TFC, d. C., United بازی موکول به روز شنبه پس از COVID-19 تست نگرانی

تورنتو FC و دی سی ایالات نگاه به بازی بازی افتتاحیه خود در MLS برگشت مسابقات برای سومین بار در روز دوشنبه صبح.

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

تورنتو FC و دی سی ایالات نگاه به بازی بازی افتتاحیه خود در MLS برگشت مسابقات برای سومین بار در روز دوشنبه صبح.

لیگ برتر فوتبال تایید موکول 9 a. m. ET کیکآف در روز یکشنبه.

تورنتو نیست آن را بیرون از هتل برای ساعت 9 صبح کیکآف یکشنبه پس از یک جفت از COVID-19 آزمون باعث شد این مسابقه می شود دقیقه قبل از آن برنامه ریزی شده بود برای شروع.

لیگ گفت: یک دور قبل از تست بازی شنبه بازگشته بود یک تست مثبت برای دی سی یونایتد و بازیکن بی نتیجه آزمون برای تورنتو بازیکن. این تست مثبت در نظر گرفته شد تایید نشده تا زمانی که حمایت یک تست دوم.

"هر دو تیم شرکت کننده در دور دیگری از تست امروز و همه بازیکنان از این دو باشگاه آزمایش منفی" لیگ گفت. "بر اساس این نتایج این بازی برگزار خواهد شد (دوشنبه) صبح در ساعت 9 صبح و همکاران.

"این بازیکن که دریافت اولیه تست مثبت و بازیکن که تست شد و بی نتیجه خواهد تحت تست اضافی و نمی خواهد بازی در (روز دوشنبه) مطابقت دارد."

آن مشخص شده دوم تاخیر برای هر دو تورنتو و zoubi. آنها قرار بود برای دیدار جمعه شب اما بازی عقب رانده شد و یکشنبه با توجه به تورنتو اواخر ورود در این مسابقات به دلیل نیاز به اضافی COVID-19 تست در پی پخش گزارش علائم.

با بازی انتظار می رود برای شروع در ساعت 9 صبح جمعه هر دو تیم مواجه شده دیگر صبح زود از خواب بیدار کردن تماس. تورنتو قبل از بازی وعده غذایی روز شنبه برنامه ریزی شده بود 5:30 صبح

تورنتو دومین بازی برابر مونترال در اصل برنامه ریزی شده برای روز شنبه شده است تحت فشار قرار دادند به پنج شنبه. و دی سی یونایتد بازی در برابر انقلاب جدید انگلستان در حال حاضر خواهد شد در روز شنبه به جای پنج شنبه.

پس از تهدید به رعد و برق با تاخیر آتلانتا در بازی مقابل نیویورک بولز قرمز در شنبه شب وجود دارد بیشتر به تاخیر می اندازد و درام یکشنبه.

این مسابقات در حال حاضر از دست FC Dallas و Nashville SC به علت بثورات جلدی مثبت COVID-19 انجام شد.

"ما اعتقاد داریم که این مسابقات هنوز هم می تواند انجام شود با خیال راحت" MLS معاون کمیسر علامت ابوت گفته مجازی کنفرانس صبح روز یکشنبه. "و اگر در نقطه تعیین کنیم که آن را نمی تواند بدیهی است که ما می خواهیم یک تصمیم پس از آن.

"در مورد دالاس و Nashville تصمیم گیری ساخته شده بود که بر اساس میزان مثبت آزمون در این تیم (و) توانایی خود را به قطار که بیشتر محتاطانه البته به آنها را برداشت.

"اما ما در حال ایجاد یک مجموعه ای از پروتکل ها که در حال کار به عنوان آنها طراحی شده است که برای شناسایی بازیکنانی است که تا به حال تست مثبت برای COVID-19 برای حذف و جدا کردن آنها از تیم و منزوی کردن آنها است. و برای ادامه مراحل تست دیگر بازیکنان ... ما این (مورد) به عنوان روند کار است."

تحت پروتکل های لیگ بازیکنان که تست مثبت جدا هستند در حالی که کسانی که تست منفی "حرکت رو به جلو است."

ابوت گفت: به دلیل تورنتو تنها وارد دوشنبه گذشته تصمیم گیری ساخته شده بود به انتظار نتایج آزمایشات انجام شده صبح روز یکشنبه و قبل از بازی این بازی.

"هنگامی که ما دریافت می کنیم و نتایج این دو تیم کامل retests ما خواهید بود در یک موقعیت به می دانم که زمانی که بازی می تواند موکول" ابوت گفت.

معاون کمیسر گفت: نتایج حاصل از پنج آزمایش آمد در اواخر روز شنبه و اوایل یکشنبه.

"بدیهی است که آن اتفاق افتاد بیش از یک دوره کوتاه از زمان, اما ما متعهد به اتخاذ تصمیم درست" او گفت:.

آن را به اضافه استرس زا در حال حاضر صبح برای این تیم با توجه به غیر منتظره ای در اوایل کیکآف زمان — ساخته شده برای جلوگیری از فلوریدا گرما. هر دو تورنتو کاپیتان مایکل بردلی و مهاجم جوزی آلتیدور به حال با انتقاد از 9 صبح شروع کرد و گفت از آن بود منجر به فوتبال خوب.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تورنتو قبل از بازی وعده غذایی برنامه ریزی شده بود 5:30 صبح آن را به عنوان تیم هرگز به سمت چپ لیگ هتل واقع در پنج یا 10 دقیقه سوار اتوبوس از میدان بازی است.

D. C., United بازیکنان را وارد می روم به زودی پس از.

"به هر DC, ایالات حامی خانواده های ما و دوستان من متاسفم شما از خواب بیدار شد خیلی زود به دیدن ما بازی را به پس از آن مسابقه به تعویق افتاده ایم" سی دروازه بان لایحه حمید. "به خصوص پس از بسیاری از مردم برنامه ریزی شده در اصل برای تماشای بازی بود که به معنای به بازی روز جمعه! زیبا یکشنبه بدون در نظر گرفتن."

در حالی که تمام 24 تیم باقی مانده در حال اقامت در هتل مشابه آنها از یکدیگر جدا شده در MLS مسابقات حباب. بازیکنان و دیگر پرسنل تست شده هر روز دیگر.

خارج از تعداد موارد مثبت همچنان به صعود.

روز یکشنبه فلوریدا گزارش 15,300 موارد جدید بیش از 24 ساعت گذشته — یک روز رکورد در ایالات متحده از زمان شروع این بیماری همه گیر.

وجود دارد برخی از شگفتی در تورنتو برنامه ریزی شده شروع یکشنبه 11.

در حالی که آن را به میدان فرستاد همان بازگشت پنج عنوان آن را تا به حال در آخرین بازی لیگ 7 مارس وجود دارد چهار تغییرات بیشتر رو به جلو است. برادلی و آرژانتین تازه وارد پابلو Piatti که هر دو از دست رفته باز دو بازی از این فصل بودند به بازگشت از آسیب دیدگی است.

Tsubasa Endoh و آکو Akinola نیز در شروع 11.

Altidore را matchday 23. او در اواخر پیوستن به این تیم پس از گذراندن این مستند در خانه فلوریدا و تا به حال برای آموزش خود را در حالی که انجام شده است.

کانادا هافبک Jonathan Osorio همچنین نبود میله میله به لباس.

یکشنبه شب اسپورتینگ کانزاس سیتی در برابر مینه سوتا, ایالات بازی رفت جلوتر با وجود تایید جمعه توسط کانزاس سیتی که یکی از بازیکنان خود را تا به حال تست مثبت است.

این مسابقات اولین اقدام برای لیگ پس از آن به حالت تعلیق در بازی مارس 12 با توجه به جهانی همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب