SEC می رود با کنفرانس-تنها برنامه از بین بردن شرقی واشنگتن بازکن فصل در فلوریدا - Thu, 30 Jul 2020 PST

شرقی واشنگتن 2020 فوتبال فصل باقی مانده در برزخ اما یک چیز خاصی در مورد آن برنامه پنج شنبه: آن را نمی خواهد چه

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

شرقی واشنگتن 2020 فوتبال فصل باقی مانده در برزخ اما یک چیز خاصی در مورد آن برنامه پنج شنبه: آن را نمی خواهد چهره فلوریدا.

ثانیه روسای دانشگاه ها در یک توافق 10-برنامه بازی است که حذف همه nonconference مخالفان و قرار است به زودی سپتامبر. 26.

EWU شد میله میله برای باز کردن آن فصل هفت. 5 در فلوریدا تضمین بازی که می توانست با توجه به شنی مدرسه ورزشی گروه a $750,000 افزایش دهد.

سخنگوی-بررسی تماس EWU مدیر ورزشی لین Hickey در روز پنج شنبه به پرس و جو اگر EWU – مدرسه مبارزه جدی بودجه مسائل که بیشتر مرکب بیماری همه گیر کوروناویروس – هنوز دریافت تضمین کند اما Hickey گفت که او هنوز هم یادگیری در مورد وضعیت و معوق به آزادی مطبوعات.

"این که آیا یا نه فلوریدا خواهد reschedule عقاب برای آینده تاریخ باقی مانده است دیده شود اما مدیران از مدارس در حال همکاری نزدیک با یکدیگر برای تعیین مراحل بعدی" آزادی مطبوعات گفت.

"فلوریدا شده است یک شریک بزرگ در سراسر این فرایند" Hickey گفت: در انتشار "ما امیدواریم که ما می تواند چیزی کار, اما آن را ناامید کننده برای EWU و فوتبال ما برنامه ندارد و قادر به بازی به عنوان برنامه ریزی شده در سپتامبر. 5."

با توجه به ورزش نشان داده شده است که ذکر SEC مدیران تغییر در "برنامه ریزی لیگ فرمت" می تواند یک تیم SEC از آن مسئولیت قراردادی از لغو nonconference بازی در برخی از قراردادها.

EWU بعدی برنامه ریزی شده بازی سپتامبر است. 12 در خانه در برابر غرب ایلینوی. بزرگ آسمان کنفرانس هنوز برای اعلام وضعیت و یا تغییرات برای فصل آینده.

ثانیه روسای دانشگاه ها در یک توافق 10-برنامه بازی است که حذف همه nonconference مخالفان و قرار است به زودی سپتامبر. 26. SEC قهرمانی بازی در اصل برنامه ریزی شده برای دسامبر. 5 خواهد بود تحت فشار قرار دادند به Dec. 19.

ده بزرگ و Pac-12 اعلام نیت خود را به بازی فقط بازی های کنفرانس در اوایل این ماه اما سواحل اقیانوس اطلس در کنفرانس این هفته اعلام کرد دوباره 11-برنامه بازی که در سمت چپ اتاق برای یک nonconference بازی.

ACC می خواستم به اجازه می دهد چهار نفر از آن مدارس به حفظ در دولت رقابت ها با SEC مدارس, اما در حال حاضر گرجستان-Georgia Tech, فلوریدا, فلوریدا, دولت, Clemson-کارولینای جنوبی و کنتاکی-کنتاکی لغو شده است.

ده بزرگ و Pac-12 هنوز برای فاش کردن برنامه های خود را, اما هر دو می تواند به عنوان به زودی به عنوان جمعه. بزرگ 12 مقامات برگزاری امید آن 10 عضو قادر خواهد بود به بازی nonconference بازی اما گزینه ها رو به کاهش هستند. SEC تصمیم لغو LSU خانه بازی در برابر تگزاس و تنسی برنامه ریزی سفر به اوکلاهما در ماه سپتامبر.

این داستان در حال توسعه و به روز خواهد شد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن