سابق آبی جی دیوید قیمت را انتخاب و به بازی در طول همه گیر

Los Angeles Dodgers پارچ دیوید قیمت نمی خواهد بازی را در این فصل به دلیل نگرانی بیش از coronavirus همه گیر اند

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

Los Angeles Dodgers پارچ دیوید قیمت نمی خواهد بازی را در این فصل به دلیل نگرانی بیش از coronavirus همه گیر انداختن خود L. A. اولین تا سال آینده.

پنج-زمان همه ستاره که کمک Blue Jays رسیدن به لیگ آمریکا مسابقات قهرمانی سری در سال 2015 شد آخرین بازیکن به انتخاب کردن ارسال شنبه در توییتر که او نمی خواهد شرکت در 60 بازی فصل است که برنامه ریزی شده است برای شروع جولای 23.

"پس از قابل تصور و بحث با خانواده من و داجرز من تصمیم گرفته اند آن است که در بهترین مورد علاقه من, بهداشت و سلامت خانواده برای من نیست بازی در این فصل" قیمت گفت.

اعلام این خبر یک روز پس از لس آنجلس فرشتگان ستاره مایک ماهی قزل آلا گفت که او "راحت" با آب و هوای فعلی و ممکن است بازی نمی کند. روز شنبه, سان فرانسیسکو, گیر شکن Posey گفت: "هنوز هم وجود دارد برخی از رزرو در پایان من" در مورد بازی.

واشنگتن اولین baseman Ryan زیمرمن کلرادو outfielder ایان دزموند و آریزونا پارچ مایک Leake در میان کسانی که در حال حاضر گفت: آنها از این سال است.

لیست بازیکنانی که باید آزمایش مثبت نیز به رشد خود ادامه شنبه با آتلانتا اولین baseman فردی Freeman, کانزاس, شهرستان گیر Sal پرز یانکی ها infielder DJ LeMahieu و فیلادلفیا پارچ هارون نلا در میان نام های بزرگ.

داجرز کردم قیمت و سابق AL MVP Mookie بتی از بوستون در ماه فوریه تجارت برای outfielder الکس Verdugo و چشم انداز. 34 سال قیمت دو شروع می شود در بهار آموزش برای داجرز قابل توجه 10 در 4 1/3 نوبت قبل از همه اردوگاه بسته شد مارس 12 به دلیل شیوع ویروس.

"داجرز به طور کامل پشتیبانی دیوید تصمیم به نشستن 2020 فصل" تیم در بیانیه ای گفت. "ما شده اند در تماس مداوم با دیوید و ما درک می کنیم چقدر این شور و مشورت در وزن او و خانواده اش."

"ما می دانیم که او می تواند ریشه سخت برای باشگاه هر روز و نگاه به جلو به داشتن او را با ما در 2021" آن گفت:.

قیمت تا هفت سال $217 میلیون قرارداد است که اجرا می شود از طریق 2021. او رفتن به 32 میلیون دلار در این فصل با Red Sox پرداخت 16 میلیون دلار است که قبل از ویروس تعطیل ،

قیمت در حال حاضر ساخته شده است سهم خود را به داجرز سازمان است.

در اواخر ماه مه قیمت گفت: او را به 1000 $در هر 220 جزئی leaguers برای کمک به جبران هزینه های خود را. وجود خواهد داشت هیچ جزئی-لیگ بیس بال در این سال به دلیل بیماری همه گیر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

قیمت 7-5 با 4.28 عصر برای بوستون در سال گذشته و کمک Red Sox ضرب و شتم داجرز در جهانی 2018 سری. 2012 AL Cy جوان برنده جایزه با Tampa Bay او نیز تن به تن برای تورنتو و دیترویت و 150-80 با 3.31 عصر در 12 فصل.

در توییتر خود توجه داشته باشید خطاب به Dodgers Nation, قیمت گفت: "من با عرض پوزش من نمی تواند بازی را برای شما در این سال, اما نگاه به جلو به نمایندگی از شما در سال آینده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب