مینه سوتا قانونگذاران مبارزه بر سر جزئیات لایحه پلیس

توسط استیو KARNOWSKIمینیاپولیس (AP) — قانونی رهبران یک توافقنامهای دوشنبه در تشریح پلیس پاسخگویی لایحه بالای ج

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

توسط استیو KARNOWSKI

مینیاپولیس (AP) — قانونی رهبران یک توافقنامهای دوشنبه در تشریح پلیس پاسخگویی لایحه بالای جمهوری خواه در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا گفت: اما قانونگذاران تلاش با جزئیات و شانس به نظر می رسد حتی دیمر برای $1.9 میلیارد عمومی ساخت و ساز پروژه های بسته بندی که تا به حال هنوز برای برنده شدن لازم است ایران در حمایت از حزب دموکرات-کنترل خانه.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka از شرق Gull Lake گفت که او برنامه ریزی شده به موکول به جلسه ویژه نیمه شب, اگر هیچ قرارداد در پروژه های لایحه همچنین شناخته شده به عنوان یک پیوند لایحه. او گفت: یک معامله بیشتر بود تا خانه.

"این در واقع امروز و یا آن را به اتفاق می افتد" Gazelka گفت: مجلس به کنگره برای از سرگیری دومین جلسه ویژه سال پس از چند روز از پشت صحنه مذاکرات است.

Gazelka گفت که او و دموکرات مجلس ملیسا Hortman از بروکلین پارک بود "توافقنامهای" در پلیس لایحه "اما ما هنوز در حال کار از طریق زبان است که همیشه بخشی از مشکل."

حق با او بود. امیدوارم که برای اقدام سریع پژمرده به ادامه مذاکرات در پشت درهای بسته از طریق روز و آن را به احتمال زیاد است که هر گونه بحث هاى گذشته در اواخر شب به این لایحه نهایی زبان هنوز هم تا به حال نشده برای عموم منتشر شده توسط دوشنبه شب.

دموکراتیک رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan وینکلر از دره طلایی گفت: نمایندگان مجلس قبل از تعطیلی زود هنگام بعد از ظهر دوشنبه که کف خانه بحث می تواند شروع در اطراف اواسط بعد از ظهر. اما آن زمان آمد و رفت و با هیچ اطلاعیه ها. زمانی که سنا در زمان استراحت در اواخر بعد از ظهر و کری رئیس جمهور جرمی میلر از وینونا گفت: سناتور که او تا به حال هیچ راهنمایی به آنها را زمانی که آنها ممکن است به نام.

این لایحه در پاسخ به مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس در روز یادبود و رهبر روشن ساخته است که آن را با حذف برخی از بحث ایده های پیشنهاد شده توسط دموکرات ها ،

Gazelka کاهش یافته و به بسیاری از جزئیات اما کردستان گفت: شامل ممنوعیت chokeholds و "جنگجو آموزش" برای افسران و همچنین به عنوان یک جدید شورای مشورتی تحت هیئت دولت که مجوز مأموران اجرای قانون و تغییرات در قوانین داوری. او گفت: آن را شامل نمی شود هر چیزی را که از بین بردن و یا پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس, گسترش حق رای برای محکوم felons و یا به دادستان کل مسئولیت پیگرد افسر-درگیر تیراندازی.

پیوند صورتحساب نیاز به سه پنجم اکثریت به تصویب هر دو مجلس باید با تصویب مجلس ، بنابراین برخی از جمهوریخواهان رای لازم را برای این لایحه برای پاک کردن خانه. اما مذاکرات مجلس رهبر اقلیت Kurt Daudt از تاج به خبرنگاران گفت که هیچ جمهوری خواهان رای برای اتصال لایحه آن را به عنوان جمعه. Daudt گفت: انجمن بسته شد از مذاکرات با آمریکا, مجلس سنا جمهوری خواهان و دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. تیم Walz.

پیوند لایحه شامل یک کسب و کار فرار مالیاتی در خرید تجهیزات پی توسط خواهان که به نفع کشاورزان و همچنین به عنوان کسب و کارهای کوچک آسیب دیده در ناآرامی های پس فلوید مرگ است.

Walz تا به حال به تماس ویژه جلسه به نمایندگان مجلس یک فرصت برای لغو اورژانس قدرت او استفاده شده است برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس. آمریکا مسدود اوباما در تلاش برای خالی کسانی که در قدرت. در این جلسه همچنین به قانونگذاران فرصت دیگری به تصویب پیوند بیل و پلیس اقدامات که آنها قادر به توافق در طول ماه گذشته در جلسه ویژه. اگر فرماندار تصمیم می گیرد در هفته های آینده به گسترش خود اورژانس قدرت دوباره او می خواهم به یکی دیگر از جلسه ویژه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن