قوانین اضطراری در خشونت خانگی سفارشات نمی تواند تمدید شود - Mon, 11 May 2020 PST

المپیا – رهبران جمهوری خواه خودداری کردند بیش از آخر هفته در گسترش یکی از سفارشات اضطراری که به حالت تعلیق در

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

المپیا – رهبران جمهوری خواه خودداری کردند بیش از آخر هفته در گسترش یکی از سفارشات اضطراری که به حالت تعلیق در قوانین مختلف در طول COVID-19 pandemic, باعث, بحث بر سر که حفاظت از قربانیان خشونت خانگی مقابل که حفاظت از حکومت قانون است.

اورژانس را امضا شده توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee در آوریل 10 تغییر راه موقت محافظ سفارشات خدمت می تواند در برابر یک فرد متهم به خشونت خانگی و همچنین حذف 14 روز زمان محدود برای شنیدن در مورد اینکه آیا به گسترش محافظ سفارش تا یک سال.

این اجازه را به منظور خدمت به صورت الکترونیکی به جای نیاز به آن را در خدمت فرد و مورد نیاز قاضی به "مجموعه شنوایی" بدون محدود کردن مدت زمان 14 روز. آن را نیز اجازه جلسات برگزار می شود "توسط صدا و یا تلفنی به معنی" به جای نیاز به آنها برگزار می شود در فرد است.

Inslee اضطراری اعلام گفت: هدف این بود که به اجازه دادگاه برای انجام جلسات در حالی که با استفاده از اجتماعی فاصله اقدامات برای محدود کردن گسترش COVID-19.

اما یک فرماندار اضطراری سفارش می توانید فقط برای 30 روز مگر اینکه مجلس و رهبر اقلیت سنا و مجلس اکثریت و اقلیت رهبران همه موافق آن را گسترش دهد. سخنران لوری Jinkins و رهبر اکثریت سنا اندی Billig, هر دو حزب دموکرات توافق برای تمدید آن تا یک ماه دیگر. خانه رهبر اقلیت J. T. فروردین مایل به گسترش آن اضافی برای بررسی تا دوشنبه و رهبر اقلیت سنا علامت Schoesler بود در برابر هر فرمت.

که باعث شد سریع محکومیت توسط Jinkins و Billig, که گفت که آن را "مخالف درک" است که اوباما حاضر به تمدید اعلام.

"ما برای پیدا کردن آن غیر قابل درک است که جمهوری خواه مجلس سنا رهبری که حاضر به قبول گسترش یک حس مشترک اعلام حمایت از قربانیان خشونت خانگی, وسیله, آزار و اذیت و خشونت های جنسی" آنها در انتشار اخبار گفت.

Inslee گفت: این پسوند به حمایت از گروه هایی که نماینده دادستان و همچنین روسای پلیس و کلانترها و متهم خواهان تبدیل پشت خود را بر قربانیان است.

در انتشار اخبار خود را Schoesler به نام انتقاد "ارزان عکس و به طور کامل خاموش شده را علامت."

خواهان حمایت از قربانیان خشونت خانگی هستند اما در مورد "باز" طبیعت در این اعلامیه که مجموعه هیچ محدودیت زمانی در زمانی که یک جلسه باید برگزار شود تا تصمیم بگیرد که آیا به طور موقت حفاظتی سفارش می توانید صادر شده برای یک سال. به آنها نظم به نظر می رسید نشان می دهد "برخی از روز شما می توانید یک شنوایی او گفت:" در یک بعد از مصاحبه.

اگر چه او تا به حال شنیده موارد بی دلیل تاخیر اگر دادگاه شده اند قادر به برگزاری جلسات در 14 روز "چرا آنها نیاز به گسترش" اعلام او پرسید.

پرسید که آیا عدم تصویب گسترش خشونت حفاظت منظور اعلام نشانه های جمهوری خواهان خواهد بود مسدود کردن بیشتر پسوند Schoesler گفت: این تصمیمات در یک مورد به مورد و بر اساس. برخی از سفارشات "بسیار بی ضرر" است و نه بحث برانگیز او اضافه شده است.

در اواخر روز دوشنبه Inslee اعلام کرد قانونی رهبران توافق برای تمدید هشت اضطراری اعلامیه برای یک ماه دیگر و از جمله کسانی که مربوط به دراز مدت مراقبت از خانه سالمندان نقل و انتقالات و تمدید مجوز پسوند. اعلام به افزایش تعداد مراکز بهداشت و درمان و تامین ضد عفونی کننده دست تمدید شد برای دو ماه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن