E. واشنگتن N. آیداهو پیشاهنگی دختران آماده برای شروع کوکی فروش; ساخت برنامه های جایگزین - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

صدها نفر از هزاران نفر از جعبه نازک خوشبوکننده Tagalongs, Samoas و محبوب دیگر کوکی ها در حال نشستن در انبارها

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

صدها نفر از هزاران نفر از جعبه نازک خوشبوکننده Tagalongs, Samoas و محبوب دیگر کوکی ها در حال نشستن در انبارها به عنوان پیشاهنگان دختر شرقی واشنگتن و شمال آیداهو شورای نظر زمانی و چگونه به حرکت به جلو با آن سالانه شیرینی فروش.

"این بی سابقه است" گفت: مدیر عامل برایان نیوبری. "ما فقط در یک, واقعا, واقعا به چالش کشیدن محل در حال حاضر."

محلی پیشاهنگان دختر گرفتن آماده برای راه اندازی خود شیرینی فروش در ماه مارس زمانی که همه چیز شروع تعطیل به دلیل COVID-19 همه گیر هر چند دختر پیشآهنگی شوراها در سایر نقاط کشور در حال حاضر به پایان رسید خود را به فروش. "ما یکی از پنج شوراها که انجام نداده خود شیرینی فروش که این آمار" نیوبری گفت.

سال گذشته سازمان پیشاهنگی دختران از شرق واشنگتن و شمال آیداهو به فروش می رسد بیش از 800,000 جعبه کوکی ها. هدف این بود برای فروش 900,000 جعبه این سال است. در این منطقه انواع شکلات یک ضربه بزرگ با نازک خوشبوکننده و Samoas محبوب ترین.

"ما دستور داد کسانی که کوکی ها" نیوبری گفت. "تمام کسانی که کوکی ها نشان داد."

هنگامی که یک جعبه کوکی ها فروخته شده است بخشی از درآمد حاصل فرستاده شده است به دیده بانی را سربازان برای فعالیت های است که می تواند شامل سفر. برخی می رود به نانوا و یک بخش به محلی کنفرانس آن را می پردازد برای دختر پیشاهنگی برنامه های. هیچ یک از آن است که فرستاده شده به دختر پیشاهنگی ستاد.

دختران دریافت مشوق برای فروش کوکی ها و پیشاهنگی می توانید کسب درآمد بورسیه تحصیلی بر اساس حجم از کوکی ها می فروشند.

"هنگامی که شما خرید یک جعبه کوکی شما کمک می کند که دختر درست در مقابل شما است."

نیوبری گفت: دختر محلی پیشاهنگی سازمان دریافت 70 درصد از بودجه خود را از شیرینی فروش. "کوکی فروش کاملا مهم برای ما," او گفت:.

رنه Smock رئیس ماموریت تحویل افسر محلی کنفرانسی خبری گفت: "یک دختر پیشآهنگی در پست فالز فروخته شده 7000 در جعبه کوکی ها در سال گذشته بود و امیدوار بود به بالا که در این سال. او را به انجام بهترین خود را به نگه داشتن رفتن و به فروش می رسد 3,000 جعبه تا کنون, اما آن را کند.

"او یک کارگر سخت" Smock گفت. "او یک تن از مشتریان را تکرار است. او کسب و کار او بازدیدکننده داشته است در هر سال است."

هر یک از 2,400 پیشاهنگی دختران است فردی صفحه وب است که مردم می توانید استفاده کنید برای ارسال سفارش آن موثر است برای دختران که می توانید کلمه مورد صفحه خود را. اما بسیاری از دختران راه اندازی یک جدول در مقابل فروشگاه های مواد غذایی محلی و فروش خود را کوکی ها که راه و روش فروش در خود نگه دارد. نیوبری گفت: او نظارت بر بهداشت محلی شرایط و امیدوار است که کوکی فروش خواهد بود قادر به از سرگیری در برخی از نقطه در این تابستان.

"امید می آید در قالب یک نازک نعناع" نیوبری گفت. "ما امیدواریم که کوکی ها در راه هستند اگر شرایط بهداشتی و ایمنی از دختران اجازه."

یک عوارض اضافه شده است که واشنگتن و آیداهو قوانین متفاوتی در مورد چه چیزی است و اجازه ندارد در طول همه گیر و نیوبری گفت که او می خواهد به مطمئن شوید که تمام قوانین به دنبال دارد و پیشاهنگان امن نگهداری می شوند.

Smock گفت: دختر پیشاهنگی سازمان کار کرده است برای پیدا کردن راه هایی برای انجام تماس تحویل و تماس کوکی فروش.

"پیشاهنگان دختر فوق العاده خلاقانه," او گفت:. "من فکر می کنم ما واقعا به دنبال خلاق و راه حل های نوآورانه."

در حال حاضر آن را فقط یک ماده از انتظار برای محدودیت به سهولت Smock گفت. "در این نقطه در زمان ما به امید جامعه خواهد بود فقط کمی بیشتر بیمار با ما," او گفت:.

هر چند بسیار است هنوز نامشخص نیوبری است که هنوز هم امید برای یک نتیجه مثبت و انبارهای خالی.

"تم ما برای این سال بود 'به جرات اوج" و من فکر می کنم ما تا به حال ما بال کوتاه," او گفت:. "من امیدوار دختران ما خواهد بود قادر به پرواز دوباره."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب