کرکی تخم مرغ رنده شده ارائه یک پاپ از رنگ و پروتئین به این خامه سالاد خیار - Mon, 20 Jul 2020 PST

نام mimosa ممکن است بلافاصله التماس شامپاین کوکتل اما در اینجا آن را اشاره به کرکی رو به آفتاب, زرد, تخم مرغ,

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

نام mimosa ممکن است بلافاصله التماس شامپاین کوکتل اما در اینجا آن را اشاره به کرکی رو به آفتاب, زرد, تخم مرغ, چاشنی, که, مانند, نوشابه, نام شباهت آن به گل حساسه درخت.

به سادگی ساخته شده توسط گریتینگ تخم مرغ آب پز سخت در سوراخ های بزرگ از یک جعبه اهنی آن می افزاید: نمایی و پروتئین هنگامی که پاشیده بیش از بخارپز و یا سرخ کرده و سبزیجات و نان تست آووکادو, سالاد و مانند.

در اینجا آن را زینت, سرد, خامه, خیار, سالاد زیبا, دو رديفه ارائه شده است.

من ترجیح می دهم فارسی خیار برای سالاد زیرا آنها کمتر دانه از گونه های دیگر و پوسته های نازک به اندازه کافی که شما می توانید آنها را ترک پوست اضافه کردن رنگ پر جنب و جوش و مغذی به ظرف نهایی. اگر شما با استفاده از نوع دیگری, شما ممکن است بخواهید آنها را پوست اگر پوست خود را در سمت سخت تر.

پس از نازک برش خیار (این زمان خوبی برای شکستن خود را ماندولین اگر شما یکی از – اگر نه یک چاقوی تیز خوب است) بازی شیر یا خط آنها را با ورقه شده پیاز بپاشید و آنها را با نمک و تنظیم هر دو در یک صافی برای 20 دقیقه به طوری که آنها می تواند به اخراج برخی از آب خود را. این مرحله همراه با بلات آنها را با حوله کاغذی, جلوگیری سالاد از تبدیل شدن آبکی کنسانتره خیار, عطر و طعم می دهد و سبزی یک اسکنه crisper بافت.

خیار و پیاز را پس از آن پرتاب در ماست یونانی مبتنی بر پانسمان با پاپ معطر شوید fronds برای سالاد که نور است و تازه با رایحه چربی. صدر با تخم مرغ درخت گل ابریشم می شود ظریف طرف یا گیاهی غذای اصلی برای یک پیک نیک, cookout یا صبحانه – یک ظرف است که به آن فکر می کنم که جفت خوبی که با شامپاین کوکتل.

سالاد خیار حساسه

2 بزرگ انگلیسی خیار (حدود 12 اونس هر)

½ متوسط پیاز قرمز نازک به نیم قمر

½ قاشق چای خوری نمک کوشر تقسیم

⅓ فنجان کم چربی ماست یونانی

2 قاشق غذا خوری سس مایونز

1 قاشق چای خوری سرکه شراب سفید

¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین

2 قاشق غذا خوری شوید تازه fronds به علاوه موارد بیشتر برای چاشنی زدن

3 بزرگ سخت جوشانده تخم مرغ در دمای اتاق و پوست کنده

تر و تمیز به پایان می رسد کردن خیار و سپس آنها را برش در نیمی از طول. با استفاده از یک قاشق دسر, حرکت شبیه چمچه زنی و دانه را دور بیندازید و سپس نازک برش خیار را به نصف قمر. در یک صافی مجموعه بیش از یک سینک یا یک کاسه شیر یا خط خیار و پیاز را با ¼ قاشق چای خوری نمک را کنار بگذارند و برای 20 دقیقه به تخلیه. پت خیار-پیاز مخلوط با حوله کاغذی به حذف به عنوان مقدار آب اضافی که ممکن است.

در یک کاسه متوسط, ماهوت پاک کن زدن با هم ماست و سس مایونز و سرکه و فلفل. اضافه کردن خیار و پیاز و شوید و بازی شیر یا خط به کت.

با استفاده از این حفره های بزرگ از یک جعبه اهنی مجموعه بیش از یک کاسه کوچک رنده تخم مرغ است. نم نم تخم مرغ را با باقی مانده ¼ قاشق چای خوری نمک.

راست نم نم تخم مرغ در بالای خیار سالاد.

توجه داشته باشید: به سخت جوشانده تخم مرغ اضافه کنید و حدود 1 اینچ آب در یک قابلمه متوسط و به جوش آورد. محل تا 6 تخم مرغ در بخار پز قرار است که متناسب با در گلدان و به آرامی بخار در دیگ. کاهش گرما در حد متوسط و پایین پوشش و بخار تخم مرغ دقیقا 13 دقیقه. در ضمن در یک کاسه متوسط با هم ترکیب یخ و آب سرد است. زمانی که تخم مرغ ها به پایان رسید بخار انتقال آنها به حمام یخ و اجازه دهید برای نشستن 5 دقیقه. پوست بلافاصله در صورت امکان.

را پیش رو: خیار سالاد و تخم مرغ درخت گل ابریشم با شکوه مارس آماده می شود تا دو روز آینده و ذخیره جداگانه در ظروف مهر و موم شده در یخچال و فریزر.

عملکرد: 6 نفر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن