ویروس خاطرات: حرکت و نزدیک به نوه آنها به سختی می توانید

وارویک, R. I. — کودک نوسان تاب forlornly در نسیم در زیر کرگدن افرا درخت که سایه خانه ما. آن را تبدیل به یک نما

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

وارویک, R. I. — کودک نوسان تاب forlornly در نسیم در زیر کرگدن افرا درخت که سایه خانه ما. آن را تبدیل به یک نماد از ما غمگین coronavirus تبعید.

یک سال و نیم پیش ما نقل مکان کرد و از آنچه ما فکر ما بود برای همیشه به خانه قدم از کیپ کاد خلیج, به, رود آیلند, فقط, بنابراین ما می تواند نزدیک به دو نوه. آنها استفاده می شود یک ساعت و 10 دقیقه رانندگی از ما. در حال حاضر ما 12 دقیقه دور.

Nesters خالی در حال حاضر ما با کمال میل و giddily خرید یک خانه بزرگتر از ما نیاز کامل با یک حصار-در حیاط و نوسان.

اما من همسر سیستم ایمنی بدن بود سطل آشغال توسط تقلا تند و زننده با بیماری لایم و متوجه شدیم در اولین روز از این بیماری همه گیر است که ما می خواهم که به اقدامات احتیاطی اضافی. ضعف سيستم ايمنی و افراد 60 ساله و مسن تر در میان کسانی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های جدی و یا مرگ از COVID-19. آن را خشن و بی رحم جمعیتی.

تا همین اواخر, بهترین ما می تواند انجام دهد از اوایل ماه مارس به پایین بکشید ما ماسک و چهره های خنده دار در پسران از پیاده رو در طول دزدکی درایو-bys گذشته خانه خود را. هر چیزی بیشتر از ما در معرض خطر آلوده و یا آلوده شدن.

عشق آورده بود همه ما نزدیک تر تا زمانی که عشق ما را مجبور به ماندن از هم جدا.

ما به ندرت دیدم هر یک از دیگر تا اواسط ماه ژوئن هنگامی که هر دو خانواده قرنطینه به خصوص برای یک آخر هفته مراسم است که می تواند شامل در آغوش گرفتن و horseplay بر روی چمن و sleepover با پسران است. من خریدم 3 1/2 سال پارکر خالص و ما راه می رفت به نزدیک یارو به گرفتن minnows. من به اشتراک گذاشته تمشک, بستنی چوبی با 1 1/2 سال سرو که در نهایت گفت: نام من در شکوه قطع پشت سر هم: "پاپا! پاپا! پاپا!"

ما تحت فشار قرار دادند و هر دو در نوسان است. همه منتظر بودند. قلب ما کامل شد. در آن زمان صورت ما می ached و سعادت بود — یک مهلت کوتاه از یک مدت طولانی و غم انگیز جدایی.

"من از دست رفته شما پاپا" پارکر زمزمه آن شب که ما در آغوش کشیدن هم روی مبل به تماشای کارتون.

اما ما نوه مراقبت روز و در نهایت بازگشایی, با ماسک و تا حد اجتماعی فاصله می تواند به عنوان منطقی بود موفق با بقدر یک اتاق پر از wriggling پیش دبستانی است. ما دختر و پسر در قانون هر دو نحیف پس از سه ماه تلاش برای کار از خانه در حالی که دستکاری مراقبت از کودک, تردید به ثبت نام مجدد پسران. زندگی هر چند باید زندگی عادی خود cadences و ریتم نیاز به اصلاح زمانی که آن را منطقی امن برای انجام این کار.

و در آن نهفته است ما معضل است.

ما نوه نیاز به مراقبت روز و اما بازگشت آنها وجود دارد — با همه همراه مواجهه با یک شبکه گسترده ای از خانواده های دیگر که عفونت می تواند telegraphed به آمریکا مملو از خطر است.

این یک مرض محاسبه است که میلیون ها نفر از آمریکایی ها مثل ما داشتن را به ما متحده به طور پیوسته بازگشایی اقتصاد خود را. پاسیو ناهار خوری و یا بایگانی اطلاعات? صفحه اصلی رنگ مو و یا نقاب سالن بازدید ؟ سریع نوه رفع و یا از سر قرنطینه?

COVID-19 نشده در هر نقطه بنابراین برای بخش — نه ما. ما در حال بازگشت به نقاب درایو-bys جدایی و سکوت نوسان است. و آن لطمه می زند.

امید است هر چند از پایدار هم. از های زندگی روزانه در زمان واقعی راه ما می خواهم آن را تصور زمانی که ما به سمت چپ کیپ است. برگشت به نوسان از چیزهایی.

در ضمن ما در حال گرفتن ما نشانه از سرو هنوز یک کودک نو پا و ساخت برخی از گام های کودک: ما در حال برنامه ریزی چند روز در ماه اوت زمانی که هر دو خانواده می تواند دوباره در ساحل دریا.

همه ما باید به قرنطینه برای آن است. دوباره. اما آن را به ارزش آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن