'عظیم' مسائل در خطر است در مورد بیش از SPD استفاده از زور علیه معترضان قاضی می گوید: شنیدن مجموعه - Fri, 31 Jul 2020 PST

یک قاضی فدرال تعیین کرده است پنج روز گذشته آغاز Aug. 26 برای یک جلسه برای تعیین اینکه آیا پلیس سیاتل در تحقیر

توسط NASERINEWS در 11 مرداد 1399

یک قاضی فدرال تعیین کرده است پنج روز گذشته آغاز Aug. 26 برای یک جلسه برای تعیین اینکه آیا پلیس سیاتل در تحقیر یک حکم محرومیت استفاده از زور بر مسالمت آمیز معترضان گفت: "مسائل بسیار زیادی" در معرض خطر هستند.

"ماهیت رسیدگی در این دادگاه باید سراسر شهر بود تاثیر" ایالات متحده در منطقه قاضی ریچارد جونز گفته وکلای مدافع برای شهر و زندگی ماده سیاتل-King County (پل) که شکایت شهرستان اداره پلیس را به واکنش خشونت آمیز به جرم اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس که فوران در سراسر کشور بیش از مرگ جورج فلوید.

جونز صراحت رد یک درخواست برای به تاخیر انداختن جلسه به مدت 60 روز توسط باب کریستی که شرکت استخدام شده اند به نمایندگی از اداره پلیس است. BLM توسط وکلای مدافع از فرد T. Korematsu مرکز قانون و برابری و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از واشنگتن و سیاتل قانون شرکت پرکینز Coie.

کریستی گفت که این گروه می خواستم یک شانس برای رفتن از طریق حدود 1,400 افسر پلیس بدن دوربین فیلم ایجاد شده در جولای 25 – روز BLM مدعی این شهرستان نقض جونز دستور – برخی از زمانی که 90 دقیقه. او گفت که امیدوار است برای مطابقت با حوادث شرح داده شده در هر یک از دو ده قسم خورده اظهارات فرستاده شده توسط پل از معترضان که مدعی بودند یکسره اسپری فلفل زده با باطوم یا انفجار توپ یا شات با کبودی "آبی-بینی" فوم پرتابه.

دیوید پرز یک پرکینز Coie محاکمه وکیل به نمایندگی از پل گفت: جونز او فکر می کردم دو ماه تاخیر "غیر عملی" با توجه به در حال انجام ماهیت اعتراضات و فرصت های آنها در حال حاضر به صورت اضافی در درگیری میان پلیس و معترضان و یک گروه نسبتا کوچک از افراد در تظاهرات خم در اموال تخریب و مقابله با پلیس است.

"دادگاه معتقد است که وجود دارد ضرورت" جونز گفت: در تنظیم تاریخ کمتر از چهار هفته است. "دادگاه نگران است در مورد مسائل مطرح شده است."

طرفین توافق کردند که این جلسه به ترکیب سوگند گواهی حسن – از بین بردن نیاز برای برخی از شاهدان و ترکیبی از "زنده" شهادت شهود و تصویری ارائه تمام انجام شده از طریق ویدئو کنفرانس ابزار زوم.

جونز کاهش یافته است یک درخواست توسط پرز و BLM که گروه به نوبه خود بیش از همه از 1400 بدن دوربین ویدئوها برای بررسی آنها نشان می دهد که اداره پلیس ممکن است مایل به آنها را با تصویری که پشتیبانی خود را از اتهامات. کریستی در زمان umbrage در نسبت دادن.

"ما هرگز فراموش که" او گفت:. "این است که آنچه در آن است."

جونز صادر کننده دستور پس از پیدا کردن پلیس تا به حال نقض متمم اول قانون اساسی حقوق هزاران نفر از معترضان مسالمت آمیز.

قاضی با اشاره به استفاده بی رویه از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری فوم نوک پرتابه و دیگر کمتر از نیروی مرگبار علیه جمعیت در طول تظاهرات توده در اواخر ماه مه و ژوئن در مرکز شهر و در کاپیتول هیل که در آن SPD رها شرق آن حوزه برای یک زمان.

در اوایل این هفته BLM سیاتل-King County, با حمایت از اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در زمینه یک حرکت متهم پلیس از نقض آن دستور. آنها خواسته دادگاه برای برگزاری این بخش در تحقیر و نیاز به تحریم ها و تدابیر حفاظتی اضافی در برابر سوء استفاده.

پلیس گفت: آنها در پاسخ به خشونت و صدمه به اموال از جمله آتش سوزی و تهدید به افسران. پلیس فرماندهان اعلام شورش در آخر هفته گذشته پس از خرابکاری در جمعیت آتش به ساختمان و تجهیزات در محل ساخت و ساز برای جوانان زندان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن