همیلتون برنده اشتایر جایزه بزرگ پیش از مرسدس بنز هم تیمی Bottas

اسپیلبرگ اتریش—لوئیس همیلتون برنده اشتایر جایزه بزرگ از موقعیت قطب در یکشنبه گوید که 85 حرفه ای برنده و حرکت د

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

اسپیلبرگ اتریش—لوئیس همیلتون برنده اشتایر جایزه بزرگ از موقعیت قطب در یکشنبه گوید که 85 حرفه ای برنده و حرکت در عرض شش مایکل شوماخر از فرمول یک رکورد است.

بسیاری از شوماخر را برنده شد و در یک غالب طلسم با فراری اما تیم قدیمی خود را به شدت در تلاش است. برای بار دوم در گذشته چهار مسابقه چارلز Leclerc and Sebastian Vettel سقوط کرد و به هر یک از دیگر و بیرون رفت.

زمانی که همیلتون بود در جایگاه او مطرح گره راست مشت.

همیلتون رکورد گسترش 89 حرفه ای قطب در باران خیس آهنگ یکی از بهترین در شرایط اما در طول مسابقه او به سختی به چالش کشیده به عنوان او به پایان رسید قابل ملاحظه 13.7 ثانیه جلوتر از مرسدس بنز هم تیمی Valtteri Bottas و 33.7 جلوتر از ردبول حداکثر Verstappen.

به دلیل اجتماعی فاصله میان coronavirus همه گیر رانندگان بر روی سکو بود و غنائم خود را تحویل داده شده توسط یک کنترل از راه دور دستگاه.

"چه عجیب و غریب سال اما (آن را) بزرگ به عقب رانندگی با این نوع عملکرد است. این تیم به انجام یک کار فوق العاده آن را فقط برای من به آوردن آن به خانه گفت:" همیلتون که به پایان رسید چهارمین هفته گذشته پس از یک زمان مجازات. "مشکل آخر هفته آخر هفته گذشته اما این یک گام بزرگ رو به جلو است."

مونترال لنس قدم زدن از مسابقه نقطه هفتم, چیدن شش امتیاز. تورنتو rookie نیکلاس Latifi از ویلیامز مرسدس بود 17.

Bottas برنده آخر فصل باز اتریشی GP در همان Red Bull Ring آهنگ در اسپیلبرگ در پای اشتایر کوه — از این رو این نام را تغییر دهید.

با وجود این ملاحظه حاشیه همیلتون برنده Bottas حفظ او می تواند چالش برای F1 عنوان. او در نقاط 43-37.

"من هیچ دلیلی برای شک و تردید هر یک از توانایی یا مهارت. من می دانم آنچه من قادر به" فنلاندی راننده گفت:. "من واقعا احساس می کنید برخی از پیشرفت در رانندگی از سال گذشته به همین دلیل من مطمئن هستم از آن خواهد شد خوب نبرد برای قهرمانی در این سال است."

مانند تاریخ و زمان آخرین یکشنبه رانندگان دوباره عینک سیاه و سفید تی شرت با "پایان نژاد پرستی" و بیشتر آنها زانو چند لحظه قبل از سرود ملی.

Red Bull راننده الکساندر Albon را به خوبی به دفع کردن حملات مداوم از مسابقه نقطه سرجیو پرز به پایان رسید و چهارم جلوتر از مک لارن را Lando نوریس و پرز که کاهش یافته است به ششم پس از لمس کردن چرخ با Albon در اواخر.

مکلارن Carlos Sainz جونیور آغاز شده و از سوم به پایان رسید و نهم, اما جمع آوری نقطه جایزه برای سریعترین دامان.

در شروع مسابقه همیلتون رو دور پاک در حالی که Verstappen را به خوبی نگه دارند Sainz.

لکلرک سعی در سبقت گرفتن از سمت راست وارد یک پیچ تند خم و به پایان رسید تا بیش از Vettel ماشین بریدن خود را بال عقب و باعث ایمنی ماشین به بیرون آمدن برای دو دور.

Vettel که در پایان 10 هفته گذشته بازنشسته شده بود در حالی که لکلرک آمد به چاله در دامان 5 و به زودی خارج از مسابقه است.

در فصل گذشته یکی مانده به آخر GP در برزیل هر دو اتومبیل فراری سقوط کرد ، Vettel به نظر می رسد در گسل است که زمان پس از پیشی پاک توسط لکلرک و تلاش برای به دست آوردن موقعیت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اما این بار لکلرک به مراتب بیش از حد شتابزده و بی تاب.

جلوتر Hamilton سرازیری بود و حدود پنج ثانیه روشن Verstappen وقتی هلندی راننده در آمد برای اولین تایر تغییر در دامان 25 71.

همیلتون در آمد برای تازه لاستیک به زودی پس از و سپس Bottas چند دور بعد این معنی که دامان 38 Verstappen دوم بود دوباره — هنوز پنج ثانیه شناور از همیلتون.

Verstappen جلوی بال آسیب دیده بود در سمت راست و با شش دور باقی مانده سرب خود را بیش از Bottas بود به کمتر از یک دوم.

Bottas پیشی گرفت Verstappen در دامان بعدی اما Verstappen به دست آورد و موقعیت خود را به خوبی تنها به تصدیق آن را دوباره لحظه بعد به عنوان Bottas' برتر با سرعت ثابت تعیین کننده باشد.

"هنگامی که Valtteri سعی کرد به من من سعی کردم به آن را کمی سخت تر است" Verstappen گفت. "تریبون خوب است اما هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار را به انجام."

گاو نر قرمز نشان داد نشانه هایی اواخر فصل گذشته بود که بسته شدن شکاف در, مرسدس بنز, اما این بار Verstappen متقاعد نشده است یک چالش جدی را می توان نصب شده است.

"من سعی کردم همه چیز را من می توانم اما این هنوز کافی نیست" Verstappen گفت. "به عنوان یک تیم ما می خواهید را به نفع خود و مبارزه برای قهرمانی و برای انجام این کار ما نیاز به پیروزی در مسابقه است."

رنو راننده Esteban Ocon بود راننده دیگر به پایان برسد اما هم تیمی Daniel Ricciardo بود هشتم پشت قدم زدن.

Daniil Kvyat از AlphaTauri گرد ده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن