مردم کسب و کار: یکشنبه, مه 3

توجه داشته باشید: CORONAVIRUSاین UCare بنیادمینیاپولیس اعلام کرد این است که به ارائه $500,000 در کوتاه مدت و د

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

توجه داشته باشید: CORONAVIRUS

این UCare بنیادمینیاپولیس اعلام کرد این است که به ارائه $500,000 در کوتاه مدت و دراز مدت کمک به نفع Minnesotans نهفته COVID-19. صندوق حمایت از نیازهای مربوط به انزوای اجتماعی telehealth مواد غذایی ناامنی و تجهیزات حفاظت شخصی. ... در ایالات بهداشت و درمان بنیادMinnetonka است teaming تا با AARP بنیاد برای حمایت از آمریکایی های قدیمی تر در طول COVID-19 اضطراری است. $5 میلیون همکاری به آدرس انزوای اجتماعی و ناامنی غذایی در میان سالمندان در سراسر کشور. ... Spire Credit Union, شاهین ارتفاعات اعلام کرد این است که به ارائه 250.000 دلار به 187 سازمان های محلی و کسب و کار تحت تاثیر COVID-19.

توسعه

صاحب خانه انجمن مدیریت شرکت امگا مدیریت املاکافرا گراو اعلام کرد که علاوه بر ارتباط مدیران مت Overbeck و میراندا موریس.

تناسب اندام

Chanhassen بر اساس ضربه محکم و ناگهانی تناسب اندام اعلام کرد قصد دارد برای باز کردن صدها نفر از مکان های در ژاپن در همکاری با Global تناسب اندام Japan Co., Ltd.

افتخارات

The Precast/Prestressed Concrete Institute دارای افتخار $104.5 میلیون نوسازی و گسترش تاریخی پیشگام هال در دانشگاه مینه سوتا با آن دوم جایزه طراحی سال; پروژه همچنین دریافت جایزه از جایزه آمریکایی شورای فنی و مهندسی شرکت در مینه سوتا.

تولید

Graco, Inc., یک مینیاپولیس-بر اساس ساز رنگ و مایع-دست زدن به تجهیزات برای صنعت اعلام کرد که زیر رهبری تغییرات: David M. لاو شده است به نام رئیس جمهور در سراسر جهان روند Division; آنجلا F. Wordell شده است به نام معاون اجرایی رئیس جمهور از عملیات و رئیس جمهور از سراسر جهان نفت و گاز بخش; Peter J. اوشی شده است به نام رئیس جمهور در سراسر جهان محصولات صنعتی را بدست آورد. این حرکت به دنبال بازنشستگی از Mark D. Eberleinرئیس جمهور در سراسر جهان روند و نفت و گاز بخش پس از 24 سال با این شرکت است.

رسانه

شهرهای دوقلو NBC-تلویزیون وابسته KARE 11 اعلام کرد ترویج Joanie کاروس به مدیر فروش در KARE 11; کاروس جایگزین استیو تعقیب و گریزاست که از نقل مکان به TEGNA-متعلق به خواهر ایستگاه کوسا در دنور.

سازمان های غیر انتفاعی

این Eagan بنیاد اعلام کرد یک رکورد مقدار $20,010 در کمک های مالی به 23 سازمان های غیر انتفاعی برای دیدار با نیازهای جامعه.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن