مینه سوتا ارکستر لغو کامل-ارکستر کنسرت در اوت می افزاید: هوای اتاق اجرای

مینه سوتا ارکستر اعلام کرد که تمام ارکستر کنسرت در اصل برنامه ریزی شده برای ماه اوت و اوایل سپتامبر لغو شده ان

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

مینه سوتا ارکستر اعلام کرد که تمام ارکستر کنسرت در اصل برنامه ریزی شده برای ماه اوت و اوایل سپتامبر لغو شده اند, با توجه به COVID-19 محدودیت.

اما این سازمان است که با اضافه کردن چهار هفته محدود-صندلی مجلسی, اجرای موسیقی در ماه اوت است. کوچک-گروه اجراهای خواهد بود در Thompkins پلازا خارج ارکستر سالن در مرکز شهر مینیاپولیس.

24, هوای آزاد, مجلسی, اجرای موسیقی خواهد شد که 250 نفر ظرفیت محدود (که شامل نوازندگان). ماسک صورت فیزیکی و فاصله مورد نیاز خواهد بود.

لغو کامل-ارکستر کنسرت شامل تمام برنامه های که قبلا برنامه ریزی شده از اوت. 3 سپتامبر. 5.

فضای اتاق کنسرت های موسیقی بخشی از یک مرحله به مرحله بازگشت به موسیقی زنده با توجه به مینه سوتا ارکستر انتشار اخبار.

Concertgoers بود که بلیط برای لغو کامل-ارکستر اجراهای تماس گرفته خواهد شد با بلیط/گزینه های اعتباری و دعوت به حضور در این کنسرت در فضای باز. بلیط برای, هوای آزاد, اجرای برنامه های در دسترس برای خرید از آنجا که تعداد محدودی در دسترس است اما وجود خواهد داشت تعداد کمی از افتخاری بلیط در دسترس عموم از طریق یک قرعه کشی آنلاین سیستم.

هر کنسرت در فضای باز را شامل یک قطعه موسیقی توسط یک آهنگساز است. این مجموعه طراحی شده توسط نوازندگان اعلام خواهد شد از این مرحله است. این کنسرت برگزار خواهد شد در 7 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق یکشنبه, اوت. ساعت 4: 30.

ارکستر اعلام خواهد شد برنامه های خاص برای سقوط کنسرت در اواسط ماه اوت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله پروتکل های ایمنی به minnesotaorchestra.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب