KHQ لنگر Owsley تست مثبت برای COVID-19 - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

Sean Owsley لنگر از "6:30" در KHQ توییتی شنبه که او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. "من احساس می کنم خیلی خوب

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

Sean Owsley لنگر از "6:30" در KHQ توییتی شنبه که او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19.

"من احساس می کنم خیلی خوب است و به همین دلیل من مهار از خانه برای دو هفته قرنطینه" Owsley گفت: در صدای جیر جیر.

KHQ در حال حاضر دارای سه موارد تایید شده بیماری و دیگر کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 آنتی بادی گفت: پاتریشیا McRae مدیر کل در KHQ. از این سه در حال حاضر آلوده دو احساس بیمار در حالی که Owsley احساس خوب McRae گفت.

KHQ پایین بود به 10 درصد از آن طبیعی نیروی کار در ساختمان در طول فاز 1 از دولت بازگشایی طرح قبل از صعود تا حدود 30 درصد از نیروی کار شاغل در بخش ساختمان است. در حال حاضر خروجی را به بازگشت به آن فاز 1 عملیات McRae گفت.

این Cowles Co. صاحب هر دو KHQ و سخنگوی-نقد و بررسی.

KHQ خود را حفظ, اجتماعی-دورى از طریق پروتکل های حداقل اوایل ماه سپتامبر McRae گفت. که در آن نقطه ایستگاه خواهد داد روش های مبتنی بر جامعه در اسپوکن.

"ما احساس مسئولیت به ما نیروی کار" McRae گفت.

برای سایر کارفرمایان McRae گفت: شفاف بودن مهم است.

"من اساسا گفت: به کارکنان ما این است که هیچ کس تقصیر'" McRae گفت. "ما نمی خواهیم به شرم کسی. این می تواند اتفاق می افتد به هر کسی و آن را ترسناک زمان. این تقصیر خود را نمی – آن را خارج وجود دارد."

KHQ تا به حال اجتماعی فاصله روش های آماده در مورد آنها مثبت دریافت نتایج آزمون در ایستگاه پس از آن خواهد شد یک روش ساده انتقال McRae گفت.

McRae می بیند بیشتر افراد جوان پیمانکاری این ویروس از زمان شروع این بیماری همه گیر. او گفت که او می خواهم تاکید به افراد جوان که مایل به خارج شدن از خانه قابل درک است اما هیچ کس مصون است.

"بنابراین بسیاری از ترس یا اضطراب در حال حاضر" Owsley توییتی در همان ساعت به او اعلام مثبت خود را تست. "می دانم که ما همه در آن با یکدیگر به عنوان انسان است. مهربانی است که واقعا مهم است. ببینید شما امشب در 6:30."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب