داجرز' Mookie بتی می گوید لیگ اصلی بیس بال انجام نمی کار خوب با پاسخ به Floyd

لس آنجلس—Louie بتی نبود منتقل لیگ اصلی بیس بال و پاسخ در پی جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس و لس آنجلس داجرز "

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

لس آنجلس—Louie بتی نبود منتقل لیگ اصلی بیس بال و پاسخ در پی جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس و لس آنجلس داجرز " جدیدترین استار دارای یک هدف گرفتن سیاه و سفید جامعه به عاشق بیس بال تا آنجا که او می کند.

MLB منتشر شد بیانیه نه روز پس از مرگ فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن خود برای چند دقیقه در مه 25. MLB گذشته از حامیان ورزش لیگ که هر دو در پاسخ به فلوید را اعدام و یا محکوم نژاد پرستی.

"من فکر می کنم بیس بال انجام یک کار خوب با آن, اما, صدای, شنیده شد," بتی روز دوشنبه گفت: در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران. "این که نکته اصلی که ما صدای ما شنیده می شود به ایجاد برخی از تغییرات. من می دانم که این همه در حال رفتن به در یک زمان اما با کمی تغییر در اینجا یک تغییر وجود دارد و ما در نهایت رسیدن به جایی که ما نیاز به بود."

بتی گفت: هدف او از آوردن بیس بال به جوامع سیاه است "بیشتر از یک چیز شخصی است."

درصد از مردم سیاه و سفید در لیگ بزرگ بیس بال کم باقی مانده است و برخی فکر می کنند این ورزش دارای یک تصویر مشکل به دلیل آن را بیش از حد خسته کننده است.

بتی این 2018 AL با ارزش ترین بازیکن با بوستون یکی از بازی بزرگترین ستاره اما مشخصات ملی عقب که از دیگر ستاره های ورزشی که حقه بازی های متعدد با مشخصات بالا تاییدیه.

"بدیهی است که MLB می تواند کمک به" بتی گفت: "اما من فکر می کنم آن را بر ما به عنوان در بازیکنان و نوع ساخت بیس بال سرد چون من فکر می کنم که در آن قطع است. ما به عنوان مردم سیاه و سفید نمی کنم آن است که بسیار سرگرم کننده است بنابراین ما باید برای پیدا کردن یک راه به آن را سرگرم کننده برای جامعه سیاه و سفید و بیشتر بچه ها در اینجا."

داجرز مدیر دیو رابرتز گفت: این تیم برگزار شد ویدئو کنفرانس تلفنی به بحث در مورد مسائل اطراف سیاه زندگی مهم جنبش و بی عدالتی اجتماعی.

"بچه ها پرسش و پاسخ بچه ها به افکار و عقاید و آن را به خوبی دریافت کرد گفت:" رابرتز, پسر, مادر و پدر. "من فقط نمی خواهید ما را به از دست دادن کشش های شتاب مکالمات است که ما تا به حال بیش از ماه گذشته. این چیزی است که هر فرد از رنگ من فکر می کنم با من موافق باشید که این فقط می تواند یک پاورقی."

رابرتز گفت که او می خواهم برای دیدن بیشتر مردم سیاه و سفید استخدام سراسر بیس بال.

"به افرادی که مثل شما نگاه کنید در اطراف شما, های, فضا, داشتن کسانی که مکالمات روزانه قطعا حرکت سوزن جلو," او گفت:. "این هدف من است."

یادداشت: داجرز اضافه شده راست دست A. J. راموس و کلیتون Beeter خود را به 60-man بازیکن ، راموس از دست رفته در فصل گذشته و بخشی از سال 2018 با توجه به labrum عمل جراحی است. قبل از گرفتن صدمه دیده است در سال 2018 در این 33 ساله شد 2-2 با 6.41 عصر و 22 strikeouts برای متس. Beeter گرفته شد 66 به طور کلی در این سال تازه کار, پیش نویس است. 21 ساله از Texas Tech ساخته شده و چهار کالج شروع می شود در این فصل اجازه می دهد پنج اجرا می شود بیش از 21 نوبت با 33 strikeouts و چهار راه می رود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن