Fauci: چند هفته آینده بحرانی به چرخی کردن ویروس خوشه

توسط LAURAN NEERGAARD و ریکاردو آلونسو-ZALDIVARواشنگتن (AP) — چند هفته آینده بسیار مهم است به چرخی پایین اخلال

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

توسط LAURAN NEERGAARD و ریکاردو آلونسو-ZALDIVAR

واشنگتن (AP) — چند هفته آینده بسیار مهم است به چرخی پایین اخلال coronavirus افزایش, Dr. Anthony Fauci گفت: کنگره در روز سه شنبه — صدور درخواست مردم برای جلوگیری از جمعیت و پوشیدن ماسک تنها چند ساعت قبل از ماسک-دوری می گزیدند جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی شد به آدرس یک جمعیت جوان خود حامیان در یک نقطه داغ.

Fauci و مقامات بهداشت همچنین گفت: آنها خواسته شده است برای آرام کردن ویروس, تست, در مقابل تهمت ادعای هفته گذشته که او دستور داده بود تست کمتر انجام شود چرا که آنها کشف بیش از حد بسیاری از عفونت. مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از آن گفت: روز شنبه که او شوخی نیست وقتی که او ساخته شده است که سخن گفتن.

"ما انجام خواهد داد بیشتر تست" Fauci, بیماری های عفونی ارشد در موسسه ملی بهداشت متعهد به یک کمیته مجلس انجام نظارت از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در پاسخ به این بیماری همه گیر.

پیشرو مقامات بهداشت عمومی صرف بیش از پنج ساعت قبل از شهادت این کمیته در یک مملو لحظه با کروناویروس موارد افزایش در حدود نیمی از ایالت ها و قطب بندی سیاسی در رقابت برای جلب توجه با بهداشت عمومی توصیه.

Fauci قانونگذاران گفت او را درک مقید کردن تمایل به بازگشت به حالت عادی به عنوان ایالات متحده آمریکا آغاز می شود در حال ظهور از ماه stay-در-خانه سفارشات و کسب و کار خاموش شدن ناگهانی. اما "به طور تدریجی گام به گام روند و نه پرتاب احتیاط به باد," او گفت:.

"طرح رفتن نیست در یک جمعیت. Plan B اگر شما مطمئن شوید که شما پوشیدن یک ماسک" Fauci گفت.

نگران موج بدتر شنبه در چندین ایالت با ایالت آریزونا و تگزاس و نوادا و تنظیم تک روز رکوردهای جدید کروناویروس موارد و برخی از فرمانداران و گفت آنها در نظر برقراری محدودیت و یا به تأخیر انداختن برنامه به سهولت به منظور کمک به کند کردن گسترش ویروس.

آریزونا که در آن تهمت بود رهبری برای سخنرانی در یک ققنوس megachurch گزارش جدید رکورد روزانه حدود 3,600 اضافی coronavirus عفونت شنبه. آریزونا به عنوان یک COVID-19 نقطه داغ پس از کالیفرنیا ، mlb برداشته اقامت خود-صفحه اصلی سفارشات در اواسط ماه مه. هفته گذشته او اجازه شهرها و استان ها نیاز به ماسک در اماکن عمومی و بسیاری از آنها انجام شده است.

تگزاس پیشی گرفتن از 5000 مورد جدید برای یک روز برای اولین بار — تنها چند روز پس از آن را تحت الشعاع 4,000 موارد جدید برای اولین بار — امریکا به عنوان بزرگترین بیمارستان اطفال شروع به مصرف بیماران به آزاد کردن فضای تخت در هوستون. عفونت رای در تگزاس دو برابر شده است از اواخر ماه مه. و نوادا و پیشی گرفتن از رکورد یک روز افزایش می دهد و برای چهارمین بار در گذشته هشت روز. کشورهای دیگر نیز تجربه نگران کننده موج از جمله لوئیزیانا یوتا و کارولینای جنوبی است.

یکی دیگر از روند نگران کننده: افزایش عفونت در میان بزرگسالان جوان است. Fauci گفت: در حالی که COVID-19 تمایل به کمتر شدید در افراد جوان و برخی از آنها بسیار بیمار و حتی مرگ می شود. و افراد جوان نیز ممکن است احتمال بیشتری برای نشان دادن هیچ نشانه ای ندارند و در عین حال هنوز هم از گسترش ویروس.

اگر مردم بگو: "من جوان هستم سالم که مراقبت" — شما باید مراقبت نه تنها برای خودتان بلکه برای تاثیر شما ممکن است" در مشمئز کننده کسی بیشتر در معرض خطر Fauci گفت.

حدود 2.3 میلیون آمریکایی مبتلا شده و برخی از 120,000 فوت کرده اند با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز.

جمهوری خواه در کنگره دیوید مک کینلی از غرب ویرجینیا پرسید: اگر Fauci تأسف است که آمریکا نمی خواست هر چه زودتر به پوشیدن ماسک صورت و سپس قطع قبل از مشخصه اذیت دانشمند پاسخگویی به پایان رسید.

Fauci گفت که او نمی پشیمانی تغییر در توصیه. در اوایل بیماری همه گیر وجود دارد "کمبود تجهیزات" برای سلامت کارگران "که خود را روزانه در راه آسیب است" و "ما نمی خواهید برای منحرف کردن" کسانی که منابع کمیاب, او گفت:.

دانشمندان در نهایت توصیه عمومی استفاده از پارچه ماسک پس از آنها بهتر قابل درک است که مردم با هیچ علائم می تواند گسترش ویروس — حتی اگر آنها ارائه نمی دهد به همان اندازه به عنوان حفاظت پیچیده ماسک محفوظ است برای سلامت کارگران و نه یک جایگزین برای ماندن 6 فوت دور از سایر افراد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن دو برابر پایین در تست ادعا می کند که کارشناسان بهداشت عمومی وحشت زده به tweeting شنبه:

"موارد می رویم تا در آمریکا از آنجا که ما در حال آزمایش به مراتب بیشتر از هر کشور دیگر و همیشه در حال گسترش است. با کوچکتر تست ما نشان می دهد کمتر از موارد! "

کمتر تست در واقع به معنی عفونت رفتن غیر قابل تشخیص است. ایالات متحده آمریکا شد و آهسته در ramping تا و در حال حاضر در حال تست حدود 500.000 نفر در روز. بسیاری از کارشناسان می گویند برای کنترل گسترش ویروس باید آن را تست 900,000 یا بیشتر.

برت Giroir بهداشت و درمان و خدمات انسانی, معاون وزیر گفت: نمایندگان مجلس سهشنبه, گام بعدی این است که آزمایش نمونه های بیمار در دسته های بزرگ به کشش محدود و منابع, که, گسترش, متحده غربالگری بین پنج برابر و ده برابر است.

به جای تست هر فرد به صورت جداگانه سلامت کارگران خواهد, استخر, نمونه, از 50, 100 و یا بیشتر مردم از همان دفتر و یا مدرسه ، یک نتیجه منفی خواهد پاک کردن هر کس در حالی که مثبت خواهد نیاز به هر فرد به صورت جداگانه re-تست شده است.

و دکتر رابرت Redfield سر از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اضافه شده است که آن را در حال حاضر توصیه می شود برای کارگران در خانه های پرستاری — سخت-آمار توسط ویروس — برای آزمایش هفتگی.

همانطور که برای مشتاقانه در انتظار واکسن Fauci گفت که او معتقد است "از آن خواهد شد هنگامی که و اگر" آن می رسد و او را "محتاطانه خوشبین" است که برخی از واکسن می تواند در دسترس در پایان سال است.

بیش از یک دوجین واکسن داوطلبان در مراحل مختلف تست در سراسر جهان و ایالات متحده آمریکا در ماه آینده آماده است برای شروع بزرگترین مطالعه در 30000 نفر — برای به دست آوردن مورد نیاز از اثبات است که واقعا کار می کند. در ضمن کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا تحت برنامه ای به نام "عملیات پیچ و تاب سرعت" شروع به ذخیره میلیون ها نفر از دوزهای مختلف عکس امید حداقل برخی از ثابت خواهد کرد که قابل استفاده است.

مقامات بهداشتی مطمئن قانونگذاران شنبه که وجود دارد نمی تواند کلید های میانبر در ایمنی.

"ما کاملا باید حفظ نظارتی استقلال و حق تصمیم گیری برای مردم آمریکا بر اساس علم و اطلاعات" گفت: غذا و دارو کمیسر Stephen هان.

دموکرات ها لعنتی مغلوب ساختن پیشی جستن به صورت گیج کننده عمومی با اظهارات غلط — از تست به ماسک برای درمان اثبات نشده و نادیده گرفتن بهداشت عمومی کارشناسان مشاوره.

"هزینه زندگی" Rep. کتی کرچک از فلوریدا گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن ادعاهای دروغین. او از مردم خواست تا متخصصان سلامت به انجام بیشتر برای مقابله با رئیس جمهور: "ما واقعا از شما انتظار بود بیشتر."

تحت فشار قرار دادند در مورد اینکه آیا مدارس باید بازگشایی در ماه اوت و سپتامبر Redfield اصرار داشت که متفاوت خواهد بود و نه تنها با دولت بلکه با مدرسه منطقه بسته به اینکه چگونه بسیاری از عفونت ها در یک منطقه خاص.

"بسیاری از حوزه های قضایی خواهد بود بازگشایی مدارس" و CDC به زودی به موضوع برخی از دستورالعمل ها برای کمک به, او گفت:.

Fauci به ذکر است که مدارس باید خیاط تصمیم گیری های خود را به شرایط محلی و گفت: برخی ممکن است نیاز به چند محدودیت و دیگران بیشتر است. وی ارائه مشاوره همان دانشکده گفت: آنها باید فرض کنیم برخی از دانش آموزان دریافت خواهد شد آلوده و وجود دارد که باید راه هایی برای نگه داشتن آنها و همکلاسی های خود را امن است.

آخرین مطالب