نامه: پیش تماس بگیرید قبل از شما شام خوردن را بپرسید اگر آنها با پوشیدن ماسک

من 77 با آسم و رفت به غذا خوردن در سه مکان های مورد علاقه من در استیلوتر منطقه آخر هفته چهارم. همه آنها برای ص

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

من 77 با آسم و رفت به غذا خوردن در سه مکان های مورد علاقه من در استیلوتر منطقه آخر هفته چهارم. همه آنها برای صدمه زدن به مشتریان اما تنها یکی (به Gasthaus) تا به حال کارکنان با پوشیدن ماسک. من نمی خواهد به بازگشت به دیگران در حالی که برای.

شما لازم نیست به تماس برای رزرو به دلیل وجود مقدار زیادی از اتاق اما پیش تماس بگیرید و بپرسید اگر همه کارمندان با پوشیدن ماسک قبل از اینکه شما بروید.

Gordie راسموسن Stillwater

نا امید با این برش

من غمگین هستم به یاد بگیرند که برجسته بذر (حمایت تجربی آموزش و پرورش) برنامه قطع شده است از سنت پل مدارس عمومی بودجه. دانه های ارائه شده دانش آموزانی که دچار یک بیماری روانی طیف گسترده ای از کلاس های آموزش عالی, مراقبت, استعداد معلمان است. دانه کمک به همه دانش آموزان در یک محیط امن و دوستانه محیط زیست است.

من امیدوارم که کسانی که در مورد مراقبت از افراد مبتلا به بیماری های روانی را بگویید, St. Paul مدارس دولتی سرپرست و هیئت مدیره آموزش و پرورش است که آنها نا امید از شنیدن این خبر.

رابین Stryker, St. Paul

دو ردیف برای مطمئن

چند روز پیش که من به تماشای اخبار شنیدم Congressman Adam Schiff در واقع حقیقت صحبت می کنند برای یک بار در زندگی سیاسی. او اظهار داشت: وجود یک "دو رديفه سیستم عدالت." همه ما شناخته شده است که برای سال.

که چرا امثال James Comey جان برنان لوئیس لرنر پیتر Strzok, جیمز کف زننده, اندرو McCabe, لیزا صفحه و دو تا از بزرگترین مجرم — هیلاری کلینتون و رئیس جمهور سابق اوباما هنوز راه رفتن رایگان به عنوان پرندگان امروز.

پس از آن وجود دارد ریاکارانه خشم توسط دموکرات ها بیش از آن در رفت و آمد راجر سنگ جمله — فقط 11th با مغلوب ساختن پیشی جستن. به نحوی که آنها را فراموش کرده ام بیش از 1,700 جنایت موارد که اوباما تبدیل. من مطمئن هستم که آنها به زودی خواهید عذر خواهی برای شکست خود را به یاد بیاورید که کمی tidbit.

Lee J. Christianson Baldwin, Wis.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن