B. C. برتر می گوید پیشنهاد برای ونکوور به عنوان NHL hub شهرستان ارسال به نخست وزیر

ویکتوریا—بریتیش کلمبیا را برتر می گوید: این استان و آن بالا دکتر باید تایید یک پیشنهاد برای NHL به ونکوور امکا

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

ویکتوریا—بریتیش کلمبیا را برتر می گوید: این استان و آن بالا دکتر باید تایید یک پیشنهاد برای NHL به ونکوور امکان حذفی hub شهرستان در غرب کانادا در طول بیماری همه گیر.

جان هرگن می گوید او نوشته است به نخست وزیر جاستین ترودو برای پیشبرد ابتکار عمل را در کنار هم قرار توسط هر سه طرف بر اساس یک اصلاح اقدامات قرنطینه است که اجازه می دهد یک تیم به هم باقی می ماند به عنوان یک خانواده و یا حباب.

هرگن می گوید یک تیم را در یک هتل اقامت و سفر با هم به راجرز آرنا برای بازی با استفاده از حمل و نقل خصوصی باشد مسئول هر گونه COVID-19 تست و توافق می کنید به ارتباط برقرار کردن با مردم در طول 14 روز انزوا دوره است.

NHL نشده است که نام دو شهر را میزبان این بازی ها برای از سرگیری بازی اما مکان های ممکن عبارتند از: شیکاگو, کلمبوس, اوهایو, Dallas, ادمونتون, لاس وگاس, لس آنجلس, Minneapolis/St. Paul, Pittsburgh تورنتو و ونکوور.

هرگن می گوید: این طرح اجازه می دهد برای اقتصادی افزایش به شهر از هتل اجاره و خدمات دیگر اگر فصل شامل ونکوور کناکز در تمدید حذفی اجرا.

هرگن می گوید بریتیش کلمبیا بخش گردشگری است که انتظار می رود به برخی از دستاوردهای این تابستان اما او هیچ توهمی که مسافرت داخلی را برای آمریکا و مسافران بین المللی است که کمک به کسب و کارهای محلی رشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب