روزانه حواس پرتی: Marine on St. Croix کتابخانه دارای یک نمایش رادیویی

جامعه دریایی کتابخانه دریایی در سنت کریکس حمایت هفتگی رادیو نشان می دهد که شما می توانید در ساعت 11 صبح روز شن

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

جامعه دریایی کتابخانه دریایی در سنت کریکس حمایت هفتگی رادیو نشان می دهد که شما می توانید در ساعت 11 صبح روز شنبه در مه.

رودخانه های رادیویی است که توسط رادیو جانبازان و ساکنان دریایی جیم ماهر و گیل Knutson; ماهر است رئیس جامعه دریایی کتابخانه و Knutson است رئیس دریایی فیلم جامعه است.

"ما احساس می خواهم با همه چیز بسته شدن — همه چیز از Brookside بار به کتابخانه — که ما می خواستیم به آمده تا با چیزی است که کمک خواهد کرد که مردم به ماندن متصل" ماهر روز سه شنبه گفت. "ما در مورد صحبت کردیم بزرگتر-تصویر مسائل همراه با مسائل محلی. ما در حال تلاش برای پیدا کردن اخبار خوب در میان ما تغییر واقعیت است."

این نمایش تا به حال انواع مختلفی از مهمانان از جمله نوازنده جان گرکا; ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه جان Tunheim شهرداران از Scandia و دریایی در سنت کریکس; Kyle پاتر, editor-in-chief از "Thrifty مسافر" و کریس فارل ارشد اقتصاد کمک کننده برای رادیو دولتی مینسوتا و "بازار" در آمریکا رسانه های عمومی.

این هفته نمایش خواهد شد از ویژگی های اپیدمیولوژی مایکل Osterholm که هدایت مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا است.

"او فقط در" دیدار با مطبوعات "در روز یکشنبه و او در سی ان ان در هفته گذشته" ماهر گفت. "ما تا به حال (دادستان کل) کیت الیسون در هفته گذشته است."

اگر شما نمی توانید به اتصال به زندگی می کنند نشان می دهد رودخانه رادیو ضبط شده است و می توان به پخش و گوش دادن به در تقاضا در marinecommunitylibrary.org سایت ماهر گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب