"من نیاز به انجام یک کار بهتر' — دو برگ در آینه نگاه کنید در روز جورج فلوید مراسم تشییع جنازه

وقتی که می آید به مسائل مربوط به تبعیض نژادی و برابری Maple Leafs کاپیتان جان توارث و جناح ژاک هایمن در میان ک

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

وقتی که می آید به مسائل مربوط به تبعیض نژادی و برابری Maple Leafs کاپیتان جان توارث و جناح ژاک هایمن در میان کسانی که می دانم که آنها می تواند انجام داده اند بیشتر است.

"من نیاز به انجام یک کار بهتر از آموزش و گوش دادن و بخشی از تغییر زیادی که فرهنگ" گفت: توارث. "من فکر می کنم همه ما آرزو می کنم ما می تواند انجام یک کار بهتر از قبل شروع با خودم.

"من فکر می کنم زمانی که شما نگاه کنید (در) خودتان را در آینه کسانی که اولین چیزهایی که شما در واقع خودتان بپرسید."

ورزش که در آن ورزشکاران اشاره شد برای محافظه کاری انطباق و چسبیده به کلیشه به نظر می رسد که ناگهان متوجه صدای در فشار برای عدالت اجتماعی است.

"من نمی دانم آنچه در آن احساس می کند مانند به قضاوت خود را بر اساس رنگ" گفت: هایمن "اما من نمی دانم آنچه در آن است به قضاوت خود را بر اساس دین است. من یهودی هستم. من تجربه کرده ام ستیزی, بنابراین من می تواند همدردی در آن طول موج.

"برای من روشن است که نژاد پرستی و هر نوع قضاوت خود را بر اساس نژاد و مذهب یا جنسیت خود هر چیزی را که نباید تحمل شود."

تظاهرات خواستار برابری نژادی شده اند در سراسر جهان پس از مرگ یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در مه 25. درک چوین افسر که به زانو در Floyd گردن برای تقریبا دو ساعت بود که به اتهام قتل درجه دوم و قتل نفس. سه نفر دیگر از افسران که ایستاده بود با صورت به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل. فلوید مراسم تشییع جنازه برگزار شد روز سه شنبه در زادگاه خود هوستون.

"این موج آغاز شده و با جورج فلوید قتل, اما از آن می رود راه فراتر از آن است و آن را بسیار عمیق تر از آن" هایمن گفت. "اعتراضات و تظاهرات نیست فقط انعکاسی از این حادثه اما از یک سری از حوادث که اتفاق افتاده اند در طول تاریخ."

قطعا اعتراضات ایجاد آگاهی بیشتر از مسائل ترغیب مکالمات جرقه فعالیت و پیشرو از مردم به سوال مزایای آنها با رشد تنها به دلیل رنگ پوست خود را. اما طنز در هاکی.

در ماه نوامبر گذشته مفسر لازم گیلاس حذف شد از "شب هاکی در کانادا" برای "شما مردم" نظر تلقی ضد مهاجر. که به دنبال داشت در مدت زمانی کوتاه توسط Akim Aliu را به اتهام نژاد پرستی زمانی که او برای شعله های آتش مربی لایحه پیترز در لیگ کوچک است. پطرس خود را از دست داده کار در کلگری.

گفتگو به نظر می رسید به غرفه وجود دارد. بازیکنان هاکی به طور سنتی شده است راحت تر صحبت کردن در مورد گرفتن pucks عمیق تر از سیاست است.

اما پس از آن یک هفته قبل از فلوید مرگ Aliu, که سیاه و سفید است, مشترک شخصی خود در مبارزات بازیکنان تریبون وب سایت با عنوان "هاکی است برای همه نیست." یکی دیگر از سیاه و سفید, پخش, کوسه' Evander کین را محکوم کرد و وحشیگری پلیس به نام علنا برای بالا بیشتر ورزشکاران به صحبت کردن. در ژوئن 5, ex-برگ علامت فریزر نوشته شده "سکوت خشونت" در بازیکنان تریبون یک یادآوری است که هاکی نشده برخورد با این مسئله است.

در روزهای اخیر NHL ستاره ها از تمام رنگ های پیوست در رسانه های اجتماعی با بیانیه در حمایت از از جمله Auston ماتیوز کانر McDavid سیدنی کرازبی P. K. Subban, Blake ویلر و برادن هولتبی. Zdeno Chara راه می رفت با معترضان در بوستون; Tyler سیگوین همین در دالاس.

هفت فعلی و سابق NHL بازیکنان از جمله کین و Aliu تشکیل هاکی تنوع داد و با ماموریت "برای ریشه کن کردن نژادپرستی و عدم تحمل در هاکی."

و در حال حاضر برگ افرا ورزش و سرگرمی است که تبلیغات برای یک مدیر "شمول و تنوع" یک موقعیت جدید در آن بخش منابع انسانی.

شاید این بیماری همه گیر کوروناویروس که متوقف NHL در روز 12 مارس به کسانی که در ورزش فرصتی برای تأمل بیشتر در جهان فراتر از یخ است.

"من فکر می کنم که آن را باید حس مشترک است که نژاد پرستی و یا هر گونه قضاوت خود را بر اساس نژاد و مذهب و یا ظاهر خود را تحمل باید در جامعه امروز گفت:" هایمن. "و من فکر می کنم که این فوق العاده است که مردم در حال آموزش خود را در اطراف موضوع است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

توارث گفت او شده است در تماس با یک زن و شوهر از سابق هم تیمی های Subban و کایل Okposo به "شروع به آن گفتگو کنید و سعی کنید برای یادگیری و آموزش خود را به بهترین شما می توانید و رفتن از وجود دارد ... یک مورد یک مورد بیش از حد بسیاری از.

"است که باید هدف ما خلاص شدن از شر آن به طور کامل و هرگز آن را دوباره و دوباره. بنابراین من فکر می کنم که رویکرد من در تلاش برای گرفتن و وجود دارد مقدار زیادی از کار جلوتر است."

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن