لیگ بیس بال کره ای آغاز می شود در خالی استادیوم

سئول کره جنوبی—جدید فصل بیس بال آغاز شد و در کره جنوبی روز سه شنبه با کرک از بت و صدای توپ فوتبال به شکارچی می

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

سئول کره جنوبی—جدید فصل بیس بال آغاز شد و در کره جنوبی روز سه شنبه با کرک از بت و صدای توپ فوتبال به شکارچی میت انعکاس در اطراف خالی استادیوم.

پس از یک هفته تاخیر به دلیل coronavirus همه گیر داوران عینک محافظ و ماسک و cheerleaders رقصید زیر ردیف صندلی خالی به عنوان حرفه ای بیس بال رو به عقب در این زمینه است.

وجود دارد بسیاری از چهره ها را در می ایستد در حداقل یک ورزشگاه شدند تصاویر, به جای واقعی مردم به دلیل طرفداران مجاز نیست به سالن — حداقل در حال حاضر.

The stands at SK Wyverns club's Happy Dream Ballpark, are filled with placards featuring their fans during the Korean Baseball Organization (KBO) League opening game between SK Wyverns and Hanwha Eagles at the empty SK Happy Dream Ballpark on May 05, 2020 in Incheon, South Korea. The 2020 KBO season started after being delayed from the original March 28 Opening Day due to the coronavirus (COVID-19) outbreak.

به جای آن آسان بود برای شنیدن بازیکنان تشویق و فریاد از dugouts. و آن را تسکین بود برای طرفداران تماشای از خانه در یک کشور که در حال حاضر در تلاش برای به آرامی بازگشت به قبل از COVID-19 عادی در میان پایانی caseload.

این کشور در فوتبال حرفه ای لیگ را شروع جمعه نیز بدون تماشاگر در استادیوم.

به عنوان یکی از عمده حرفه ای مسابقات ورزشی به بازگشت به عمل میان همه گیر کره بیس بال سازمان شاغل مختلف اقدامات پیشگیرانه با هدف ایجاد ایمن محیط بازی.

بازیکنان و مربیان را از طریق تب نمایش قبل از ورود به استادیوم در حالی که داوران و اول و سوم-پایه مربیان باید پوشیدن ماسک در طول بازی. بازیکنان ممنوع از امضای امضا یا بالا fiving تیمی با دست خالی.

Hanwha Eagles players wear masks before the Korean Baseball Organization (KBO) League opening game between SK Wyverns and Hanwha Eagles at the empty SK Happy Dream Ballpark on May 05, 2020 in Incheon, South Korea.

همچنین جویدن تنباکو ممنوع شد, برای جلوگیری از تف در حالی که ماسک و دستکش مورد نیاز خواهد بود در امکانات آموزشی.

طرفداران خواهد بود محروم از بازی تا KBO معتقد است خطر ابتلا به عفونت شده است به حداقل برسد. اگر هر عضو یک تیم تست مثبت برای coronavirus در هر نقطه ای از این فصل لیگ تعطیل خواهد شد تا حداقل سه هفته.

"من احساس می کنم بزرگ, گفت:" چو Ki-هیون 65 سال SK Wyverns فن که به اشتراک گذاشته یک تشک با سه نفر دیگر از طرفداران در خارج از دیوارهای این تیم را در ورزشگاه اینچئون تماشای بازی برابر Daejeon مبتنی بر Hanwha عقاب با یک کامپیوتر قرص. "من خوشحال هستم فقط به شنیدن برای تلفن های موبایل از یک بازی بیس بال از خارج است."

تیم سعی در ایجاد یک فضای جشن در خالی استادیوم.

در یک بازی در پایتخت, LG دوقلوها شکست تالار گفتمان رقیب و دفاع از قهرمان Doosan خرس 8-2 در Jamsil ورزشگاه که در آن خود صندلی بود decked با آگهی ها از دوقلوها' تشویق شعار.

دوقلوها outfielder Kim Hyun-soo که صرف برخی از زمان با Baltimore Orioles, آمار لیگ را خانه اول اجرای فصل سوم زمین باز یافته دو-اجرای شات کردن خرس استارت رائول Alcantara. به عنوان او گرد پایگاه کیم تمدید یک دست به سمت مربی پایه سوم کیم Jea-گل که مطرح بازوی خود باقی ماند اما از تماس با.

"بازیکنان واقعا می خواستم به بازی بیس بال و ما خوشحال به انجام درست آن" Kim Hyun-soo گفت.

این Wyverns تقلید یک خانه جمعیت در اینچئون توسط پوشش خود را خود با صندلی های ردیف افقی آگهی نشان دادن چهره طرفداران پوشیدن این تیم کلاه و ماسک. آنها هنوز هم از دست 3-0 به عقاب که برنده اول خود را باز فصل در 11 سال با سابق دیترویت ببر پارچ وارویک Saupold پرتاب دو آمار کامل بازی shutout.

The stands at SK Wyverns club's Happy Dream Ballpark, are filled with placards featuring their fans during the Korean Baseball Organization (KBO) League opening game between SK Wyverns and Hanwha Eagles at the empty SK Happy Dream Ballpark on May 05, 2020 in Incheon, South Korea.

در دائگو شهرستان بدترین ضربه توسط ویروس سامسونگ شیرها استفاده می شود خود را بزرگ بیاد به بازی پیام های تصویری از بازیکنان مشهور و طرفداران ضمن تشکر از پزشکان و کارکنان پزشکی مبارزه با شیوع بیماری که غرق در شهرستان بیمارستانها در اواخر فوریه و مارس قبل از کاهش در هفته های اخیر. شیر کاهش یافت و به چنگون مبتنی بر NC Dinos 4-0 در بازی که پخش شد در ESPN.

"آن شده اند که بهتر است اگر آنها می تواند با ما, اما من خوشحالم که ما تحویل چیزی خوب برای طرفداران تماشای تلویزیون گفت:" به Dinos outfielder Na آواز-bum که رفت و 2 به 3.

A cheerleader performs in front of a large screen displaying baseball fans cheering from their homes during the opening game of South Korea's new baseball season between the SK Wyverns and Hanwha Eagles at Munhak Baseball Stadium in Incheon on May 5, 2020.

به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در KBO 30 سال نه یک مشتری آمریکایی فوق العاده عامل اسکات بوروس و آرمان های لیگ اصلی بیس بال.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

همچنین سئول-بر اساس Kiwoom قهرمانان روت میزبان کیا ببر 11-2 در گوانگجو توزیع سابق San Francisco Giants مشت زن Matt Williams اول خود را از دست دادن به عنوان یک مدیر در KBO.

پارک Byung-ho که تا به حال روی لئامت دادن کوتاه با مینه سوتا دوقلوها, smacked دو-اجرای شات برای قهرمانان در هشتم و استفاده از دستکش دست راست به کف دست زدن دست خود را اول و سوم-پایه مربیان قبل از تعویض به ضربه مشت و آرنج لمس در ستاره شرق.

این بوسان-بر اساس لت غول را شکست داد KT ویز 7-2 در جاده ها در سوون.

یک فصل کامل از بیس بال مشکوک به نظر می رسید در اوایل ماه مارس زمانی که کره جنوبی بود گزارش حدود 500 جدید عفونت ویروس یک روز مجبور KBO به تعویق انداختن آن, مارس 28 فصل افتتاحیه.

اما کره جنوبی گزارش داد تنها سه مورد جدید در روز سه شنبه پایین ترین آن روزانه پرش پس از عفونت رسید در اواخر فوریه. کارشناسان اعتباری روند نزولی به تشدید کنترل مرز و فعال تلاش برای تست و منزوی حامل ویروس و ردیابی تماس های خود را با استفاده از پزشکی بانکی و مهاجرت سوابق و اطلاعات محل ارائه شده توسط پلیس و شرکت های مخابراتی.

مقامات آغاز شده آرامش بخش اجتماعی فاصله دستورالعمل و در حال آماده سازی برای بازگشایی مدارس با شروع سالمندان دبیرستان در آوریل 13.

جلوگیری از هر گونه ویروس مربوط به تعلیق این KBO برنامه ای برای حفظ 144-بازی فصل به طور منظم برنامه. اما این تصمیم به ضایعات آن همه ستاره بازی و کوتاه شدن دور اول پلی آف از بهترین پنج به بهترین سه سری.

تاریخ گفتگو

س:

شما در حال رفتن به چک کردن لیگ بیس بال کره ای به عنوان در آمریکای شمالی ورزش باقی می ماند در وقفه?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن