مجلس به تصویب تغییرات در کسب و کار ویروس کمک برنامه یارانه - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

واشنگتن -- خانه در حال حرکت است به تصویب یک اندازه گیری دو حزبی برای تغییر جدید "چک حفاظت" برنامه برای کسب و ک

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

واشنگتن -- خانه در حال حرکت است به تصویب یک اندازه گیری دو حزبی برای تغییر جدید "چک حفاظت" برنامه برای کسب و کار است که دچار COVID مربوط به ضرر و زیان به آنها انعطاف پذیری بیشتری برای استفاده از یارانه های دولت فدرال برای هزینه های دیگر و گسترش این برنامه به مدت چهار ماه دیگر.

اندازه گیری به نظر می رسد مطمئن شوید که برای عبور از یک جارو رای در روز پنج شنبه. سازش و سپس سر به سنا که در آن گذشت این است که به احتمال زیاد در هفته آینده. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که انتظار می رود آن را به امضا قانون اگر مذاکرات متوقف باقی می ماند در یک مقدار بزرگتر از اندازه گیری برای تزریق بیش از 3 تریلیون دلار به غلت اقتصاد است.

این تغییرات به این برنامه می آیند به عنوان بسیاری از کسب و کارهای کوچک مانند رستوران مبارزه برای زنده ماندن coronavirus مربوط به پارگی به اقتصاد به عنوان متحده اجازه توقیف کسب و کار برای بازگشایی شده است.

به تصویب رسید در اواخر ماه مارس چک حفاظت از برنامه های مورد نیاز کسب و کار به صرف پول وام در عرض هشت هفته پنجره به دریافت وام ببخشند. همچنین لازم است که سه چهارم از پول صرف شده در حقوق و دستمزد به عنوان وسیله ای برای نگه داشتن کارگران مربوط به شغل خود را. اما کسب و کارهای کوچک می گویند متعددی وجود دارد که رفع نیاز به این برنامه است.

مثلا هشت هفته پنجره ایجاد یک معضل برای کسب و کار به ویژه در رستوران ها که تحت قانون نياز به rehire تمام گذاشته و کارگران حتی اگر آنها یا بسته و یا محدود به بایگانی اطلاعات و تحویل. بسیاری از صاحبان کسب و کار می ترسید که استفاده می کنند تا خود را به پول وام قبل از اینکه مجاز به بازگشایی و پس از آن مجبور به اخراج کارکنان بار دیگر به دلیل کسب و کار خود را نمی خواهد را در درآمد به اندازه کافی برای نگه داشتن پرداخت همه.

"من فکر می کنم همه ما موافق بحران اقتصادی در آورده با COVID-19 ثابت کرده است بیشتر شدید و بیرون کشیده شده از بسیاری از پیش بینی" گفت: کسب و کار کوچک رئیس کمیته Nydia Velazquez, D-n. y. "ما نیاز به وام گیرندگان بیش از هشت هفته به استفاده از بودجه به منظور واجد شرایط برای وام بخشش."

اندازه گیری های جدید می دهد صاحبان کسب و کار 24 هفته به صرف فدرال کمک های اولیه – به جای هشت به عنوان اصل در طراحی و گسترش برنامه از طریق پایان سال, در حالی که همچنین طول تاریخ بلوغ و تعویق دوره وام.

این قانون است که حمایت از ایران-دوستانه گروه های کسب و کار مانند فدراسیون ملی کسب و کار مستقل بود که انتقاد از تاخیر توسط دموکرات از قانون در اوایل این ماه به پر کردن برنامه بودجه. کنگره ارائه شده حدود 660 میلیارد به برنامه – تقریبا به اندازه سالانه بودجه دفاعی – کمک به 4.4 میلیون کسب و کار تا کنون.

"این تغییرات اجازه خواهد داد که بیشتر کسب و کار برای دریافت PPP بخشش وام و نقدینگی بعد از PPP به پایان می رسد گفت:" NFIB معاون رئیس جمهور کوین Kuhlman در نامه ای به نمایندگان مجلس.

بسیاری از شرکت ها که دوباره باز شده اند در واقع با دیدن شدت کاهش می یابد درآمد. ادامه اجتماعی فاصله مورد نیاز در ایالات و شهرستانها در سراسر کشور محدود کرده است تعدادی از مشتریان و شام, که رستوران ها و دیگر کسب و کار خدمت می کنند. و بسیاری از مصرف کنندگان مضطرب در مورد رفتن به فروشگاه های, کاهش خرده فروشان درآمد. صاحبان کسب و کار می گویند که آنها نیاز به زمان بیشتری به آنها انعطاف پذیری در تعدادی از کارکنان که می تواند آنها را به عقب.

قانونگذاران مجلس انتظار نمی رود به بازگشت به واشنگتن در هفته آینده. سنا در حال بازگشت به روند اضافی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نامزد و شاید تبدیل به یک زمین دو حزبی لایحه.

اما فصل تابستان در دستور کار است که در شار. وجود دارد هیچ رسمی مذاکرات بین رهبران کنگره در مرحله بعدی فدرال coronavirus پاسخ. دموکرات ها را تحت فشار قرار دادند 3 تریلیون دلار به علاوه اندازه گیری از طریق خانه اما مذاکرات با ایران-کنترل سنا و کاخ سفید هنوز به آغاز خواهد شد.

کنگره در چهار راه بعدی ویروس امداد لایحه. دموکرات مشتری جلب کردن خود 1,800-صفحه لایحه به عنوان یک باز سالوو در مذاکرات, اما جمهوری خواهان مجلس سنا با احتیاط از دور دیگری از مذاکرات که در آن دموکرات ها و کاخ سفید تماس عکس. جمهوری خواهان نیز تقسیم بر مقدار کمک برای ارائه به دولت و دولت های محلی و همچنین بخش های دیگر از دموکراتها پیشنهاد.

---

آسوشیتد پرس نویسنده جویس روزنبرگ در نیویورک کمک به این گزارش.

--

این داستان به روز شده است برای اصلاح این تعداد خانه خالی. وجود دارد در حال حاضر چهار خانه خالی کرسی نیست.

عمده به روز رسانی: به روز رسانی با اندازه گیری به روز رسانی حقوق و دستمزد برنامه حفاظت پیشبرد. با AP, عکس, فیلم.

AP-WF-05-28-20 1607GMT



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن