Dear Abby: مادر زن می رود یک گام بیش از حد این ادعا کودکان خود

عزیز ابی: من شوهر سابق امر سال پیش و زمانی که ما طلاق نهایی او ازدواج این زن با او درگیر شد ، من او را "لیبی."

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

عزیز ابی: من شوهر سابق امر سال پیش و زمانی که ما طلاق نهایی او ازدواج این زن با او درگیر شد ، من او را "لیبی."

اگر چه من نقل مکان کرد و در آن مرا اذیت زمانی که او اشاره به کودکان به عنوان "فرزندان او." من از او خواست برای متوقف کند اما او همچنان به بحث در مورد "دختر" و "پسر" و اصرار دارد آن را یک اصطلاح مهرورزی و آن را نباید زحمت من. من کودکان را دوست ندارم لیبی بنابراین اگر او در تلاش برای رسیدن جهان به باور آنها یکی از بزرگ خانواده شاد, آن کار نمی کند.

من فکر می کنم این بی ادب از او به اصرار بر گفتن مردم که اینها فرزندان او. آن را به عنوان اگر لیبی نه تنها در زمان شوهرم, اما او همچنین ادعا می شود که مادر از فرزندان من است. چگونه باید من رسیدگی به این رنجور کسی که حاضر به آن را دریافت ؟ — واقعی مامان در کنتاکی

عزیز مامان: Libby آن می شود و او ممکن است باقی بماند در انجام آن به منظور دریافت بز خود را. اما این نبرد شما باید انتخاب کنید. آن را ممکن است "مادر" به سادگی ممکن است تلاش به اذعان نقش خود را در پدر و مادر معادله است.

عزیز ابی: آیا آن را مناسب برای مقابله با کسی که در یک سرویس بهداشتی در مورد شستن دست های خود را چه در محل کار و یا در ، متوجه شدم در کار است که برخی از همکاران من در راه رفتن حق در گذشته غرق و یا شستشو دست خود را با آب یک دوم و پس از آن ترک. من فکر می کنم به شستن دست های خود را کاملا با صابون مهم تر است در حال حاضر از همیشه و نه شستن دست ها یک خطر سلامت. — تماشای شستشو در تگزاس

عزیز مشاهده: حق با شما است. این یک خطر سلامت. همه باید بدانند که واقعیت در زمان بحران بهداشتی. به گفته کلینیک مایو نشسته دست در حال پخش از بیماری است که چرا پزشکی پرسنل و کارگران در صنایع غذایی می خواست به سخت کوش در مورد آن.

که گفت:, من فکر نمی کنم این امر می تواند عاقلانه برای شما به فرض نقش پدر و مادر و یادآوری همکاران خود را به شستن دست های خود را پس از استفاده از حمام. شما ممکن است, اما, خود را نشان می دهد, رئیس, مردم یک بار دیگر کار از راه دور است که این امر می تواند عاقلانه به موضوع یک یادداشت در مورد اهمیت مکرر دست شستن.

DEAR ABBY: خواهر "کامیل" و من تقریبا هیچ چیز مشترک است. او زندگی دور از جایی که من انجام دهد. ما هر یک از دیگر دیده به ندرت در طول سال اما زمانی که ما او همواره کاهش یافته است یک نظر یا مسخره کردن من یا شوهرم یا شیوه زندگی ما.

او به تازگی در زمان بازنشستگی و می خواهد برای بازدید آمده. یکی دیگر از خواهر می گوید کامیل بسیار آرام تر در حال حاضر به دلیل زمان بسیار پر تنش برای او. من در رابطه با او و من هیچ تمایلی به دیدن و یا سرگرمی خود را. ما حتی نمی خواهم هر یک از دیگر به عنوان کودکان. در عین حال من احساس گناه در مورد نه گفتن به او مراجعه کنید. آیا آن را خوب به رسم خط در تماس با یکی از اعضای خانواده? — LEAVE ME ALONE در واشنگتن

عزیز ترک آن است. و آن را نیز خوب به او بگویید که دقیقا به همین دلیل است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب