رپتورز زیادی در خط زمانی که NBA فصل relaunches ماه آینده

پس از بیش از چهار ماه از عدم فعالیت NBA است جدولها در یک دوره بازگشت است که به نظر می رسد آمفتامین-سوخت.در انت

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

پس از بیش از چهار ماه از عدم فعالیت NBA است جدولها در یک دوره بازگشت است که به نظر می رسد آمفتامین-سوخت.

در انتظار تایید توسط بازیکنان ارتباط لیگ خواهد شد رزومه خود را به حالت تعلیق در فصل اواخر ماه آینده در اورلاندو, تاج قهرمان در ماه اکتبر و شروع به اردوگاه های آموزشی برای 2020-21 فصل حدود یک ماه بعد.

این طرح بلند پروازانه تصویب شد در یک 29-1 رای های لیگ حکام روز پنج شنبه با استناد به گزارش منابع می گویند پورتلند بود تنها holdout — و در حال حاضر به بازیکنان است. این شامل بازی آغاز ژوئیه 31 در این زمینه از دیزنی/ESPN دانشگاه خارج اورلاندو و منظم چهار دور پس از فصل تقسیم سنتی کنفرانس صف بندی.

همانطور که برای تاثیر هر مثبت COVID-19 آزمون در اورلاندو و یا این فرایند را برای تکرار آزمایش در داخل یک کنترل "حباب" این غیر قابل تصور است که در لیگ نمی کردم خود را قطعی پروتکل های در محل برای بازیکنان را ببینید. آن را هرگز به این نقطه رسیده اند در غیر این صورت اما به این روند عمومی قبل از بازیکنان بر روی آن رای خواهد بود مسخره است.

"ما امیدوار هستیم در پایان فصل در شیوه ای امن و مسئول بر اساس پروتکل های دقیق هم اکنون در حال نهایی با مقامات بهداشت عمومی و کارشناسان پزشکی" کمیسر آدم نقره در بیانیه ای گفت. "ما همچنین می دانیم که ما به عنوان آماده سازی برای از سرگیری بازی در جامعه ما این است که وضعیتی وخیم از فجایع اخیر نژادی و خشونت و بی عدالتی و ما همچنان به همکاری نزدیک با تیم ما و بازیکنان به استفاده از جمعی ما منابع و نفوذ خود را به آدرس این مسائل بسیار واقعی و راه های بتن."

رپتورز در زمان مشابه رویه در بیانیه منتشر شده از پنج شنبه شب.

"یک نقشه راه برای ما بازگشت به NBA بسکتبال خبر خوش برای تیم ما طرفداران ما و جامعه ما است. به عنوان ما قصد داریم تا با خیال راحت و به طور موثر از سر بازی ما عشق ما این کار را به عنوان یک سازمان است که تزلزل در تعهد ما برای حمل از طریق مکالمات ما تا به حال در هفته گذشته در مورد نژادپرستی و نابرابری و عدالت است. ما می دانیم که ورزش دارای توانایی برای الهام بخشیدن به وحدت و اثر تغییر دهید. کسانی که اهداف ما هر دو در و خارج از دادگاه است."

تاریخ های کلیدی برای 22 بازگشت تیم:

  • تیم ها می توانید شروع به اردوگاه های آموزشی در سایت خود در تاریخ 30 ژوئن و سپس سر به متمرکز دیزنی/ESPN محل در هفته اول جولای.
  • هشت بازی مینی شروع فصل جولای 31, پس از چهار دور پلی آف است که می تواند اجرا تا هفته دوم ماه اکتبر. هر تیم به طور منظم فصل ترکیب هیرو انتخاب خواهد شد از باقی مانده از آن اصلی برنامه.
  • پیش نویس این قرعه کشی به صورت غیر حذفی تیم خواهد بود Aug. 25.
  • پیش نویس خواهد بود Oct. 15.
  • رایگان آژانس اکتبر آغاز می شود. 18.
  • اردوگاه های آموزشی برای 2020-21 فصل آغاز خواهد شد Nov. 10 و آن را امیدوار به فصل می توانید شروع به در اوایل دسامبر.

شتاب در واقع وجود دارد اما حداقل در حال حاضر کامل طرح در محل پس از ماه ها مبارزه با واقعیتهای این بیماری همه گیر است که هنوز به طور کامل فروکش کردن.

رپتورز' مخالفان برای هشت نفر به طور منظم فصل بازی قبل از شروع پلی آف برای ششمین مستقیم فصل هنوز اعلام خواهد شد. هر کس آنها صورت بازی خواهد شد که تاثیر نه تنها خود بذر اما خواهد شد که در پایان پشت سر آنها در جدول رده بندی کنفرانس شرق و توان خود را در دور اول حریف.

هشت شرقی تیم در حال حاضر در پست فصل slots — میلواکی, تورنتو, بوستون, فیلادلفیا, ایندیانا و میامی و بروکلین و اورلاندو — خواهد پیوست واشنگتن برای چه لیگ خواستار "بذر بازی." اگر نهم-محل تیم در چهار بازی از هشتم هنگامی که به طور منظم فصل به پایان می رسد, آنها خواهد شد بازی یک سری به تعیین نهایی پس از فصل حافظه — با شماره 8 تیم نیاز به پیروزی در هنگامی که به پیشبرد شماره 9 تیم دو بار.

همان صادق است برای کنفرانس غرب که در آن پورتلند, New Orleans, ساکرامنتو سن آنتونیو و محفل ققنوس پیوستن به لس آنجلس لیکرز و کلیپرز و دنور, یوتا, Oklahoma City, هوستون, دالاس و ممفیس.

تقلا برای دانه خواهد بود مهم ترین به رپتورز. تا به حال برگشتی به سادگی با این رده بندی به عنوان در 11 مارس آنها را بروکلین در دور اول. در حال حاضر اگر تورنتو باقی می ماند و دوم در شرق شبکه سحر و جادو و جادوگران در حال تمام پتانسیل اول دور دشمنان.

برای رپتورز به وضوح تعریف شده مسیر خوش است به عنوان آنها سعی می کنند برای دفاع از قهرمانی NBA آنها برنده تقریبا دقیقا یک سال پیش. آنها باید شرایط منحصر به فرد برای مقابله با آن است.

وجود دارد باقی می ماند اجباری 14 روز در قرنطینه برای هر کسی که برای ورود به کانادا. با حدود نیمی از تیم های پراکنده در سراسر ایالات متحده آن را در سوال باقی می ماند که آیا آنها را نگه دارید یک مینی کمپ در تورنتو قبل از رفتن به اورلاندو و یا اینکه آیا آن را حس بیشتری را به جمع آوری جایی در ایالات متحده قبل از رسمی سرگیری این فصل است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بنابراین بیش از حد خواهد رپتورز خوش خبر قطعی در هر دو پیش نویس و رایگان agent روند.

آنها در دور اول پیش نویس انتخاب خود را به استفاده از و یا قرار دادن در ایران — برای اولین بار پس از سال 2017 و هم اکنون می توانید سطح شیب دار تا پیش نویس آماده سازی با یک شرکت تاریخ.

آنها همچنین باید یک دسته از مشخصات بالا در انتظار رایگان عوامل خود را برای مقابله با. فرد VanVleet, Serge Ibaka و Marc Gasol همه به سمت بازار باز زمانی که فصل به پایان می رسد.

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم NBA بازگشت-به-بازی, برنامه ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن