرو بازیکنان تماشا از زیر بزرگ سایبان ساخت پشت هر دو dugouts. متس پشتیبان گیری به تشویق ایستاده برای برنامه ریزی استارتر ریک Porcello به عنوان او در بازگشت از اغل گاو یا حشم و سپس شروع به یک شعار از "بیایید بروید متس!"

سرخپوستان کلیولند لود شده به سه اتوبوس شنبه برای 2 ساعت-به همراه درایو به پیتسبورگ به دزدان دریایی است. مدیر تری Francona گفت: این تیم به رعایت اجتماعی-فاصله دستورالعمل — و مبهوت ورود بار برای این تیم اولین سفر از اردوگاه بازگشایی شد.

"من فکر می کنم این یک تجربه خوب برای همه ما," او گفت:. "ما در حال استفاده شدن در اتوبوس و درجه حرارت خود را گرفته و چیزهایی مانند آن, پس از آن خوب است که از طریق آن بروید."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در واشنگتن یک لحظه سکوت برگزار شد و در اواخر حقوق مدنی پیشگامی John Lewis. بازیکنان ایستاده اجتماعی و تعهدی برای سرود ملی — آکوستیک تفسیر توسط ارتش ایالات متحده برنج پنجگانه قبل از انجام بازی 4 سال گذشته جهان سری و پخش در این ویدئو بیاد.

"قطعا یک احساس متفاوت به آن" اتباع مرکز-صحرا نورد Michael A. Taylor گفت.

هیچ کانادا

آبی جیز محروم بودند تصویب توسط دولت کانادا برای بازی در تورنتو با توجه به مرزی سفر مورد نیاز است.

این تیم جایگزین سایت برای بازی های خانگی خود را در مرکز آموزش در Dunedin, فلوریدا یکی از کشورهای سخت ترین ضربه ویروس. بازیکنان گفته اند که آنها ترجیح داده به بازی در تورنتو است.

جیز آبی در حال برنامه ریزی برای شروع فصل در تاریخ 24 ژوئیه در خلیج تمپا. خانه خود را بازکن برای مجموعه بود و پنج روز بعد در برابر واشنگتن است.

در اردوگاه

یک جفت از تمام ستاره ها نامشخص باقی می ماند برای روز افتتاحیه گم شده و پس از شروع تابستان اردوگاه با توجه به مثبت coronavirus آزمون — آتلانتا فردی فریمن و یانکی ها' DJ LeMahieu.

فریمن در Truist پارک در روز جمعه حدود یک ساعت پس از دریافت دومین منفی آزمون برای coronavirus درآمد او پزشکی ترخیص کالا از گمرک به بازگشت. در روز شنبه چهار بار همه ستاره نشان داد او در درجه حرارت بالا از 104.5 درجه در اوایل بود و ترس از دست دادن زندگی خود را.

"من گفت: کمی که نماز شب" فریمن گفت.

LeMahieu شرکت در اولین تمرین جمعه پس از آزمایش مثبت در خانه اش در میشیگان در ماه گذشته. سه بار برنده دستکش طلا گفت: آن را "تکان دهنده" برای دریافت نتیجه از آنجا که او تا به حال هیچ نشانه ای ندارند.

Outfielder دوایت اسمیت جونیور دوباره به Baltimore Orioles گم شده و پس از شروع تابستان اردوگاه پس از تست مثبت برای COVID-19 و امیدوار است برای بازی در هفته آینده, درب بازکن, در بوستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب