گرگور Chisholm: MLB است, بازی یک بازی خطرناک, تست ایمان از بازیکنان و طرفداران

به عنوان لیگ اصلی بیس بال رسم آن بازگشت بیش از چند ماه گذشته خارج از ناظران می تواند بخشیده شود اگر آنها را فر

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

به عنوان لیگ اصلی بیس بال رسم آن بازگشت بیش از چند ماه گذشته خارج از ناظران می تواند بخشیده شود اگر آنها را فراموش کرده و به همین دلیل این ورزش بوده است را در خود نگه دارد در وهله اول.

مرگبار coronavirus که آورده بیس بال به یک وقفه در اواسط ماه مارس بود که در پشت رایتر برای هفته ها به عنوان صاحبان میلیاردر و میلیونر بازیکنان استدلال بر امور مالی یک پیشنهاد مختصر فصل است. به جای طولانی بحث در مورد تست و قرنطينه بسیاری از بحث در محور چگونه بسیاری از بازی ها خواهد بود و چقدر بازیکنان پرداخت می شود.

به سختی یک هفته به MLB را "تابستان اردوگاه های" تن-ناشنوا رویکرد هر دو طرف در زمان به این مذاکرات قابل ملاحظه ای معکوس. تاخیر در نتایج تست تیم های متعدد مجبور به تعطیل کردن اردوگاه های آموزشی. برخی از بازیکنان صحبت کردیم و آشکارا در مورد احساس نمی امن در حالی که دیگران باید mused در مورد مصرف این فصل به طور کامل. حتی چند جبهه-دفتر مدیران باید عکس های گرفته شده در لیگ برتر برنج بیش از فقرا دست زدن به این بیماری همه گیر.

آبی جیز? خوب, خود, Dunedin, Fla. بهار تسهیلات آموزشی است که در یک COVID-19 نقطه داغ که در آن 12 بازیکن بنا به گزارش ها تا به حال به پشت سمت چپ بعد از یک عضو از سازمان تست مثبت است. آن را اعتقاد بر این آنها باید حداقل دو coronavirus موارد اما این باشگاه نیست گفت: آنها چه کسانی هستند و نه آنها را تایید کرد چگونه بسیاری از مردم آلوده شده اند.

سپس نیز وجود دارد این موضوع از کجا جیز بازی خواهد کرد بازی های خانگی خود را. باشگاه ساخته شده است که مورد Rogers Centre, اما نیاز به تایید از دولت فدرال است. با سختی دو هفته قبل از روز افتتاحیه جیز ندارد و وجود نداشته است بسیار در این راه از اطلاعات در دسترس در مورد چگونه یک پیشنهاد قرنطینه در Rogers Centre خواهد اجرا شود.

وجود پرچم قرمز بیش از همه اما هیچ کدام به عنوان هشدار دهنده به عنوان rollout از MLB تست روش.

در ابتدا MLB کمیسر راب مانفرد گفت: یک آزمایشگاه در ایالت یوتا می روند همه آزمون در عرض 24 تا 48 ساعت. بازیکنان مورد نیاز حداقل یک نتیجه منفی قبل از شرکت در تمرینات تیم. بر روی کاغذ این طرح ساخته شده حس اما اعدام شده است وجود ندارد.

در اوایل این هفته Houston Astros واشنگتن اتباع اوکلند و لس آنجلس فرشتگان مجبور بودند به حالت تعلیق در تمرینات به دلیل تاخیر نتایج آزمون. در روز سه شنبه, غول سان فرانسیسکو به دنبال کت و شلوار. اتباع مسکن شان Doolittle, زن که بالا در نظر گرفته است خطر ابتلا به این بیماری در میان کسانی که به صحبت کردن پس از او مورد آزمایش قرار گرفت و برای بار دوم در روز یکشنبه حتی به عنوان نتایج اولین آزمون ناشناخته باقی مانده است. جانباز lefty هنوز به تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا او در زمین خواهد شد این سال است.

حتی هفت روز به بیس جدید واقعیت اعتماد به نفس در مورد زنده ماندن از لیگ رویکرد به COVID-19 به نظر می رسد پایانی.

"بدون دقیق و به موقع آزمایش آن است که به سادگی امن نیست برای ما برای ادامه اردوی تابستانی" اتباع مدیر کل Mike Rizzo به خبرنگاران گفت: در روز دوشنبه. "لیگ اصلی بیس بال نیاز به کار به سرعت به حل و فصل مسائل خود را با فرآیند و آزمایشگاه خود را. در غیر این صورت کمپ تابستانی و 2020 فصل در معرض خطر هستند."

با توجه به واشنگتن پست ریزو را صریح اظهارات منجر به قوی ملامت از مانفرد که دفتر با صدور بیانیه ای بعد از ظهر دوشنبه ادعا کرد که 95 درصد از آزمایشات انجام شده در طول مصرف روش غربالگری شده فرآوری و مشترک با همه 30 باشگاه است.

"طرح ما مورد نیاز گسترده تحویل و خدمات حمل و نقل از جمله فعال تسهیلات ویژه به حساب برای تعطیلات آخر هفته" این بیانیه را بخوانید. "اکثریت قریب به اتفاق کسانی که تحویل رخ داده است بدون حادثه و اجازه پروتکل به عنوان برنامه ریزی شده. متاسفانه موقعیت های مختلف شامل پیش بینی نشده به تاخیر می اندازد. ما خطاب به تاخیر ناشی از تعطیلات آخر هفته و انتظار نداریم که عود. ما ستایش بیاورد و باشگاه است که در پاسخ به درستی با لغو تمرینات است."

این بیانیه در نظر گرفته شده بود به سهولت نگرانی در مورد MLB را از پروتکل های. هنوز چند ساعت بعد کن روزنتال از ورزشی گزارش لیگ است که "به طور فعال به دنبال" یک دوم امکانات پزشکی برای افزایش سرعت و بهره وری از تست. مانفرد می تواند ادعا لیگ آماده است همه او را می خواهد اما شواهد در آخرین دقیقه تقلا نشان می دهد در غیر این صورت.

برای اینکه عادلانه MLB و هر ورزش حرفه ای لیگ مواجه دشوار جنگ در بازگشت به بازی. تا زمانی که یک واکسن coronavirus تنها می تواند موجود باشد و همیشه وجود خواهد داشت یک خطر شیوع می شود که به اندازه کافی بزرگ برای لغو این فصل به طور کامل.

وجود دارد راه های به حداقل رساندن خطر. اجتماعی فاصله مکرر شستن دست ها و ماسک ها و تغییرات به راه بازیکنان رفتار خود را در این زمینه باید سرعت انتقال. بهترین راه برای بازیکنان و کارکنان حفاظت شده — خارج از ماندن در خانه است که با آزمایشات مکرر که منجر به حذف سریع از آلوده احزاب است. دیگر بازیکنان تشخیص داده نشده بیشتر خطرات تبدیل شده است.

مانفرد تا به حال بیش از سه ماه به این رقم را, و در عین حال وجود دارد فقط به عنوان بسیاری از علامت سوال در حال حاضر به عنوان وجود دارد در آن زمان بودند.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بازگشت به بازی در اواسط همه گیر بود و همیشه برای رفتن به یک چالش اما از اتلاف وقت در مالی در زمان توجه به دور از این مسئله بسیار بزرگتر. اگر MLB نمی تواند حل تست بحران در کوتاه مدت وجود دارد یک شانس 2020 فصل ممکن است به پایان رسیده و حتی قبل از آن آغاز می شود.

این بود که همیشه رفتن به یک مخاطره آمیز پیشنهاد. MLB عدم آمادگی ساخته شده است آن را حتی بیشتر خطرناک است.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن