هوستون شهردار می گوید جورج فلوید بدن را به بازگشت به زادگاه

هوستون — شهردار هوستون گفت: بدن از جورج فلوید که پس از مرگ یک, مینیاپولیس, افسر پلیس فشرده زانو در گردن او در

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

هوستون — شهردار هوستون گفت: بدن از جورج فلوید که پس از مرگ یک, مینیاپولیس, افسر پلیس فشرده زانو در گردن او در طول بازداشت کرده که به موجب تظاهرات در سراسر ایالات متحده خواهد بود بازگشت به شهرستان که در آن او بزرگ شده.

فلوید بود هوستون مادری قبل از حرکت به مینه سوتا. هوستون شهردار سیلوستر ترنر گفت: در یک کنفرانس خبری که فلوید بدن خواهد بود آینده را به هوستون اما از ارائه جزئیات بیشتر. خانواده اش را اعلام نکرده است برنامه های مراسم تشییع جنازه.

جورج فلوید (حسن نیت ارائه میدهد از Facebook)

"این همان شهر است که جورج فلوید بزرگ شدم. و بدن او را به بازگشت به این شهر" ترنر گفت. "و بنابراین تمرکز بر نیاز به حمایت و نشاط بخشی, این خانواده است."

ترنر صحبت کرد و در کنار هوستون رئیس پلیس هنر Acevdeo که گفت گروه او را دستگیر کرده و بیش از 130 نفر از تظاهرات آغاز شد و روز جمعه در این کشور چهارم بزرگترین شهرستان.

فلوید, 46, رشد در هوستون سوم Ward, یکی از شهر عمدتا سیاه و سفید محله. در 6 فوت و 6 اینچ, Floyd ظهور به عنوان یک ستاره در انتهای تنگ برای جک یاتس دبیرستان و در سال 1992 قهرمانی کشور بازی در هوستون Astrodome. یاتس از دست داد به معبد 38-20.

فلوید مرگ دوشنبه و سه پلیس دیگر به کشتار مردان سیاه و سفید را پر تنش و تظاهرات در سراسر کشور.

سفید افسر پلیس است که برگزار می شود زانو خود را به Floyd گردن به او التماس برای تهویه دستگیر شد و به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. اما بسیاری از معترضان خواستار دستگیری سه تن دیگر از افسران درگیر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب