جلو و مرکز: Alisha بنسون است که پیشرو در منطقه توسعه اقتصادی تلاش بیشتر در اسپوکن گنجانیده شده از طریق جامعه مشارکت کسب و کار - Sun, 26 Jul 2020 PST

برای Alisha بنسون آن بوده است پر حادثه سال اول به عنوان مدیر عامل و رئیس جمهور بیشتر اسپوکن گنجانیده منطقه اتا

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

برای Alisha بنسون آن بوده است پر حادثه سال اول به عنوان مدیر عامل و رئیس جمهور بیشتر اسپوکن گنجانیده منطقه اتاق بازرگانی و توسعه اقتصادی سازمان.

بنسون که فرض بر این نقش در ماه سپتامبر پس از سابق مدیر عامل شرکت تاد العاده استعفا داد باعث شده است که سازمان تلاش های توسعه اقتصادی که برخی از آنها عبارتند از: دفاع از کسب و کار پسند سیاست های ترویج کسب و کار کوچک در رشد و حمایت از کسب و کار حفظ و نگهداری و اتصال مردم به برنامه های دوره های کارآموزی و گواهی به دیدار با نیروی کار و تقاضا در این منطقه است.

این سازمان تحت بنسون رهبری نیز راه اندازی استفاده Spokane یک وب سایت است که ویترین توانایی منطقه برای حمایت از کسب و کار و نیروی کار رشد و نقطه 09 کمپین که طرفداران برای گسترش دولت قانون که تخفیف 0.09% فروش و استفاده از مالیات به مناطق روستایی و مرزی استان ها برای توسعه اقتصادی است. اندازه گیری می تواند به تولید 11 میلیون دلار سالانه برای توسعه اقتصادی در Spokane County, و اجازه می دهد تا جوامع به سرمایه گذاری در رشد و حمایت از گسترش کسب و کار موجود.

زمانی که COVID-19 گرفت و در دولت در اواسط ماه مارس آن ایجاد مقدار زیادی از عدم قطعیت برای کسب و کار مجبور به طور موقت نزدیک است. GSI پا برای کمک به کسب و کارهای محلی با تامین تجهیزات حفاظت شخصی اداره COVID-19 امداد کمک های مالی و تامین منابع برای تداوم عملیات.

"من احتمالا در پایان روز ترین افتخار چگونه این سازمان چرخد و برای پاسخ به COVID-19 و منطقه ای نقش ما این است که ما در حمایت از جامعه کسب و کار و جامعه ما – از کارکنان ما به هیئت مدیره ما به شرکای خود – آن بوده است قابل توجه بسیار به چالش کشیدن و بسیار پرارزش و کار به مراتب بیش از," بنسون گفت. "این که چرا یک سازمان مانند بیشتر اسپوکن گنجانیده شده وجود دارد ... ما در اینجا به واقعا galvanize جامعه کسب و کار و جامعه به عنوان یک کل. COVID-19 واقعا تابیده نور در آن نقش حیاتی که ما بازی کند."

ساختمان جامعه

بنسون در رشد Clancy, مونتانا یک شهر روستایی با جمعیت کمتر از 2000 نفر. او فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی واشنگتن با مدرک لیسانس در مدیریت ورزشی و بازاریابی است. پس از فارغ التحصیلی او به اتمام یک سال به عنوان عضو AmeriCorps ویستا که خدمات ملی برنامه طراحی شده برای کاهش فقر و کار برای ایالت مونتانا وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

پس از بنسون و نقل مکان کرد به Spokane او استخدام شد برای یک موقعیت در GSI عضویت گروه در سال 2008 پس از ادغام بین اسپوکن منطقه ای اتاق بازرگانی و اسپوکن منطقه اقتصادی شورای توسعه برای ایجاد سازمان است.

بنسون گفت که او کشیده شده به جامعه از جنبه های GSI.

"من دوست دارم جامعه ساختمان ائتلاف مشارکت ساختمان و مقابله با این نوع از 'نیاز به حل' چیزهایی که پیچیده است," او گفت:. "کاری که ما در توسعه اقتصادی است که فقط."

آماده شدن برای رهبری

بنسون تا به حال بسیاری از نقش ها در GSI در تمام 12 سال کار حرفه ای در سازمان از جمله عضویت در, مدیر, معاون رئیس جمهور از آموزش و پرورش و نیروی کار/مدیر اجرایی برای اسپوکن بنیادی شبکه chief operating officer, chief استراتژی و توسعه کسب و کار افسر. او همچنین به عنوان مدیر عامل موقت دو بار در طول رهبری تغییر در سازمان است.

بنسون گفت: کار در بخش های مختلف در درون سازمان ارائه شده خود را با درک از هر دو داخلی و خارجی نقش ها و نحوه ارتباط آنها با توسعه اقتصادی, سیاست های عمومی و حمایت است.

"آن را نیز به من اجازه برای کار با تیم های مردم در تمام کسانی که نقش های مختلف است که واقعا مهم است," او گفت:.

GSI امنا رئیس تام جانسون نزدیک بنسون با این فرصت را به در نظر گرفتن پله به مدیر عامل شرکت نقش العاده پس از اعلام استعفای خود در سال 2019. بنسون شده بود خدمت در کنار العاده به عنوان رئیس استراتژی افسر و فرمانده عملیات افسر نقش که آشنایی او با آنچه در آن طول می کشد به رهبری سازمان است.

"در آن زمان یک فرصت خوب ارائه شده و من آن را در زمان" او گفت:.

بنسون شد اولین زن منصوب مدیر عامل و رئیس این سازمان در آن بیش از 130 سال سابقه.

"من بسیار مفتخر و من را ندارد که به آرامی. من معتقدم که ما باید همچنان به متنوع تر رهبری در جوامع ما و سازمان ها و رهبران زن هستند یک قطعه مهم از آن و زمانی که شما باید این فرصت را به عنوان اولین زن رهبر دیرین سازمان 130-به علاوه سال است که یک معامله بزرگ" او گفت:. "به عنوان یک مادر و یک دختر جوان, من می خواهم به قادر به آرزوی این فرصت ها به عنوان به خوبی. که من امیدوارم که در دراز مدت هم برای این سازمان این جامعه و برای کشور ما است که طراوت و چالاکی از جوامع در حال رفتن به ادامه بستگی داشتن متنوع رهبران هر دو مردان و زنان و مردم از رنگ و تمام کسانی که همه چیز. من بسیار آگاه است که من و حمل آن با من است."

ریسک به دنبال مربیان

بنسون گفت که او تا به حال چندین مربیان بزرگ در زندگی شخصی و حرفه ای مهمترین مادر بزرگ او و GSI سابق مدیر عامل غنی هدلی که رهبری سازمان برای بیش از 20 سال قبل از بازنشستگی در سال 2014.

"و بسیاری دیگر وجود دارد. وجود دارد بنابراین بسیاری از مردمی که در این جامعه من مدیون تشکر و قدردانی و هنوز هم از جمله افرادی مانند غنی," او گفت:.

بنسون توصیه می کند مردم را به خطرات و به دنبال مربیان در مشاغل حرفه ای خود را.

"مربیان و مربیان در بسیاری از اشکال و فرم ها و این خیلی مهم است که چگونه هر یک از ما به دنبال هر راه ما هستند که مایل به دنبال کردن در زندگی," او گفت:.

تنوع ثابت

هر روز متفاوت است برای بنسون اما یکی ثابت است و او کار وکالت برای منطقه است. که شامل یک تنوع از بحث با کارکنان و همکاران در دولت به عنوان به خوبی به عنوان در سراسر کشور.

به عنوان coronavirus همه گیر است و نیاز بسیاری از افراد برای کار از خانه بنسون شرکت در 10 تا 12 زوم جلسات در روز است. گاهی اوقات جلسات شامل بحث در مورد اصلاحات در دستور کار سیاست مورد در سطح شهرستان و یا یک COVID-19 کمپین پاسخ برای جامعه.

"ما در حال مقابله با انواع مسائل. بدون یک روز همان است," او گفت:. "در حال حاضر تنها چیزی که ثابت می ماند این است که پلت فرم که در آن ما در حال ارائه آن است."

GSI کار می کند با, متنوع, مجموعه, مردم, چند, شهرداری, گروه, انتخاب رهبران با بسیاری از نظرات مختلف است و گاهی اوقات می تواند یک چالش بنسون گفت.

"چالش همیشه پیدا کردن جایی که این هدف جمعی است و نگه داشتن آن در مقابل ما به عنوان ما را از طریق توسعه اقتصادی با چالش ها و یا چگونه ما در حال رفتن به یک کسب و کار کوچک و سازمان های غیر انتفاعی کمک مالی برنامه به جامعه در هفته آینده," او گفت:. "در بسیاری از لایه های سیاست مردم و گروه شما را با کار و نوع کاری که ما انجام می دهیم."

اسپوکن خانه

اگر چه بنسون مشغول چت روم, او فشرده (decompress) با در نظر گرفتن صبح زود پیاده روی با سگ خود را انجام یوگا و صرف وقت با شوهر و دو بچه.

بنسون لذت زندگی در اسپوکن به دلیل دسترسی به انواع فعالیت در فضای باز و در حال رشد طراوت و چالاکی از شهرستان.

"شوهر من است که از یک شهر بزرگ و من از یک شهر روستایی و اسپوکن است که ترکیب کامل. ما عاشق توانایی رفتن به یک رستوران و یا در مورد (COVID-19) بیشتر از زمان ما منظور از یک رستوران بزرگ و در همان زمان قادر به در کوه و کمپ برای آخر هفته دور از بسیاری از مردم است," او گفت:. "این درست است که ترکیبی از چیزهایی که ما در مورد اسپوکن و پس از آن دیگر چیزی که من می خواهم بگویم این است که این مردم است. روح این جامعه بسیار باور نکردنی است – افرادی که در حال اجرا هستند و یا مشغول به کار در سازمان و شور و شوق و تعهد در ادامه به ساخت یک Spokane. شما پیدا نمی کنید که در همه جا دیگری در کشور است."

با تمرکز بر آینده

GSI ادامه خواهد داد و تمرکز خود را بر کسب و کار و جامعه بهبود و تثبیت زیر COVID-19 و همچنین در دراز مدت حالت ارتجاعی بنسون گفت.

"من اعتقاد دارم که نقش و کار این سازمان مهم تر است در حال حاضر و آن را برای رفتن به ضروری ما به عنوان حمایت از کسب و کار ما و جامعه ما و بازیابی" بنسون گفت. "ما هنوز وجود ندارد چرا که ما هنوز در حال مقابله با این بیماری همه گیر بهداشت عمومی است که در ادامه به اثرات در اقتصاد ما و مردم ما است.

"ما باید مقدار زیادی از کار را به انجام. اما برای من که چه انگیزه. خسته کننده اما بسیار با انگیزه است. من به دنبال به جلو به ادامه این فرصت را برای رهبری که با مردم بزرگ به نمایندگی از این منطقه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب