گرفتن در ورزش: این آخر هفته روز یادبود نه تنها احساس های مختلف آن متفاوت است - شنبه, 23 آوریل سال 2020 PST

گرفتن در ورزش • چه زمانی یک تعطیلات آخر هفته نه احساس می کنم مثل یک تعطیلات آخر هفته ؟ در حال حاضر. ••••••• •

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • چه زمانی یک تعطیلات آخر هفته نه احساس می کنم مثل یک تعطیلات آخر هفته ؟ در حال حاضر.

•••••••

• * * * دیگر تعطیلات را بهتر PR (ما به دنبال در شما روز سال نو) و یا مواد غذایی (و شما شکرگزاری) اما تعداد کمی هستند به عنوان مهم به عنوان روز یادبود. آن روز ما افتخار کسانی که به عنوان لینکلن با فصاحت به نام آن در آمریکا مهم ترین میدان جنگ "گذشته خود را کامل اندازه گیری" برای بقیه از ما.

مردمی که یخ زد در دره فورج. برادران که کاهش یافت و در همان نبرد به عنوان خواهر و برادر خود را در جنگ های داخلی. دوستانی که درگذشت در جنگل فرانسه در سواحل تاراوای جنوبی با زباله های یخ زده کره, جنگل های ویتنام و یا بیابان ها و کوه ها از خاورمیانه است.

آن را به یک روز به یاد داشته باشید همه آنها را. و برای تشکر از آنها را در سکوت اگر ما باید برای آنچه که ما داشته باشد.

مانند بسیاری از هر تعطیلات, اما, معنای عمیق شده است عباس برای دیگر کمتر مهم اما ساده تر به آغوش معانی. در روز یادبود مورد آن غیر رسمی شروع از تابستان است.

چرا ؟ عمدتا به این دلیل برای بسیاری از ما, تاریخچه مدارس در سراسر کشور تعطیل هفته پس از و اجازه دهید شل گروه ترکان و مغولان از کودکان پس از unsuspecting در جهان به مدت سه ماه – همه با آلیس کوپر سرود وافغان در پس زمینه.

که تغییر مدرسه اجرا می شود و تا اواسط ماه ژوئن در بسیاری از مکان در حال حاضر – و واقعا تغییر این سال است.

مدرسه خارج شده و در حالی که برای فقط در مورد همه جا. نه, واقعا, اما معطوف به homefront. به طوری که جنبه تعطیلات ناپدید شده برای این عجیب و غریب و پر استرس سال است. اما تابستان نیز به معنی چیزهای دیگر نیز هست.

برای تقریبا دو قرن ها حداقل در سینسیناتی آن را به معنای حرفه ای بیس بال. با آخر هفته روز یادبود اکثر طرفداران بیس بال دانم که آیا تیم خود را در حال رفتن به خوب یا مارینر-مانند تابستان است. ببخشید که چیست. اما در دو دهه گذشته چند روز یادبود تعطیلات آخر هفته است و ملاقات با خوش بینی توسط غربی اقیانوس آرام طرفداران بیس بال. حداقل به عنوان آن مربوط به خود را در محلی نه. البته هر بهار ما فکر می کنیم آن متفاوت خواهد بود. در این سال واقعا شده است.

فراموش نکنید بیس بال در حال حاضر. آن را در انتظار نگه داشته بود و آنقدر در این بهار از این بیماری همه گیر. آن را ممکن است در زمان به عقب برای بعد از تعطیلات بزرگ, جولای 4th, اما هیچ نمی داند برای مطمئن شوید.

ما می دانیم که یکی دیگر از آخر هفته روز یادبود سنت ایندیاناپولیس 500 نیست بازگشت تا روز طولانی از آغاز رشد کوتاه تر است.

برای سال ها و سال ایندی اجرا شد در روز یادبود خود را. اما سال آخر دبیرستان (1974), سازمان دهندگان آن را نقل مکان کرد به یکشنبه تعطیلات آخر هفته وجود دارد و آن مانده است. تا این سال است. از آن خواهد شد اجرا Aug. 23 و ما می توانیم آن را تضمین خواهد بود و گرم در منطقه مرکزی وحیاتی است.

حداقل کسانی از ما که لذت بردن از یک پیاده روی سریع, آیا در یک زمین گلف و یا در جنگل خواهد بود قادر به شرکت در این آخر هفته. این است که اگر آب و همکاری. آن را همیشه کمی خطرناک در شمال غربی.

آخر هفته روز یادبود نیز همزمان با پایان ورزش دبیرستان فصل در واشنگتن که به معنای وجود دارد بسیاری از یک سال و من در طرف دیگر از دولت چتر در دست تلاش برای نگه داشتن من scorebook خشک در حالی که یک مدرسه محلی اقدام به نفع دولت و سافتبال (persian) عنوان.

دیگران بودند در مسیر ملاقات و یا فوتبال مسابقات بیس بال و یا گلف. وجود دارد بسیاری از بهار دبیرستان, ورزش, بسیاری از عناوین به دست آورده و بسیاری "هیچ کدام از آن" در سال 2020 است.

اما انجام ناامیدی نیست. ما هر یک از دیگر. ما رویاها و اهداف. و ما خاطرات ما. بر درستی به نام آخر هفته روز یادبود که به اندازه کافی.

این یک اندازه گیری کامل که برای اطمینان حاصل کنید.

•••

WSU: نیک Rolovich استخدام مجموعه همچنان به رشد با آخرین سبک تر Crocodile Dundee از عمده داندی (برای استفاده از دو منسوخ شده فیلم مراجع). اوایل صبح دیروز Rolovich پرواز توییتر خود پرچم اعلام تعهد استرالیا توپ زن نیک Haberer. تئو لاوسون است که تمام اطلاعات در این قطعه جز او مطمئن شوید که به آمد درخواست برای سفر به ملبورن به اتمام Haberer زندگی داستان. ... تئو یکی دیگر از داستان یکی نیست به طوری نشاط بخشی. اخبار شکست اواخر شب گذشته از رایان برگ بازداشت داخلی سوء استفاده از اتهامات عنوان شده علیه. هیچ نظر دیگر نسبت به این می گویند تلخ است به نوبه خود در برگ حماسه در راه های بسیاری. ... در جای دیگر در Pac-12 لری اسکات است که از ذهن ورزشکاران امن تر در محوطه دانشگاه از در خانه. او ممکن است درست باشد. اما سابقه خود در طول سال باعث می شود آن را یک 50/50 گزاره. ... نگران نباشید اورگان و ایالتی اورگان طرفداران. فرماندار مطمئن است هر کس خود را در مدارس نمی خواهد سقوط این تابستان. ... واقعا وجود روشن COVID-19 شیوع? یکی یوتا بازیکن فوتبال فکر می کند. ... حتی در این دوران سخت مالی ورزشی بخش در قلاب برای دانشگاهی پاداش. در واقع آن را یک جایزه است که همیشه باید اول آمده است.

Gonzaga: برای سال های بسیاری GU طرفداران بسکتبال مورد علاقه تیم های NBA. خوب شاید دوم-NBA مورد علاقه تیم. اما همان شد برای هر زاگ: یوتا جاز. جان استاکتون تیم. و اگر شما می دانستید جاز شما به خوبی آگاه از خود مربی جری اسلوان. هک اسلون تاثیر در استاکتون زندگی فراتر بسکتبال و فراتر از استاکتون حرفه ای. یکی از بهترین فیلم تا کنون در Interweb برجسته اسلون نه بیش از حد طولانی پیش بالا fiving یکی از استاکتون را نوه در غرفه از یک بازی بسکتبال. جری اسلوان درگذشت روز گذشته در سن 78. ... در اطراف WCC BYU باز خواهد شد انتخاب شده آموزش امکانات ژوئن 1.

EWU و آیداهو: آسمان بزرگ دیروز اعلام کرد این کنفرانس بسکتبال فصل خواهد بود و کاهش به 16 بازی در 2020-21 فصل است. اظهار داشت: دلیل این است که اجازه می دهد تا آسان تر nonconference برنامه ریزی و به منظور تسهیل در کمتر گران منطقه ای بازی در میان کنفرانس مدارس. اما دو بیشتر تضمین, بازی اگر هر گونه وجود دارد که رفتن به یک راه طولانی به سوی کمک به کنفرانس مدارس و مشکلات جریان نقدی.

Seahawks: راسل ویلسون می خواهم یکی دیگر از هدف می گویند آنتونیو قهوه ای است. اما این که یک شات. ... سیاتل دفاع هنوز هم می تواند استفاده از برخی از کمک. ... کارلوس هاید رسما در راه خود را برای کمک به در حال اجرا بازی.

رونالدینیو: MLS بازیکنان در حال انجام آموزش های خود را از چیزی. آن است که یک طرح برای آینده فوتبال آموزش ؟

•••

• اگر شما تعجب ما تا به حال بیش از اندازه کافی آسمانی این ممکن است برای نگه داشتن حتی بیشتر مجنون باران-عاشق مبارک. یکی وجود دارد در این خانواده و حتی او شروع به گله کردن. حدس بزنید چه ؟ وجود دارد بیشتر در اسپوکن آخر هفته پیش بینی شده است. اما این شانس وجود دارد, آن می تواند در 80s در اوایل پنج شنبه. ما اعتقاد داریم آن زمانی که ما شروع به عرق. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب