روح مشاغل: آبگرم Paradiso به نظر می رسد برای بازگرداندن 'صمیمی' اما امن تجربه - Fri, 15 May 2020 PST

یادداشت سردبیر: Oتو سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

یادداشت سردبیر: Oتو سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

برای هفته آبگرم پارادیزو ناخن تکنسین آلیسون Adamson تا به حال همین دو squirmy مشتریان: او 5 و 7 ساله به دختر.

Adamson شده است یک تکنسین ناخن برای 15 سال پس او نیاز ندارد و عمل اما دختران او شده اند و با بهره گیری از آن است. تا آنجا که او شده است با بهره گیری از با کودکان Adamson گفت که او نتواند رفاقت از مشتریان خود را – که او را گفتن چه وحشتناک ناخن های خود را نگاه و همکاران.

آبگرم پارادیزو نمی تواند بازگشایی تا Spokane County حرکت به فاز 2 اما آبگرم صاحبان و مدیر در حال حاضر به دنبال در دستورالعمل صادر شده توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee. آنها می خواهند به آماده شود برای چه تنظیمات باید ساخته شود تا آبگرم آماده به رول است که محدودیت های آرام هستند در اینجا.

مالک لری Schoonover گفت: این آبگرم در یک مزیت به دلیل آن را در یک فضای بزرگ پس عامل در نیمی از ظرفیت خواهد بود برای آنها آسان تر از آن خواهد شد برای دیگران.

چالش واقعی خواهد بود در تلاش برای ارائه "آبگرم پارادیزو تجربه" در حالی که حفظ دستورالعمل.

"آن را تقریبا غیر ممکن است به عمل اجتماعی فاصله دستورالعمل در حرفه ما با این نوع از خدمات ما انجام دهد" Schoonover گفت. "آبگرم پارادیزو تجربه همواره یک تجربه صمیمی."

Schoonover که متعلق به آبگرم با همسرش, Jan Schoonover از سال 1999 گفت: در حالی که دستورالعمل های خاص روشن بود – مانند کارکنان با پوشیدن ماسک و یا در حال غربالگری برای بیماری قبل از کار او کمتر روشن در مورد مناطق مانند بخار آرامش و یا اتاق های قفل. او اولویت اصلی هر چند خواهد شد نگه داشتن کارکنان و مشتریان امن است.

آبگرم پارادیزو در مورد استخدام 20 نفر; ترین در حال حاضر در بیکاری است.

کتی Senseney آبگرم پارادیزو مو مدیر گروه به تازگی پیوست کسانی که رتبه هر چند او در اولین تلاش. او با آبگرم پارادیزو از ژوئیه گذشته و در نبود ساعت به واجد شرایط برای بیکاری. در ضمن Senseney تا به حال به شیب به پس انداز – که او با قرار دادن نسبت به خرید یک خانه. او خوشحال است او دارای امنیت بیشتر است اما هنوز هم مشتاق به بازگشت به کار.

"من دوست دارم که با بچه های من, اما من هم یک زنبور کارگر و مشغول بدن" Senseney گفت. "من یک شور و شوق برای آنچه که من انجام می دهم و این یک چیز بسیار سخت فقط به نشستن و تسلیم است."

آبگرم مدیر راشل Hendrikson گفت: به احتمال زیاد طرح خواهد بود برای بازگشایی تنها با یک زن و شوهر از خدمات – مو و ناخن خدمات – و به دیگران مانند ماساژ ، آبگرم پارادیزو نیز تلو تلو خوردن قرار ملاقات.

"ما قطعا مایل نیست به عجله بازگشت به آن" Hendrikson گفت. "حتی اگر آنها می گویند, 'OK فاز 2 شما آماده برای باز کردن' لزوما به این معنا نیست که ما قصد داریم برای باز کردن به سمت راست بر روی زمان. ما ممکن است کمی طولانی تر و فقط زمان واقعا دوباره اختراع خودمان است."

Adamson گفت: نگرانی اصلی ایمنی است.

"من احساس می کنم مثل همه نسخه های اجتماعی فاصله شده است به طوری فوق العاده متفاوت" او گفت:. "یکی از نگرانی های من این است که من قصد دارم به مشتریان که می خواهند به نوعی در همان جایی که من هستم جایی که ما واقعا لازم نیست که تماس فیزیکی با هر یک از دوستان و یا خانواده.

"من می دانم که برخی از مردم در حال رفتن به در هیئت مدیره با آن و برخی از مردم نیست. و به طوری که قطعا یک نگرانی رفتن به کار می کنند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن