در قرنطینه برخی از اقامت در خانه پدر و مادر کمتر احساس نامرئی - Sun, 28 Jun 2020 PST

در اواسط ماه مارس زمانی که رمان شیوع کروناویروس بود شروع به گرفتن بد در ایالات متحده به من رسیده به من و یک هم

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

در اواسط ماه مارس زمانی که رمان شیوع کروناویروس بود شروع به گرفتن بد در ایالات متحده به من رسیده به من و یک همکار ماندن در خانه پدر و مادر برای بررسی در در او و خانواده اش است.

او همسر و دوقلو 3 ساله دختران زنده در بروکلین بود و من نگران آنها است. دوست من به من گفت که آنها خوب است. او همچنین گفت که همسر او بود که در آن کار از خانه خواسته بود او با اشاره به قرنطینه "آیا این واقعا سخت است برای شما؟"

"شوخی می کنی ؟" او پاسخ داد. "من انجام این کار را برای سه سال گذشته!"

بچه ها من 4 و 2 هنوز به سن مدرسه یا. گفتم به دوست من "آره مثل: خوش آمدید به حزب همه. در حال حاضر شستن دست های خود را."

ما ارز رو من بدونم. به دلیل همه گیر مجبور است کار پدر و مادر در سراسر جهان را در مسئولیت های اضافی از انواع متعددی از پرستاران – معلمان دایه و خانهدار به نام چند – آیا مردم در حال حاضر همدلی بیشتر برای ماندن در خانه پدر و مادر ؟

الکسا Squitieri, 38, زندگی در ماربلهد ماساچوست است و ماندن در خانه به یک دختر 8 ساله و پسر. او فکر می کند که همسر او بود که مجبور به کار از خانه در طول قرنطینه ممکن است در حال حاضر بیشتر درک چگونه برای جدا کردن کار از یک مادر اقامت در خانه پدر و مادر می شود. Squitieri با اشاره به ثابت رفاقت است که می تواند در یک محیط اداری.

"که فاقد زمانی که شما در خانه هستید" او گفت:. "هنگامی که شما یک فرد بزرگسال در خانه با یک نوزاد یا نوزادان متعدد شما واقعا باید برای کار به آن را پیدا کنید. و گاهی اوقات شما لازم نیست که انرژی را به کار برای پیدا کردن آن است."

پس از شروع خانه انزوا Brian Johnson, 42, شده است, کار از خانه با شوهر خود در روستایی در میشیگان. در علاوه بر این به کار تمام وقت شغل دو سهم مسئولیت مراقبت از خود 2-year-old daughter, شکستن بعد به "اولیه پدر و مادر بلوک" هنگامی که یکی از آنها تمرکز توجه خود را بر روی او.

وقتی از او پرسیدم که آیا او در حال حاضر همدلی بیشتر برای ماندن در خانه پدر و مادر و یا کودک-ارائه دهندگان مراقبت به طور کلی او گفت: "این کار واقعی است. و من به این معنی نیست که کار به عنوان در خرحمالی. منظور من این یک مهارت است آن را یک هنر و صنعت است. این چیزی است که طول می کشد زمان به خوبی در. آن طول می کشد تعهد. آن را طول می کشد از خود گذشتگی. من فکر می کنم کسانی که به جنبه های روشن در حال تبدیل شدن به ما در حال حاضر است."

جاناتان Alvarado, 26, زندگی در گیلاس نقطه کارولینای شمالی است و ماندن در خانه پدر از 18 ماهه و 7 ماهه ، او همچنین با این نسخهها کار از راه دور 20 تا 30 ساعت در هفته به عنوان یک مشاور حقوقی و می نویسد: یک وبلاگ به نام thegreatdadsby.com.

او گفت از طریق ایمیل که در طول قرنطینه همسرش است که در ارتش به حال این فرصت را به کار پاره وقت.

"این یک شوک به او چگونه استرس زندگی در خانه است," او گفت:. "او در زمان بچه ها یک روز در حالی که من کار کرده است. این بود یک روز پر از گریه نوزادان و پرسش است."

زمانی که از من خواسته آلوارادو که آیا او فکر coronavirus همه گیر خواهد نتیجه پایدار و همدلی برای ماندن در خانه پدر و مادر پاسخ او این بود: "ماندگار? به هیچ وجه. همدلی یک نقطه شروع عالی است, اما این راه حل نیست.

"آن را مانند گفتن یک فرد با یک بار سنگین است قدردانی توسط شخص دوم. دیگر ممکن است همدلی و به اشتراک گذاری قدردانی خود را اما که نمی تواند خود را هر بار کمتر غم انگیز است."

"در بسیاری از راه های شیوع کروناویروس به نور بر روی نامرئی جسمی و روحی نیروی کار است که اقامت در خانه پدر و مادر انجام" کریستینا صلیب همکار فوق دکترا ورودی و استادیار جامعه شناسی در دانشگاه هاروارد گفت: از طریق ایمیل. "این رشد آگاهی امیدوارم ترجمه به لذت بیشتر و همدلی اما ما به عنوان یک جامعه نیاز به ترکیب این احساسات را با عمل است."

عبور از پیشنهاد حمایت از ماندن در خانه پدر و مادر با ساخت مطمئن شوید که آنها را می شکند برای جلوگیری از فرسودگی شغلی است. او گفت که در یک سیستمیک سطح "سیاستگذاران می تواند تضمین کافی مراقبت های بهداشتی به آدرس فیزیکی و روانی سلامت نیازهای نه تنها کارگران شاغل بلکه اقامت در خانه پدر و مادر که در حال پرداخت نشده کارگران." او تاکید کرد که همه گیر است به همان اندازه تحت تاثیر خانواده های آمریکایی و افزایش چالش های حضور در این رقابت مسئولیت های کار و خانواده و مدرسه به طور نامتناسبی خانواده ها از رنگ ها و خانواده های کم درآمد.

ویکی Salud, 37, از شیکاگو اقامت در خانه مادر سه فرزند در سنین 7, 4 و 1. هر چه همدلی ممکن است به دست آورد از این زمان به او گفت: "من نمی خواهم هر کسی که بیرون آمدن از COVID گفت:" من زمان زیادی را صرف با بچه ها, من قطعا می دانم که آنچه در آن مانند به یک مادر اقامت در خانه پدر و مادر' توصیف از دست دادن روابط و هویت پدر و مادر می تواند احساس زمانی که آنها را ترک نیروی کار است.

"شما را متوقف کرده ایم که هویت برای خودتان. و که در آن در حال اقامت در خانه پدر و مادر سخت می شود برای برخی از مردم و یا حداقل برای من."

Kelsey فضل 31, یک هنرمند و یک اقامت خانه در ققنوس. او همچنین یک بیوه داشتن شوهرش را از دست داده کمتر از دو سال پیش.

"هنگامی که COVID زده آن بدبختانه همه دنیای وارونه," او گفت:. "اما من تمام جهان در حال حاضر بدبختانه وارونه است."

در حالی که دوستان شما تلاش کرده اند به ارتباط با او با گفتن چیزهایی مانند "من فکر می کنم در مورد شما بسیار در حال حاضر که من در خانه در تمام طول روز با بچه من; من تحسین آنچه که شما انجام," او گفت: تجربه خود را ندارد همان به عنوان او. "همدلی که از COVID است که مرتب کردن بر اساس مانند مردم از دیدن این ایده از اقامت در خانه پدر و مادر نیست و در واقع در حال اقامت در خانه پدر و مادر است."

او افزود: پدر و مادر او 2 ساله به تنهایی در خانه نبود به عنوان چالش به عنوان او می رود به آن باشد و آن چیزی بود نسبت به آنچه در خانواده هایی که نمی توانیم به خرید مواد غذایی در حال رفتن را از طریق. "این یک مقدار مشکل بزرگتر است. این سیستمیک ریشه در ما نه قادر به درک چگونه خرد این است که برای برخی از مردم است."

این احساس تقلیل می گویند که در حال اقامت در خانه پدر و مادر کار سخت است اما من آن را می گویند به هر حال. این کار سخت است. در لحظه وجود دارد مانند زمانی که دختران ما در حال جیغ تا با صدای بلند در هر یک از دیگر من احساس می کنم خون چرخش بین گوش من وقتی که من فکر می کنم: اگر کسی نمی دهد من یک فرد بزرگسال مشکل را حل کند و یک فرد بزرگسال برای حل آن با راست این لحظه من می خواهم به از دست دادن ذهن من به طور کامل.

من می دانم که من خوش شانس به این فرفره. من هم خوش شانس به یک شریک که اکثریت از او پرداخت و کار از خانه و بنابراین قبل از پناه در خانه. همسر من ساعت کار تغییر به تازگی من را وادار به رسیدگی به دختران' از خواب بیدار کردن و روال قبل از خواب با خودم. به عنوان یک نتیجه او به من گفت که آن را بیشتر همدلی او برای من در حال حاضر آن را بیشتر قدردانی است.

در طول این زمان من شده اند قادر به گرفتن بچه ها به پارک و یا کتابخانه یا موزه هنر, من می دانم که من در تلاش هستند تا در شریک زندگی من است چهره بیشتر – و در زوم تماس – اما این بدان معنا او هیچ کمکی به درک از دست دادن هویت حرفه ای من گاهی اوقات احساس می کنید ؟ من شک دارم.

برای من به عنوان یک مادر اقامت در خانه پدر و مادر است مسخره دشوار امتیاز. من نمی دانم اگر مردم ظهور خواهد کرد از این زمان با حس تولیدی همدلی برای ماندن در خانه پدر و مادر است. و در عین حال در نور سخت از coronavirus گیر من امیدوارم که همه ما که این کار را انجام دهید احساس حداقل کمی بیشتر دیده می شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن