از ژوئن 5, 1983: بله سیستم قضایی تبعیض - Sun, 21 Jun 2020 PST

یادداشت سردبیر: این ستون است از تجدید چاپ سخنگوی-بررسی 5 ژوئن 1983. آن نوشته شده بود در پاسخ به یک مقاله خبری

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

یادداشت سردبیر: این ستون است از تجدید چاپ سخنگوی-بررسی 5 ژوئن 1983. آن نوشته شده بود در پاسخ به یک مقاله خبری توسط کن شن و ماسه در حبس نرخ در واشنگتن است.

کن شن و ماسه' مارس 29 مقاله "آیا سیستم تشخیص?" ناراحت است. آن غم و اندوه است که در آن محتویات آن حقایق را بدیهی و در عین حال هیچ نتیجه گیری رسیده بودند و بسیاری از مردم مصاحبه می تواند تنها نشان می دهد ما بیشتر نیاز به مطالعات علمی است.

من این را تحسین S-R برای آن در ژوئن 2 سرمقاله – آن است که یک مدت زمان طولانی در آینده اما پاسخ این است که به عنوان ساده به عنوان آمار منعکس کند.

به طور منظم باید شروع با دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور مفهوم داده در یک سخنرانی شب قبل از او کشته شد.

آن فصاحت نبوی است:

به آنها بگویید نه به ذکر است من یک برنده جایزه صلح نوبل شد.

به آنها بگویید نه به ذکر است که من به مدرسه رفتم.

من می خواهم کسی به ذکر است که روز مارتین لوتر کینگ جونیور تلاش برای زندگی خود را در خدمت دیگران ... که مارتین لوتر کینگ جونیور سعی کردم به کسی عشق.

من می خواهم شما قادر به می گویند که آن روز که من آن را سعی کنید به تغذیه گرسنه ... که من آن را سعی کنید در زندگی من به پوشاندن کسانی که عریان ... که من آن را سعی کنید در زندگی من به دیدار کسانی که در زندان بودند.

من می خواهم به شما بگویم در آن روز که من سعی کردم به عشق و خدمت به بشریت است.

بله, اگر شما می خواهید به می گویند که من یک درام عمده می گویند که من یک درام عمده برای عدالت; می گویند که من یک درام عمده برای صلح و آرامش بود که من یک درام عمده برای عدالت و همه دیگر کم عمق چیزهای مهم خواهد شد.

من فقط می خواهم به ترک متعهد ،

که روح است نه به اندازه کافی منعکس امروز در امریکا است.

پس از همه, دکتر جورج والد از دانشگاه هاروارد گفت: "تنها هدف دولت این است که برای پرورش و حفاظت از زندگی مردم آن است."

تیتر کن شن و ماسه' مقاله نباید شده اند یک سوال اما بیانیه ای از واقعیت است.

هر کس موافق است:

  • سیاه پوستان هستند و 2.5 درصد از کشور ما جمعیت.
  • سیاه پوستان هستند و 19 درصد از کشور ما را به زندان جمعیت ترین نامتناسب در این کشور است.
  • هر ذره از تبعیض و نژادپرستی بازدید شده است بر روی آنها در این دولت است.
  • سیاه بیکاری است که از سفید پوستان و به عنوان بالا به عنوان 50 درصد در سن و سال قرار گرفتند.
  • سیاه, کالج فارغ التحصیل است احتمال بیکار بودن به عنوان یک سفید دبیرستان ترک تحصیل.
  • یک فارغ التحصیل دبیرستان شانس کار کردن در برابر کسانی که از یک مدرسه ابتدایی ترک تحصیل.
  • ميزان مرگ و مير کودکان 1 تا 4 است و 70 درصد بالاتر در میان اقلیت از میان سفید پوستان است.
  • یکی سیاه و سفید و یا اسپانیایی کودک قطره از مدرسه برای هر دو که فارغ التحصیل.
  • چندین کنفرانس برگزار شد در سیاتل در سال 1982 در برخورد با سرطان و بیماری های قلبی و اختلالات روانی. سیاه پوستان هستند و قریب به اتفاق به طور نامتناسبی به نمایندگی از همه از این بیماری است.
  • علت اصلی مرگ و میر برای مردان سنین 18-25 فاضله.

وجود دارد بیش از حد بسیاری از راه های دیگر برای اشاره به با توجه به کلی تبعیض نژادی.

این واقعیت به سادگی اعلام شده است: نیازی به "مطالعه است."

دلایلی که ما تعداد نامتناسبی بالا در سیستم کیفری است که در این مقاله اشاره می کند که اقلیت (سیاه پوستان به طور خاص) به احتمال زیاد دستگیر و تحت پیگرد قانونی کمتر احتمال دارد به یک وکیل بلافاصله به احتمال زیاد به را منصوب کرد, مشاور, کمتر احتمال دارد به قید وثیقه بیشتر به احتمال زیاد به اعدام محکوم شده (توسط قاضی یا هیئت منصفه) و به احتمال زیاد به جملات طولانی.

فقط وجود دارد این است که هیچ انصاف در ایالت واشنگتن را در سیستم قضایی.

اجازه دهید نگاه در کشور ما قوه قضائیه.

از 356 قضات شش سیاه و سفید هستند و تنها سه نفر از کسانی که در دادگاه عالی سطح هیچ کدام در دولت و یا استیناف دادگاه عالی. راه رفتن را از طریق سالن از معبد عدالت در المپیا, نگاهی به عکس از هر دیوان عالی عدالت این دولت بوده و شما هیچ سیاه و سفید و یا قهوه ای چهره وجود دارد.

آیا سیستم تشخیص? پاسخ این است که بله.

اما برای کسانی که هنوز هم از آنها بخواهید برای یک دلیل این را می گویم: من می دانم که در آن شما آن را می دانم, همه ما می دانیم که آن دلیل است که نژاد پرستی خالص و ساده است.

چگونه است که هیچ کس تا کنون می پرسد چرا سفیده آنقدر تحت-نمایندگی ما در زندان جمعیت ؟

یکنواخت صدور حکم دستورالعمل با کمک هزینه خود را برای "موارد شدید" یکی دیگر از نمونه های کلاسیک.

آمار ثابت می کند که در آن نرم افزار در اطفال موارد از سال 1978 زمانی که قضات خارج از دستورالعمل های بین نژادهای محکوم میشوند بیشتر و برای مدت طولانی و این چیزی است که اتفاق می افتد در بزرگسالان اصلاح سیستم.

علاوه بر این قانون سرمایه گذاری قدرت و حتی بیشتر در دادستان که در ماده و اثر هستند و تنها مقامات شروع این نوع از شارژ شما در وهله اول. که رفع حکم براکت شما در.

و آن را بیشتر روشن از نظر نورمن Maleng King County تعقیب وکیل است که در مجموع کوردلی در این زمینه است.

یکنواخت صدور حکم دستورالعمل همراه با لغو آزادی مشروط هیئت مدیره یک سازمان مستقل کمک های مالی هیچ کمک هزینه برای رفتار خوب در حالی که در یک موسسه.

و همیشه وجود دارد باقی می ماند دستگیری افسر – اولین بازیگر در این زنجیره ای از شرایط. نه به ذکر است خشونت پلیس – از چوک-نگه می دارد به تیراندازی – که بازدید بر مردان سیاه و سفید تقریبا به طور انحصاری.

اگر کن شن و ماسه به اندازه کافی خوش شانس به حدود پنج lustrums از هم اکنون و revisits ما با یک مقاله در همین موضوع آمار خواهد بود فقط به عنوان بد به این دلیل که مردم فحش ندهید.

آن را به خوبی منعکس شده در یکی از این مقاله سرمقاله که مورد تایید صدور حکم دستورالعمل های برنامه است که اجازه می دهد تا قضات را تا استقلال خود را.

دوست عزیز من پدر کورنلیوس بایرن, 90 ساله کشیش یسوعیون در DeSmet آیداهو که در زمان من به عنوان یک پدر و مادر کودک گفت: آن را در یک نامه به من پس از خواندن آن بسیار سرمقاله:

"(از آن است که استقلال که) اماکن قوه قضائیه که در آن باید به عنوان یک پایه و اساس 'sine qua non' ما منشور حقوق برای همه صرف نظر از نژاد و یا فرهنگ و یا دین."

من مخالف هر کسی از دانشمندان علوم اجتماعی و یا در غیر این صورت به ارائه یک منطق برای بیانیه ای که "اقلیت هستند بیشتر در معرض ابتلا به ارتکاب جنایات ..."

این یک توهین است.

و به دنبال آن با یک توضیح این است که در بخشی به دلیل اقلیت تمایل به "تحت آموزش" ترکیبات devilment. آن را به دروغ به آنچه به ما گفته شده و بیش از ما باید شروع یک تغییر با جوان و "سیستم آموزشی کلیدی است."

جوان سیاه پر کنید ما زندان و سیستم آموزشی شده است یک سنگ بستر تبعیض و نژاد پرستی.

قدیمی وجود دارد, بلوز آهنگ که می رود, "هنگامی که آن همه پایین می آید به دنبال من و من هنوز هم در اطراف."

از برده داری به taxpaying به خدمات ما بوده اند و پرداخت ما حق.

اگر شما چیزی می گویند و می گویند ما "در معرض ابتلا به" میهن پرستی و قهرمانی اگر خدمت به کشور است مشخصه شهروندی و برابری و سپس اجازه دهید بحث در مورد سیاه پوستان در امریکا در جنگ:

جنگ انقلاب – ما وجود دارد مبارزه برای "حقوق مسلم."

جنگ داخلی وجود دارد 190,000, سیاه, سربازان (10% ) در ارتش اتحادیه – "یک ملت نمی تواند زنده ماندن نیمی برده, نیمه رایگان است."

اسپانیایی-جنگ آمریکا – بیست-دو کشته در غرق شدن مین و 24 و 25 بخش پیاده نظام (سیاه و سفید) ایستاده بود با تدی روزولت که گفت: "من می خواهم بهتر مردان در کنار من از این رنگ نیروهای نظامی است." آنها وجود دارد در فیلیپین.

جنگ جهانی اول – Black نیروهای برخی از بهترین های ما آموزش دیده بودند استفاده نمی شود چون واقعا نژادپرستانه رئیس جمهور وودرو ویلسون گفت: سیاه پوستان بودند تحتانی در حالی که همه حمایت "حق با ارزش تر از صلح" بنابراین سیاه و سفید آمریکایی قهرمانان مانند 369th (قدیمی هارلم Hellfighters) مبارزه در لباس با تجهیزات کنار سربازان فرانسوی ،

آنها 191 روز در خط مقدم سنگر دچار 3,650 تلفات و هرگز از دست یک سنگر و یا یک پا از زمین است.

جنگ جهانی دوم – دو میلیون از ما مبارزه با تمایز در یک تفکیک ارتش.

اولین آمریکایی قهرمان شد خدمات برجسته صلیب برنده Dorey میلر که همه به تنهایی سیم هواپیماهای دشمن در پرل هاربر با اسلحه او هرگز آموزش داده شده است به کار گیرند.

جنگ کره – در حال حاضر ارتش خزنده تا به 20-30 ٪ ،

ویتنام – چهل درصد از ما تلفات شد رنج می برد توسط نیروهای نظامی است.

وجود ندارد بیشتر unreigned شور از نفرت و این یکی که دولت ما حداقل می توانیم.

واشنگتن سیاه اهل بیت جمعیت است که بالاترین نسبت در کشور در این به اصطلاح روشن قابل زیستن دولت است.

این است که نه با تصادف یا شانس بد اما با شور و مشورت است.

شما هیچ امکان تحقق عمیق ترین مقاله از ایمان ما که همه انسانها برابر خلق شدهاند و با وقف خاص حقوق مدنی – زندگی, آزادی و تعقیب خوشبختی – و بدون اصلاح سیستم کیفری ما تا زمانی که نژادپرستی به پایان می رسد.

کارل Maxey که در سال 1997 بود اسپوکن اولین سیاه برجسته وکیل و خدمت به عنوان یک رئیس دولت واشنگتن و کمیته مشورتی به گزارش کمیسیون حقوق مدنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن