دانشگاه آیداهو و IDFG شریک برای بهبود آیداهو را مدیریت حیات وحش - Thu, 09 Jul 2020 PST

در حال اجرا به دوستان در طول یک ساعت یک مبارک و یا در یک باربیکیوی می تواند منجر به یاد ماندنی می خندد و داستا

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

در حال اجرا به دوستان در طول یک ساعت یک مبارک و یا در یک باربیکیوی می تواند منجر به یاد ماندنی می خندد و داستان های بزرگ. در حال اجرا به مردمی در جنگل در حالی که تعظیم شکار گوزن ممکن است به عنوان خوش آمدید.

آیداهو گروه از ماهی ها و بازی دارای سابقه نگرانی در مورد شلوغ جنگل ها و مناطق مرتفع از شکارچیان برای سال. اما یک همکاری بین IDFG و دانشگاه آیداهو led با ابعاد انسانی دانشمند کنی والن کمک خواهد کرد که آنها را در مقابله با مشکل.

والن پیوست U از من اداره منابع طبیعی و جامعه در سال 2019 در یک موضع مشترک به طور مساوی توسط دانشگاه و IDFG. آژانس وظیفه والن با جمع آوری اطلاعات از شکارچیان و recreationalists در مورد آیداهو را مدیریت حیات وحش. بسته به موضوع او را از پرداختن به والن ممکن است علاقه مند در همه چیز از نوع حیوانات شکار شده به نظرات مردم در مورد آنچه باعث می شود بهترین شکارگاه. هم او و IDFG ادغام این اطلاعات به حیات وحش برنامه های مدیریت.

"من یک خط مستقیم به فرآیندهای تصمیم گیری در ماهی و بازی, بنابراین من می توانید ببینید من علم ترجمه به واقعی مدیریت" والن گفت.

'مردم مدیریت'

سازمان های دولتی و دانشگاه ها اغلب با هم کار کنند به آدرس محلی پژوهش پرسش اما یک موضع مشترک مانند والن را یکی از اولین از نوع خود در سراسر کشور. با وجود مشابه تعاونی مواضع بین دانشگاه ها و سازمان های فدرال مختلف سازمانی و موانع و عدم وجود یک طرح برای چگونه یک دولت دائم آژانس-دانشگاه موقعیت عمل را محدود به چنین مشارکت.

برای تحقق نیازهای IDFG, والن ترکیبی از حیات وحش زیست شناسی با علوم انسانی – روانشناسی و جامعه شناسی و علوم رفتاری – به درک آنچه که مردم می خواهند از آیداهو منابع طبیعی.

"منابع طبیعی مدیریت و حفاظت انسان هستند تلاش" والن گفت. "ما واقعا در کسب و کار مردم مدیریت.'"

با توجه به جان راشل IDFG دولت حیات وحش, مدیر, که با این نسخهها کار با والن آژانس به طور سنتی جمع آوری نظرات مردم از طریق باز کردن خانه ها و جلسات عمومی و در سال های اخیر از طریق وب سایت خود را. سازمان هدفمند انجام نظر سنجی در مسائل بزرگتر, اما آن است که اغلب سخت برای حیات وحش, مدیران بدانند که آیا نظرات بیان شده در حال نماینده عموم مردم به آنها خدمت می کنند.

والن با استفاده از جامعه شناسی و علوم رفتاری به درک چگونه Idahoans می خواهید به استفاده دولت از منابع طبیعی.

"سازمان ما خدمت به مردم با مدیریت حیات وحش و شیلات و بسیاری از مدیران ما باید تخصصی ماهی و یا مدیریت حیات وحش. درخواست و تفسیر عمومی نظرات لزوما تخصص ما," راشل گفت. "ما واقعا هیجان زده به ابعاد انسانی متخصص در هیئت مدیره برای کمک به ما در دریافت اطلاعات از مردم ما واقعا نیاز به ماهی ها و حیات وحش مدیریت تصمیم گیری است."

والن گفت: یکی از چالش های "مدیریت مردم" است قانع کننده عمومی از نیاز به چنین اقدامات است. او فکر می کند موفق مدیریت متکی بر درک و پیش بینی واکنش های انسان به منابع طبیعی در دسترس است.

"شما نه تنها قانع کننده اجازه دهید بگویم شکارچیان. شما قانع کننده ذینفعان مختلف گروه از جمله قانون گذاران سازمان, گروه های مدنی و جوامع محلی" والن گفت. "شما باید درک کنند چه انگیزه هر گروه و بهترین روش برای جمع آوری داده ها و قاب یافته ها برای که شما می خواهید به بحث در مورد و یا در حال صحبت کردن."

برای مثال شکارچیان گوزن متفاوت در مورد اینکه آیا آنها به دنبال قاطر یا گوزن دم سفید, شکار با کمان یا تفنگ شکار برای گوشت بازی و یا یک جایزه و جایی که آنها شکار. ویکی و تکدی نخست whitetail hunting مناطق در آیداهو. سهامداران در این مناطق باید انگیزه های مختلف و نگران هستند در مورد مسائل مختلف از بقیه از دولت است. گرفتن تفاوت ها و شباهت های میان ذینفعان ضروری است برای مدیریت والن گفت.

IDFG می خواهد خوشحال شکارچیان

اگر چه او بر اساس والن با این نسخهها کار در IDFG پروژه ها در سراسر کشور. بزرگترين پروژه با IDFG در حال بررسی شرایط برای شکار گوزن دم سفید, گوزن قاطر و الک آن را در درآمد بیشتر و شکارچیان نسبت به دیگر گونه های بازی در آیداهو. IDFG می خواهد به می دانم که اگر شکارچیان بیش از حد خوشه در چشم انداز نه تنها در شرایط آهو و گوزن حفاظت از محیط زیست بلکه به نقطه احساس شلوغ است.

"انواع مختلف از شکارچیان مختلف مفاهیم preconceived از چه شلوغ' به معنی" والن گفت. "گوزن شکارچیان در نزدیکی بویز در حال رفتن به دیدن شکارچیان دیگر در حالی که در تکدی گوزن و گوزن دم سفید شکارچیان به ویژه کمانداران در حال رفتن به بسیار حساس تر از دیدن حتی یک یا دو نفر دیگر از شکارچیان در چشم انداز."

و اگر شکارچیان فکر می کنم حضور بیش از حد بسیاری از دیگر شکارچیان در حال کاهش است خود را با موفقیت و نمی شود آنها را راضی به شکار والن گفت.

"کار من این است که برای کمک به IDFG کشف کردن آنچه که اطلاعات آنها نیاز دارند و لازم نیست از نظر ردیابی و مدیریت انسان در چشم انداز" او گفت:.

به آدرس ازدحام در طول فصل شکار والن را بهبود جمع آوری داده ها در آیداهو شکار.

در زمان والن کار خواهد کرد با آیداهو و مونتانا و وایومینگ مدیران در برنامه ریزی برای pronghorn که مهاجرت بین سه متحده است.

"من فقط نمی خواهید به نوشتن مقالات" والن گفت. "من می خواهم برای دیدن کار من بود و در این موقعیت من واقعا فرصتی برای ایجاد اختلاف در آیداهو."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن