Dear Abby: در قانون حاضر به توقف رانندگی پس از تشنج

DEAR ABBY: پسر من-در-قانون تشخیص داده شد بیماری صرع 25 سال پیش. او به طور معمول دو یا سه تشنج در سال است. او د

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

DEAR ABBY: پسر من-در-قانون تشخیص داده شد بیماری صرع 25 سال پیش. او به طور معمول دو یا سه تشنج در سال است. او دیده است یک متخصص مغز و اعصاب و خاموش در طول سال اما او شده است به دکتر خود را برای داروها در چند سال. او با این نسخهها کار در زمینه های پزشکی و meds خود از پزشکان او با این نسخهها کار میکند.

او به تازگی به حال تشنج پس از حذف یکی از فرزندان خود را در یک قرار ملاقات. خوشبختانه این کودک نبود در ماشین زمانی که او غرق آن. سوال من این است که چگونه درگیر من باید باشد ؟ من باید با او ؟ متاسفانه من نوه رسیده به پدر و مادر. پاسخ او بود و او را به پرداخت هزینه برای ستون فقرات صف بندی برای او. آیا من ذکر او حاضر به توقف رانندگی?

من بسیار نگران رفاه دختر من و چهار نوه و زندگی دیگران در جاده ها که می تواند مجروح و یا کشته شدن به عنوان یک نتیجه از اقدامات خود را. آیا من حق بود درگیر است ؟ دوستان من و دیگر اعضای خانواده به من بگویید که هیچ چیز وجود دارد من می توانید انجام دهید. — وحشت زده در جنوب

عزیز وحشت زده: در قانون نباید مصرف داروهای صرع خود را از پزشکان که از نزدیک درگیر با مراقبت از خود را. اگر این حادثه نبود به عنوان زنگ خطری برای صحبت کردن با دکتر خود, آن را باید.

در نظر بگیرید تماس با شرکت بیمه خودرو خود را و درخواست آنچه می تواند انجام شود در مورد صرع رانندگان است که مستعد ابتلا به تشنج چند بار در سال در حالی که هنوز رانندگی. اگر شما نمی توانید پیدا کردن راهنمایی وجود دارد, پلیس ایالتی که در آن شما در زندگی ممکن است علاقه مند در آنچه شما برای گفتن.

خود دختر و خانواده او خوش شانس بوده است که تا کنون به طور جدی مجروح شده اما آنها همیشه ممکن است. تنها چیزی که شما باید انجام دهید این است که خاموش ماندن.

DEAR ABBY: در طول چند سال گذشته من آموخته اند که ارزش مشاوره که به من کمک کرد مقابله با افسردگی تشخیص داده نشده. من غلبه تصورات از پیش پنداشته من در مورد, درمان, و من شادتر در حال حاضر از من تا کنون بوده است چرا که من قادر به اجازه رفتن از تن بار انجام شده از من گذشته است. از آن شده است فوق العاده و تجربه زندگی در حال تغییر.

یکی از بستگان من است چند مرتبه که او را بسیار تیره و تار رابطه با مادر او. من نمی توانم فکر می کنم از یک بهتر است, خانواده, بنابراین من هرگز نفهمیدم چه چیزی می تواند باعث این شکاف.

در روز مادر من دیدم چند رسانه های اجتماعی پست از مردم تجلیل از مادران خود را ابراز چقدر آنها را دوست دارم و چه مقدار از آنها قدردانی از همه مادران خود را برای آنها انجام داده اند. من نسبی ارسال شده چیزی در امتداد خطوط از "هدف من در زندگی این است که به یک مادر بهتر از مال من بود" و برخی دیگر از چیزهایی است که نشان از او عار برای مادرش.

وقتی دیدم پست قلب من ached برای مادرش اما قلب من ached برای من نسبی و حتی بیشتر. به نظر می رسد او حمل بسیار صدمه دیده در قلب او و من تعجب می کنم اگر او می تواند به نفع از درمان من, اما من نمی دانم که چگونه به آن را نشان می دهد. من ترس از صدمه زدن به احساسات خود را و یا گرفتن او ناراحت با من. چگونه باید من رویکرد این ؟ — کمک در آیداهو

عزیز کمک: این رویکرد با گفتن نسبی خود شما او را دیدم پست زده شد درد او باید احساس را قرار داده اند چیزی شبیه به آن آنلاین برای تمام جهان برای دیدن. توضیح در مورد چمدان است که درمان به کمک به شما برای غلبه بر در زندگی خود و چه تفاوت آن را برای شما ساخته شده. سپس پیشنهاد خود را به او درمانگر شماره تلفن.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن