دیو Feschuk: NBA فصل می تواند پلت فرم قدرتمند برای ستاره پرشور در مورد تغییر

چند تابستان به عقب زمانی که L. A. Clippers بودند اقدام به فروش رایگان-عامل همه ستاره بلیک گریفین در محاسن re-ا

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

چند تابستان به عقب زمانی که L. A. Clippers بودند اقدام به فروش رایگان-عامل همه ستاره بلیک گریفین در محاسن re-امضای قرارداد با این باشگاه تیم کارکنان عینک تی شرت که جلب توجه.

طراحی ویژه محترم مجموعه ای از رهبران بزرگ از نلسون ماندلا به آبراهام لینکلن از مارتین لوتر کینگ جونیور به محمد علی. و گروه بندی در میان آنها حق بین تصاویر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا, باراک اوباما و جان اف کندی بود مثل بلیک گریفین. آنچه که دقیقا موضوع مشترک ارتباط این غول و شش پا-10 رو به جلو ؟ این تی شرت برچسب خط بود: "L. A. پیشگامان." ظاهرا یک مقایسه بود که میان لرزه ای تاثیر گریفین قطعا باقی مانده با حق رای دادن و دستاوردهای حرفه ای از یک لیست کوتاه از تاریخی آیکون. این در ذهن نگه دارید انجام شد بیش از سه سال پس از دونالد استرلینگ باشگاه را بدنام تن-ناشنوا زمان صاحب شد و مجبور به فروش حق رای دادن.

ما را تا این حکایت تنها برای نشان دادن یک نقطه. NBA است که بدون شک پیشرفته ترین بزرگ آمریکای شمالی ورزش لیگ. بازیکنان خود را انجام داده اند مقدار زیادی از خوب برای علل فراتر از بسکتبال برای چند دهه. هنوز در مورد گریفین نامناسب بودن چاک دار در میان تاریخی غول که بد درک تی شرت وجود دارد برخی در NBA صفوف که گاهی موفق به دقت اشاره کردن محل از لیگ و بازیکنان خود را در این طرح بزرگ از جامعه است.

Kyrie Irving بروکلین نتز گارد قطعا میآید به ذهن است. اخیرا در ژوئن 5, ایروینگ, انتخاب اجرایی در اتحادیه ملی بسکتبال بازیکنان کانون بود و در میان کسانی که رای دادند به اتفاق آرا به حمل با توافق به نقشه راه به سوی 22-تیم دیزنی جهان مبتنی بر راه اندازی مجدد آغاز ژوئیه 30. اما جمعه در یک کنفرانس تلفنی که شامل حدود 80 بازیکن ایروینگ شد بنا به گزارش این استدلال که بازیکنان باید به فکر کردن در مورد رفتن به اورلاندو که بسکتبال خواهد بود ناخواسته حواس پرتی از ادامه تظاهرات علیه نژادپرستی نظاممند و خشونت پلیس.

"من مایل به رها کردن همه چیز من (برای اصلاحات اجتماعی)," ایروینگ گزارش گفت: این کنفرانس با بازیکنان دیگر.

دوایت هاوارد از لیکرز مرد بزرگ بود که در میان کسانی که به نظر می رسد موافقم.

"بسکتبال و یا سرگرمی و دوره مورد نیاز نیست در این زمان تنها یک حواس پرتی" هوارد نوشت: در بیانیه ای به سی ان ان. "من دوست دارم چیزی بیش از پیروزی از اولین قهرمانی. اما وحدت مردم من خواهد بود حتی بزرگتر قهرمانی که فقط (بیش از حد) به تصویب ... هیچ بسکتبال تا ما همه چیز حل شود."

نمایشگاه به اندازه کافی. ایروینگ و هوارد را امتیاز خود را قاطعانه و عاشقانه. آنها هر دو قطعا رایگان برای نشستن NBA راه اندازی مجدد (و ایروینگ آن را باید به ذکر نیست انتظار می رود برای بازی با شبکه در این تابستان — نه به عنوان یک اصل مهم اما در حساب از یک ادم بیکار و تنبل شانه راست).

و مسائل مربوط به عدالت اجتماعی به وضوح نه تنها مانع برای دستیابی به کامل خرید برای بازگشت به بازی برنامه ریزی میان NBAers. حباب مفهوم خود را — یک برنامه به طور بالقوه ماهها اقامت در توچال دیزنی جایی که تماس با خانواده و عزیزان خواهد بود حداقل به غیر موجود — دقیقا نمی آسان به آغوش. و کسانی هستند که سوال از ایمنی ورزش در میان جهانی از همه گیر نمی خاورمیانه رو به افول به خصوص در فلوریدا که در آن موارد به تازگی مشخصی.

اما برای این ایده است که به NBA بازگشت به اکشن را به نوعی منحرف کردن توجه از مسائل اجتماعی است که نیاز به پرداختن به این چشم امثال ایروینگ و هوارد باید آن را به عقب. بازیکنان NBA اگر آنها بازگشت به کار به عنوان برنامه ریزی شده در جولای 30, آماده به فرمان بی سابقه پلت فرم. قبل از هرگز شده است وجود دارد چنین مقید کردن تقاضا برای زنده رویدادهای ورزشی. قضاوت از رتبه های موفقیت لذت می برد توسط NFL draft, ببر جنگل-فیل مایکلسون گلف بازی و "آخرین رقص" وجود دارد اشتهای سیری ناپذیر برای مطالب ورزشی که هنوز نزدیک به سیرچشم.

بنابراین NBA بازی یک بار آنها را در خواهد شد به طور گسترده ای به تماشا. که بدان معنی است که اگر شما یک بازیکن که پرشور در مورد گرفتن در سراسر یک پیام عدالت اجتماعی پیام شما بدون شک خواهد بود به طور گسترده ای مصرف می شود. به عنوان khezri خواهد به شما بگویم وجود ندارد بهتر بسیاری از سالن به یک نقطه در سراسر از مرحله یک دوربین پر از ورزشگاه. اگر شما یک بازیکن قصد یک Kaepernick-esque اعتراض شما می توانید مطمئن شوید که شما اعتراض خواهد اینسو انسو جمع کردن پوشش جهانی.

Stephen Jackson سابق NBA بازیکن بود که از اواخر جورج فلوید, معتقد است که بازی بسکتبال ممکن است "را همه توجه و دور از کاری که در دست." این مورد را می توان ساخته شده هر چند که بسکتبال با آن اجتماعی آگاهانه بازیکنان و مترقی کمیساریای — همراه با یک مقدار پیش بینی بازگشت به کانون توجه — تنها جلب توجه بیشتر به علل در حال حاضر در حال دفاع و پشتیبانی در خیابان.

به عنوان Austin رودخانه هوستون راکت گارد نوشت: در رسانه های اجتماعی: "ما می توانیم هر دو را انجام دهد. ما می توانیم و ما تغییر راه سیاه و سفید زندگی می کردند. اما لغو یا تحریم (NBA) بازگشت ندارند که در نظر من است."

این سیستم عامل از, بازیکنان, بعد از همه, ساخته شده است, خود را در دادگاه مشاغل. ارتباط خود را به تعالی خود. بیشتر قابل توجه یک ورزشکار میراث بزرگتر یک اهرم است.

است که می گویند که اگر یک بازیکن اختصاص داده شده خود را به علت او نمی تواند تبدیل به یک متعالی فرهنگی شکل است. آن را فقط نشان می دهد که همان بازیکن خود محروم بسکتبال واجد fides نمی نگه همان نوسان. به عنوان یک بازیکن تهی از ثروت خود را — به عنوان بیش از یک NBA صدای اتحاد با اشاره به وجود یک مالی زاویه که ناچیز در اینجا. انگار نه چندان کوچک ماده از تلویزیون ملی حقوق پول است که می تواند جبران با یک راه اندازی مجدد: در مجموع نزدیک به 1 میلیارد دلار (آمریکا) تقسیم می شود توسط لیگ و بازیکنان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به عنوان Ed Davis سابق رپتور که در حال حاضر نقش برای یوتا جاز گفت HoopsHype: "از آن آسان است برای یک مرد مانند Kyrie (Irving) می گویند که او به همه چیز پشت (برای اصلاحات اجتماعی) اما آیا او واقعا همه چیز را به عقب ؟ آن را آسان برای دوایت هاوارد به می گویند که ما نیازی به بازی زمانی که او در آتلانتا در $20 میلیون عمارت. اما بچه های دیگر در این فهرست اسامی کسانی که نیاز به این پول برای ارائه برای هر کس آنها مراقبت و چیزهایی مانند آن."

آن چیزی را می گوید که بزرگترین نام در ورزش, LeBron James, از لیکرز گزارش شده است که در هیئت مدیره دیزنی, راه اندازی مجدد و کار سخت می شود آماده برای اجرا در چهارم مسابقات قهرمانی. به قول پاتریک بورلی کلیپرز نگهبان: اگر شاه جیمز در حال پخش است و همه را بازی می کند. و اگر جیمز یا هر بازیکن NBA است که به طور همزمان اعتراض و یا در غیر این صورت فشار برای تغییر چه شانس جهان گسترده تر و به دور از حال پریشان نخواهد بود پرچ?

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب