نامه: یک پیشنهاد برای جایگزینی سرنگون آثار

با تمام بحث در مورد آثار و بناهای تاریخی در حال سرنگون شده من یک پیشنهاد در مورد آنچه که می توانید آنها را جای

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

با تمام بحث در مورد آثار و بناهای تاریخی در حال سرنگون شده من یک پیشنهاد در مورد آنچه که می توانید آنها را جایگزین.

آثار تاریخی در هر کشور و دی سی باید ساخته شده به افتخار ما پزشکان و پرستاران و دستیاران پرستاری و تمام پرسنل بیمارستان که انجام شده فراتر از ندای وظیفه برای کمک به افرادی که تا به حال Covid-19 ویروس.

هیچ کس تا کنون دلیلی برای حذف هر یک از این خاطرات.

Patty Guerrero, St. Paul

جمهوری ما

حدود 2500 سال پیش افلاطون نوشت: او در کتاب "جمهوری" که در آن او تجزیه و تحلیل "عدالت" از اشکال مختلف دولت است. در بالای لیست خود را به سلطنت بود. پادشاهی هستند از لحاظ تئوری موثر ترین و قابل تحسین شکل دولت اما در عمل نیاز به یک حکیم و خیرخواه پادشاه (فیلسوف شاه) و همچنین افراد وفادار. پادشاهی معمولا با شکست مواجه می خواهم از این. سلطنت ساخته شده است که مفروضات نادرست در مورد طبیعت انسان است.

بعد به پایین افلاطون لیست دموکراسی نهفته است. دموکراسی موفق به دلیل آن ساخته شده است که دقیق ترین پیش فرض های مورد طبیعت انسان; که ما جایزه آزادی های فردی بالاتر از همه چیز بالاتر نگرانی برای دیگران یا برای عالم ، وفاداری وفاداری افتخار اشراف انتظار می رود نیست. اکثر قوانین. در نهایت این بدتر خواهد شد به نقطه ای که سیاستمداران تبدیل به ترس از رأی دهندگان خود را. به جای تلاش برای حکومت تلاش آنها برای ساکت کردن. حکومت اکثریت می شود و اوباش حکومت. بی قانونی تحقیق و بحث و در نهایت مردم باید با توسل به یک "مرد قوی" برای بازگرداندن نظم است. دولت غرق به پایین ترین فرم افلاطون لیست دیکتاتوری.

فقط داره می گه.

G. J. Mayer, جنگل, دریاچه

از دست رفته گردش

آن را کاملا شگفت زده می کند من چگونه بسیاری از اتومبیل در جاده ها در این کشور هستند مجهز به نوبه خود سیگنال!

LaVonne McCombie هادسون

یک حزب حکومت

این شهرستان رمزی هیئت تحقیق است آنچه در آن بود را به تغییر موقعیت کلانتر از یکی که انتخاب شده است به یکی که منصوب شده است. هیئت مدیره است که ظاهرا ناراضی با زمان بموقع انتخاب کلانتر باب فلچر. تغییر قوانین چون ما نمی مانند چگونه به بازی بازی های برگزار شده است نگران روند. این یک تلاش آشکار برای سکوت رای دهندگان و کنترل بیشتر به یک بی کفایت گروهی از سیاستمداران و فعالان است.

که در آن دیگری را شنیدیم تماس به تغییر قواعد بازی ؟

  • افزایش تعداد دیوان عالی کشور
  • حذف قانونی filibuster در آمریکا
  • چشم پوشیدن از اجرای امضای تایید پست الکترونیکی-در برگه های رای
  • و.... و غیره.

رمزی شهرستان و شهر سنت پل حکومت تک حزبی که می خواهد به کدو هر صدای یا ایده هایی که در طول بازی با خود را لیبرال دستور کار است. آنها به دنبال راهکار است که دست را از دولت و رهبران ملی حزب دموکرات است. این شهرستان رمزی هیئت مدیره می بیند باب فلچر و دیگران که مخالف با سیاست خود را به عنوان موانع به هدف خود از مجموع کنترل. چه بعدی, پاره کردن مجسمه ها و پاک کردن تاریخ از کسانی که آنها را قبول ندارند ؟

Kevin J. Kelly, St. Paul



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب