NHL بازیکنان آماده برای بی دست و پا حباب لحظات: "من فکر نمی کنم آن را بیش از حد دوستانه'

Tuukka Rask انتظار ندارد هر گونه مشکلات زندگی زیر یک سقف به عنوان رقبای خود را.او تا مطمئن شوید که در مورد هر

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

Tuukka Rask انتظار ندارد هر گونه مشکلات زندگی زیر یک سقف به عنوان رقبای خود را.

او تا مطمئن شوید که در مورد هر کس دیگری.

"من نمی باید بیش از حد بسیاری از دشمنان در لیگ زیرا شما یک دروازه بان و شما فقط در خارج وجود دارد در جزیره گفت:" جانباز Boston Bruins netminder که سهام یک اتاق قفل با ستاره جناح و اشاره کرد آفت براد Marchand. "اما ممکن است متفاوت باشد برای برخی از هم تیمی های من.

"اگر شما بازی هفت بازی حذفی سریال وجود دارد این است که برخی از گرما در بین تیم های ... احتمالا بازی پینگ پنگ با هم در هتل."

24 مجموعه باشگاه به نبرد در NHL را راه اندازی مجدد از آن همه گیر-آمار نجومی بود که به حالت تعلیق در اواسط ماه مارس خواهد سر به توپی شهرهای تورنتو و ادمونتون — که در آن بازیکنان و مربیان خواهد بود قفل شده در داخل یک حباب دور از عموم مردم به امید نگه داشتن COVID-19 در بای — روز یکشنبه.

دو هتل در هر بازار را در خانه این تیم که می تواند منجر به برخی از جالب و پویایی در رستوران ها سالن ها و دیگر مناطق رایج است. وجود دارد یک لیست طولانی از قوانین مربوط به فاصله فیزیکی و هر 52-فرد سفر, حزب خود را داشته باشد فضا برای هر دو آماده سازی و, آرامش, اما, شانس خوب وجود دارد برخی از لحظات بی دست و پا با صدها نفر از NHLers تلاش برای گرفتن نگه دارید از جام استنلی زندگی در نزدیکی.

تورنتو افرا برگها و Columbus Blue Jackets برای مثال دو تا از 10 فرانچایز خواهد شد که هر دو به ماندن در همان مجتمع و آماده برای دیدار در بهترین-از-پنج دور مقدماتی به صورت یک نقطه در حد معمول 16-تیم پلی آف.

"آن خواهید چیزی جدید است که برای مطمئن" برگ defenceman جیک Muzzin گفت. "من نمی دانم آنچه در آن خواهد بود. ما پیدا کردن زمانی که ما وجود دارد."

St. Louis Blues مرکز رایان o'reilly که تیم آغاز خواهد شد که عنوان آن دفاع در کنفرانس غرب را گرد رابین مسابقات به منظور تعیین برترین-4 دانه که در کنار براکت در ادمونتون گفت آن خواهد بود عجیب و غریب در حال اجرا را به کسی که شما butted سر با یک بازی در هتل صبح روز بعد.

"هنگامی که شما بر روی یخ این یک جنگ است." "من فکر نمی کنم آن را بیش از حد دوستانه در اطراف حباب."

Washington Capitals defenceman جان کارلسون و هم تیمی های خود خواهد بود قرار دارد در همان تورنتو هتل به عنوان پیتسبورگ پنگوئن Philadelphia Flyers, Tampa Bay Lightning و برونز اما نمی تصور واقعی هر تنش است.

"دیدن بسیاری از خود حذفی مخالفان لزوما نمی تواند یک احساس طبیعی است اما ما همه حرفه ای," او گفت:. "ما همه ممنون فقط قادر به در که حباب و به بازی هاکی در این زمان. وجود خواهد داشت مقدار زیادی از تنظیمات در سراسر هیئت مدیره است که قطعا در حال رفتن به چیزی است که ما قبل از دیده نمی شود."

شعله های آتش مرکز Mikael Backlund تشبیه که در همان هتل به عنوان کلگری دور مقدماتی حریف — Winnipeg Jets — به تجربه خود در مسابقات قهرمانی جهان است.

"این خواهد بود حتی سخت تر در حال حاضر از آنجا که ما در حال رفتن به بازی در مقابل یک تیم" Backlund گفت. "برای دیدن آنها را در راهرو و شما تا به حال یک جنگ و یا چیزی است که شاید بیش از حد خوشحال به دیدن یک مرد."

پایتخت سر مربی تاد Reirden گفت: این ایده که هر نقطه در نزدیکی یک حریف کردن یخ خواهد شده اند به شدت ناپسند در طول روز بازی خود را.

"شما همیشه محتاط بودن در همان هتل به عنوان یکی دیگر از تیم" او گفت:. "اما این است که آنچه در آن طول می کشد. ما فقط همه خوشحال می شود قادر به بازی هاکی در این وضعیت می خواهم و ارائه سرگرمی — سعی کنید به عقب بر گردیم به برخی از حالت عادی در جهان ما.

"ممکن است برخی از سر به پایین خیره فراز گاهی اوقات با چند تن از مخالفان اما من واقعا انتظار آن را بیش از حد."

واقعیت این است که زمان تغییر کرده اند در هاکی. قوی تنفر در میان بازیکنان نسل گذشته است که عمدتا از بین رفته اند. وجود دارد مقدار زیادی بیشتر معاشرت به دور از بازی هر دو در طول و پس از این فصل است.

"اگر شما تا به حال گذاشته شده در این (hub) سناریو به من 20 سال پیش به من می گویند وجود دارد یک شانس مبارزه با مشت در لابی" Winnipeg سر مربی پل موریس شوخی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Montreal Canadiens همتای کلود ژولین اما نمی شود شگفت زده اگر چیزی اتفاق می افتد در برخی از نقطه در طول سرگیری بازی که می خواهید به صورت جدی Aug. 1 و اجرا می تواند از طریق هفته اول اکتبر.

"در روز وجود دارد بسیاری از دشمنی" گفت: Julien که بازی pro 12 فصل است. "شما حتی ممکن است ببینید که در این سری همانطور که ما حرکت رو به جلو است که در آن وجود دارد برای رفتن به برخی از دشمنی. چه کسی می داند چه اتفاقی خواهد افتاد در هتل? این چیزی است که ما در حال رفتن به تجربه ما به عنوان همراه. ما نمی خواهد به جرات نگاه به تیم های دیگر است. اگر ما وجود دارد یک نگاه.

"امیدوارم که آن را می شود به هتل ما نمی خواهد نیاز به داوران یا بدن نگهبانان به شکستن برخی از دعوا."

با فایل های از دانا اسپنسر در کلگری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن