رفتار خانم 7/29 - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند سلام خانم منش: من یک عضو از یک گروه

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

سلام خانم منش: من یک عضو از یک گروه شش دیرین همسایه – 35+ سال, همه مردان در محدوده سنی 65 تا 78. ما به نوبت برنامه ریزی ماهانه صبحانه یا شام تفرج بنابراین ما می توانیم ملاقاتلذت بردن از یک وعده غذایی خوب و شاید یک نوشیدنی.

تا کنون ما انجام داده ایم این کار را برای بیش از پنج سال با موفقیت خوبی – با وجود این واقعیت است که از لحاظ سیاسی ما در دو اردوگاه (ما اصلا بحث دین). اما یکی از اعضای گروه ما گرفته است به پوشیدن لباس قرمز خود را طرفدار رئیس جمهور کلاه هر گاه یکدیگر را ملاقات کنیم. و این همان فرد می تواند سریع خو و دفاعی است.

برای من این کلاه بسیار توهین آمیز برای همه می ایستد و آن را نیز یک نوع یک در-خود-در صورت درج سیاست است. او همچنین ادعا می شود کاملا مذهبی ما یادآوری بارها و بارها در مورد چگونه او دارای مطالعات کتاب مقدس در خانه اش.

من تمرین راه های متعدد است که می توانم این کار را در ما گردش اما هیچ مقدار از تمرین باعث می شود من فکر می کنم که یک فوران چاه نفت نمی امدن. من می خواهم به ماندن با گروه و از دست دادن یک رابطه دراز مدت با او و نه با هر کس دیگری که بخواهد به طرف. من نمی خواهم آن را به تبدیل شدن به یک "چه سمت شما" نوع نتیجه.

وزش خوان: این روزها افرادی هستند که در هر طرف از هر مسئله ای که احساس می کنید به عنوان شما را در مورد اجتناب از جنجال.

مشکل این است که معمولا نسبت به تعصب توضیحات خانم رفتار می یابد unilluminating. مشکل این است که شما و دوستان خود را قوی اختلاف آن است که شما نمی دانید که چگونه و یا زمانی که برای قرار دادن آن در کنار تفاوت های خود را.

در حالی که شما در حال رشد بودند تا او امیدوار است که پدر و مادر خود را به شما هشدار داده به صحبت در مورد دین و یا سیاست خاصی در تنظیمات اجتماعی به دلیل آن که اشک از گروه (یا خانواده) از هم جدا.

آیا دوست شما کلاه تکیه راست یا چپ او بدون شک اعتراض که یک کلاه است نه گفتار. دیوان عالی کشور خواهدبا برخی از دلیل تماس بگیرید که رتبه نفاق.

البته او حق دارد که فرم خود را از عقاید سیاسی. اما او تا به نقض ضمنی توافق به معرفی نیست به سیاست های اجتماعی خود را تنظیم.

چگونه می توانم شما در بازگرداندن صلح ؟ جستجو کردن یک عضو از گروهی که موافق با دوستان خود را از نظر سیاسی اما با شما در صورت تمایل به نگه داشتن گروه رفتن. اگر شما می توانید متقاعد کردن آن شخص که معرفی سیاست به پایان خواهد رسید دوستی و سپس او ممکن است قادر به متقاعد کردن کلاه خود را-toting ،

عزیز از دست رفتار: چه راه صحیح خوردن پنکیک ؟ شما باید قطع کامل کلوچه به نیش می زنند به اندازه قطعه و یا قطع فقط یک گاز در یک زمان ؟

آرام خواننده: دومی. مگر اینکه شما در حال برش آنها را از طرف کسی که نیاز به قطعات کوچکتر. در آن صورت رفتار خانم به شما می دهد هشدار نمایشگاه که با داشتن قطعات قبل از قطع بی نهایت ترجیح داده شده برای تمیز کردن, چسبنده, شربت-y دست وقتی که فرد ناچار می دهد و تلاش می کند تا انتخاب کنید تا کلوچه کل.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را www.missmanners.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن