جورج فلوید خانواده خواستار دستگیری 4 افسران درگیر در مرگ او. سی ان ان گزارش کیت الیسون برنامه ریزی اعلام

جورج فلوید خانواده در روز چهارشنبه خواستار دستگیری چهار افسر پلیس دخیل در مرگ او به عنوان آنها بازدید موقت حرم

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

جورج فلوید خانواده در روز چهارشنبه خواستار دستگیری چهار افسر پلیس دخیل در مرگ او به عنوان آنها بازدید موقت حرم در مینیاپولیس گوشه خیابان که در آن مرد درگذشت و پس از یک افسر فشرده زانو در گردن او به او التماس کرد برای هوا.

افسر درک چوین شده است از کار اخراج شدند و متهم سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. سه نفر دیگر از افسران که در حال حاضر نیز از کار اخراج شده بوده اند اما متهم در floyd's مارس 25 مرگ است.

به طور گسترده ای دیده می شود اطرافیان تصویری نشان فلوید مرگ برانگیخته گاهی اوقات از تظاهرات خشونت آمیز در سراسر جهان علیه خشونت پلیس و تبعیض است.
خانواده وکیل بن Crump تکرار تماس خود را برای هر چهار افسران به شارژ.

"او چرا که او گرسنه به هوا" Crump گفت. "او نیاز به یک نفس. بنابراین ما خواستار عدالت است. ما انتظار داریم همه از افسران پلیس دستگیر قبل از ما این یادبود در اینجا در مینیاپولیس, مینه سوتا فردا."

سی ان ان گزارش که مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون به بررسی در مورد افسران و انتظار می رود به ایجاد یک اطلاعیه بعد از امروز.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz ساخته شده یک سرزده بازدید به یادبود اوایل روز چهارشنبه. و در روز سه شنبه Walz و وزارت مینه سوتا حقوق بشر راه اندازی شد, حقوق مدنی, بررسی, مینیاپولیس, اداره پلیس و تاریخ آن از تبعیض نژادی به امید وادار کردن گسترده تغییر دهید.

رسمی کالبد شکافی توسط شهرستان و معاینات پزشکی به این نتیجه رسیدند که فلوید مرگ ناشی از ایست قلبی به عنوان پلیس مهار او را فشرده و گردن خود را. به پزشکی قانونی نیز ذکر شده فنتانيل مسمومیت اخیر و متامفتامین استفاده کنید اما نه به عنوان علت مرگ است.

Crump و فلوید خانواده سفارش جداگانه کالبد شکافی به این نتیجه رسیدند که او بر اثر خفگی به دلیل گردن و پشت فشرده سازی با توجه به چوین زانو در گردن او و دیگر پاسخ افسران زانو در پشت خود است که آن را غیر ممکن است برای او برای نفس کشیدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن