مینیاپولیس پلیس که به زانو در گردن متهم به قتل - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

مینیاپولیس – افسر پلیس است که دیده می شود در فیلم دو زانو بر گردن جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که در

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

مینیاپولیس – افسر پلیس است که دیده می شود در فیلم دو زانو بر گردن جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که در بازداشت پس از شفاعت است که او نمی تواند نفس بکشد دستگیر شد و به اتهام قتل در یک مورد که موجب تظاهرات در سراسر ایالات متحده و خشونت در مینیاپولیس.

Hennepin County وکیل Mike Freeman گفت: Derek چوین بود به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس. فریمن فراهم نیست فوری جزئیات اما به گفته یک شکایت کیفری خواهد بود در دسترس ساخته شده بعد جمعه که بیشتر اتهامات ممکن است.

در این ویدئو چوین دیده می شود بر روی زانو های خود در Floyd گردن به عنوان فلوید است بر روی زمین. او به تدریج حرکت به عنوان چوین و سه نفر دیگر از افسران چشم پوشی از تماشاگران' فریاد به او. فریمن گفت: تحقیقات همچنان ادامه دارد به سه تن دیگر از افسران, اما که مقامات "احساس می شود آن را مناسب برای تمرکز بر روی خطرناک ترین مجرم است."

فریمن برجسته "سرعت فوق العاده" در شارژ مورد فقط چهار روز پس از فلوید مرگ بلکه در دفاع از خود در برابر سوال در مورد اینکه چرا این اتفاق هر چه زودتر. او گفت: دفتر کار خود نیاز به زمان برای کنار هم قرار دادن شواهد از جمله آنچه که او به نام "وحشتناک" تصویری توسط اطرافیان. او گفت: او را نه یک مورد و مگر او تا به حال شواهد کافی برای اثبات اتهامات فراتر از شک معقول.

تظاهرات در مینیاپولیس تشدید خشونت ها در روز پنج شنبه هنگامی که تظاهرکنندگان به آتش کشیدند یک ایستگاه پلیس که افسران رها کرده بود.

"من نسبت به آنچه اتفاق افتاده در خیابان" فریمن گفت. "خانه خود من بوده است در اعتصاب به طور منظم."

تمام چهار افسران بودند که در صحنه فلوید مرگ از کار اخراج شدند روز بعد. پس از این اتهامات اعلام کرد معترضان در خارج از مرکز دولت شعار می دادند "همه چهار به رفتن کردم."

اخبار از دستگیری آمد لحظات پس از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اذعان کرد "شکست تحقیرآمیز" از پاسخ به اعتراضات و نام swift عدالت برای افسران درگیر است. Walz گفت: دولت را بیش از این در واکنش به خشونت و که آن زمان برای نشان دادن احترام و کرامت به کسانی که رنج می برند.

"مینیاپولیس و سنت پل در آتش هستند. آتش است که هنوز هم سوختن در خیابان های ما. خاکستر نمادین دهه و نسل درد و از غم و اندوه بی سابقه" Walz گفت. "در حال حاضر نسل از درد است که تجلی خود را در مقابل جهان و جهان است."

فرماندار ذکر شده تماس او از دریافت یک سناتور ایالت که در توصیف منطقه "آتش بدون هیچ آتش نشانان بدون کنترل اجتماعی و ترکیبات قفل در خانه تعجب آنچه که آنها می رویم به انجام. که یک شکست تحقیرآمیز است که نمی تواند رخ دهد."

خود را به صبح روز بعد از معترضان را به آتش کشیدند یک ایستگاه پلیس که افسران رها شده در سومین شب از خشونت است. Livestream تصویری نشان داد معترضان وارد ساختمان که در آن عمدا مجموعه آتش سوزی فعال هشدار دهنده دود و آبپاش. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید اقدام به tweeting "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" که باعث شد یک هشدار از توییتر برای "ستایش خشونت است."

فرماندار مواجه پرسش های دشوار پس از گارد ملی رهبر مسلح ، ژنرال جان جنسن مقصر عدم وضوح در مورد گارد ماموریت برای پاسخ کند. Walz گفت: دولت در حمایت از نقش و بود که آن را تا به رهبران شهر به اجرا وضعیت. Walz گفت: از آن آشکار شد که 3 حوزه از دست داده بود که دولت تا به حال به مرحله در آن اتفاق افتاده است در 12:05 صبح درخواست از شهرستانها برای منابع "هرگز" او گفت:.

"شما نمی خواهد که امشب وجود خواهد داشت هیچ فقدان رهبری" Walz گفت.

در صبح روز جمعه تقریبا هر ساختمان در منطقه خرید در اطراف رها ایستگاه پلیس شده بود تخریب سوخته و یا غارت. اعضای گارد ملی در منطقه بودند با چند تن از آنها را به صف, نگه داشتن مردم به دور از ایستگاه پلیس.

ده ها تن از داوطلبان جاروب کردن شیشه های شکسته در کوچه و خیابان انجام آنچه آنها می توانند برای کمک به.

دین Hanson, 64, زندگی در یک یارانه مسکن واحد نزدیک است که به بسیاری از ساکنان مسن. او گفت: ساختمان خود را از دست داد برق یک شبه و ساکنان وحشت زده بودند که آنها را تماشا اوباش از مردم اجرا در اطراف محله خود را با ظاهری هیچ مداخله.

"من نمی توانم باور این است که در اینجا اتفاق می افتد," او گفت:.

ده ها تن از آتش سوزی نیز مجموعه ای در نزدیکی پل که در آن نزدیک به 200 کسب و کارهای آسیب دیده بودند و یا غارت. اعتراضات در سراسر آمریکا سوخت خشم بیش فلوید مرگ و سال از خشونت علیه آمریکایی های آفریقایی تبار به دست پلیس. تظاهرکنندگان درگیری با ماموران در نیویورک مسدود و ترافیک در کلمبوس, اوهایو و دنور.

تهمت و تهدید به مینیاپولیس "تحت کنترل" تماس با معترضان را "اراذل و اوباش" و به tweeting که "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." صدای جیر جیر به خود جلب کرد یکی دیگر از هشدار از توییتر که گفت: از نظر نقض پلت فرم, قوانین, اما این شرکت نیست آن را حذف کنید.

تهمت نیز لعنتی "کل فقدان رهبری" در مینیاپولیس.

یک مشخصه خسته و نا امید مینیاپولیس شهردار یعقوب فری ساخته شده اولین حضور عمومی خود را از اوایل شب جمعه در تالار شهر و در زمان مسئولیت برای تخلیه این حوزه گفت: آن را به حال تبدیل شدن بیش از حد خطرناک برای افسران. به عنوان فری ادامه داد: یک خبرنگار برش در سراسر با صدای بلند با یک سوال: "چه چیزی این طرح در اینجا؟"

"با توجه به؟" فری پاسخ داد. سپس او اضافه کرد: "وجود دارد مقدار زیادی از درد و خشم در حال حاضر در شهرستان ما است. من درک می کنم که ... آنچه که ما را دیده می شود در طول چند ساعت گذشته و زن و شوهر از شب در اینجا از نظر غارت غیر قابل قبول است."

او در دفاع از شهر را عدم تعامل با غارتگران – تنها تعداد انگشت شماری از بازداشت در سراسر دو شب از خشونت – و گفت: "ما در حال انجام همه چیز را که ما می توانیم برای حفظ صلح است." او گفت: از اعضای گارد ملی مستقر بودند در محل برای کمک به جلوگیری از غارت و چپاول از جمله در بانک ها و فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها.

گشت ایالتی مینه سوتا بازداشت تلویزیونی سی ان ان خدمه اوایل روز شنبه به روزنامه نگاران گزارش شده در ناآرامی. در حالی که زندگی در درجه, سی ان ان, خبرنگار عمر Jimenez بود دست به دستبند و رهبری دور است. یک تولید کننده و یک عکاس خبری برای سی ان ان نیز گرفته شده در دستبند.

گشت ایالتی مینه سوتا گفت: روزنامه نگاران در میان چهار نفر دستگیر و به عنوان سربازان بودند "پاکسازی خیابان ها و بازگرداندن نظم" و آنها آزاد شدند پس از تایید به کاربران رسانه. سی ان ان گفت در توییتر که بازداشت شدند "نقض آشکار خود را در متمم اول قانون اساسی حقوق." Walz علنا عذرخواهی کرد در روز جمعه.

وکیل بنیامین Crump که به نمایندگی از اعضای فلوید خانواده خواستار تحقیقات مستقل و گفت: از او خواست تا به بازداشت فلوید بدن به طور مستقل کالبد شکافی انجام شده است. فلوید گفت که صحبت از بیماری قلبی یا آسم بی ربط است چون فلوید بود راه رفتن و تنفس قبل از تماس با پلیس.

دکتر که کالبد شکافی مایکل بادن سابق رئیس پزشکی قانونی شهر نیویورک بود که استخدام برای انجام کالبد شکافی برای اریک گارنر به عنوان به خوبی.

در شهر نیویورک به معترضان به مبارزه طلبیده نیویورک coronavirus ممنوعیت تجمعات عمومی دوشنبه, درگیری مسلحانه با پلیس در حالی که تظاهرکنندگان مسدود شده و ترافیک در مرکز شهر دنور و در مرکز شهر کلمبوس. یک روز زودتر تظاهرکنندگان گرفته بود به خیابان های لس آنجلس و ممفیس.

حدود 10 معترضان را به خانه فلوریدا معتقد متعلق به چوین. نارنجی شهرستان کلانتر دفتر توییتی جمعه که چوین بود در محل اقامت و هیچ برنامه ای در این منطقه است.

در لوئیزویل, کنتاکی, پلیس تایید کرد که حداقل هفت نفر ضرب گلوله کشته شده بود دوشنبه شب به عنوان معترضان خواستار عدالت برای Breonna تیلور, یک زن بود که به ضرب گلوله توسط پلیس در خانه اش در ماه مارس است.

در می سی سی پی, شهردار از جامعه از گلبرگ مقاومت تماس به استعفا پیروی از سخنان خود در مورد فلوید مرگ است. Hal مارکس یک جمهوری خواه خواسته در توییتر: "چرا در جهان خواهد کسی را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس در جامعه ما امروز؟" در پیگیری توییت او گفت: "نمی بینم هر چیزی غیر معقول است."

این شهرستان در روز پنج شنبه منتشر شد متن به 911 تماس بگیرید و آورده است که پلیس به فروشگاه مواد غذایی که در آن فلوید دستگیر شد. تماس گیرنده توصیف کسی که با یک لایحه تقلبی با کارگران عجله خارج برای پیدا کردن مرد نشسته روی یک ون. تماس گیرنده توصیف انسان به عنوان "بدجور مست" و گفت که او "نه در کنترل خود را."

پرسیده شده توسط اپراتور 911 اینکه مرد بود "تحت تاثیر چیزی" تماس گیرنده گفت: "چیزی شبیه به آن بله. او اقدام نمی کند درست است." پلیس گفت فلوید همسان تماس گیرنده شرح مشکوک.

دولت و مقامات فدرال در حال بررسی فلوید مرگ است.

صاحب محبوب لاتین کلوپ شبانه گفت که فلوید و چوین هر دو مشغول به کار به عنوان نگهبانان در باشگاه به تازگی به عنوان پایان سال گذشته اما روشن نیست که آیا آنها با هم کار می کرد. چوین مشغول به کار در El Nuevo بازار مال فروشان باشگاه به عنوان یک خاموش وظیفه گارد امنیتی برای نزدیک به دو دهه اما فلوید تا به حال تنها در آنجا کار می کرد اخیرا برای حدود ده اتفاقاتی که برجسته آفریقایی-آمریکایی موسیقی مایا سانتاماریا آسوشیتدپرس گفت.

سانتاماریا گفت: اگر چوین به رسمیت شناخته شده بود فلوید "او ممکن است به او داده اند کمی بیشتر رحمت است."

سانتاماریا که به فروش می رسد محل در دو ماه گذشته گفت: چوین کردم همراه با به طور منظم لاتینی, مشتریان, اما نمی خواهم به کار آفریقایی آمریکایی شب. هنگامی که او انجام داد و در آنجا بود که مبارزه او را اسپری مردم با گرز و تماس با پلیس پشتیبان و نیم دوجین پیراهن اتومبیل را به زودی نشان می دهد چیزی است که او احساس غیر قابل توجیه "درد نمیخورد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن