مربیان و بازیکنان را بهترین NFL اول مجازی خارج از فصل

NASHVILLE—معلوم وجود دارد تنها تا آنجا که می تواند انجام شود تقریبا.شش تیم تصمیم به پایان دادن به خود خاموش-فص

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

NASHVILLE—معلوم وجود دارد تنها تا آنجا که می تواند انجام شود تقریبا.

شش تیم تصمیم به پایان دادن به خود خاموش-فصل برنامه حتی با NFL اجازه می دهد دو هفته بیشتر به نگه داشتن کار: خرس تیتان قوچ تگزاسی کاردینالز و Redskins.

با مربیان و بازیکنان پراکنده و تیم امکانات بسته توسط NFL به دلیل COVID-19 گیر تصویری جلسات کمک کرد تا لیگ عمل به عنوان اگر کسب و کار شد و در ادامه به عنوان معمول است. برخی از مربیان تصمیم گرفت تیم خود را در حال انجام همه چیز ممکن است تا بازیکنان مجاز به پیوستن به آنها را در داخل تیم ستاد و در عمل زمینه.

که اتفاق نمی افتد تا ژوئیه در اولین زمانی که در اردوگاه های آموزشی مجموعه ای برای باز کردن با مربیگری کارکنان در تلاش برای جبران زمان از دست رفته. Rookies بزرگترین چالش داشتن از دست رفته حدود 400 تکرار در این زمینه در طول یک نرمال خارج از فصل است.

"راه رفتن را از طریق و تمرین بهترین راه برای آموزش" خلیج تمپا مربی بروس Arians گفت. "بنابراین کسانی که با ارزش تکرار از دست رفته است. من نمی دانم که چگونه ما آنها را تا. امیدوارم ما را دریافت کنید برخی از زمان اضافی در تمرین در کمپ; چند روز اضافی کمک خواهد کرد."

بازیکنان کار کرده اند بیرون — بله از جمله این که پسر جدید در تمپا تام بردی. با بسیاری از کشورهای بازگشایی مجدد quarterbacks در حال گرفتن تیمی با هم برای تمرین در یک زمان ممکن است که آنها بوده ام در یک نهایی minicamp به درپوش خاموش-فصل برنامه.

این بسیار متفاوت خارج از فصل مجاز است بازیکنان به کم کردن سرعت کمی تمرکز بر ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر از زمانی که همه با هم در فرد است.

"این در واقع احتمالا ارائه فرصت های بهتر برای نوع خود را به اشتراک بگذارید ورودی `این است که چرا من این است" یا "شاید در این مسیر انجام این کار" یا " این چیزی است که شما در حال تلاش برای ایجاد این نگاه بود.' چیزهایی مانند این که" Vikings گیرنده گسترده ای آدم Thielen گفت.

سان فرانسیسکو cornerback ریچارد شرمن دیده است یک تن از رشد خارج از 49ers.

"در این زمان همه به گام و آهسته آن را پایین و وقت خود را," او گفت:. "بچه ها در حال یادگیری بیشتر و درک بیشتر از آنها تا کنون."

آخرین بار NFL حال مختل کردن-فصل 2011 بود که باشگاه های قفل شده است و بازیکنان در طول کار مذاکرات است. بازیکنان دسترسی ندارد به مربیان یا playbooks سپس هر چند آنها می تواند کار کردن با هم.

در حال حاضر بازیکنان دسترسی به مربیان با تشکر از فن آوری است. اما تمرین گزینه های بسیار محدودی برای برخی از بازیکنان که صورتحساب ویژه تیم هماهنگ هیت Farwell گفت: او نا امید شده بود زمانی که او را دیدم یک ویدیو از چه گسترده گیرنده/returner Andre رابرتز برداشته و در محل از وزن.

"آنچه که او 10-به علاوه سال کهنه و آیا تمرین تجهیزات؟" Farwell گفت. "او به معنای واقعی کلمه بلند کردن یک نیمکت. آن دیوانه به من. اما پیدا کردن یک راه برای انجام آن است."

پنج تیم NFL داشته اند به بسیار خلاق با مربیان. تصور کنید با داشتن یک تیم جدید و هیچ چیز در نوار خود را با بازیکنان جدید است. واشنگتن مربی ران ریورا اعتبارات دستیاران خود را با پیدا کردن کلیپ ها و برش یو پی اس تصویری نشان دادن سبک خود را از بازی برای کمک به نصب خود تهاجمی و دفاعی طرح.

ریورا امیدوار بود در دوم و یا سوم فاز با بازیکنان در زمین با ماه ژوئن است. آن را هرگز اتفاق افتاده است.

"بخش سخت بیش از حد است و ما در حال گرفتن یک کمی تکراری کمی کار برکنار شده" ریورا گفت. "این تقریبا به یک نقطه که در آن ما در حال رفتن به بیش از اشباع این بچه ها. ما باید مراقب باشید با آن است."

چت تصویری کاملا نمی به جای اینکه قادر به جلو و یک مربی در کنار اضافی 15 دقیقه بعد از یک جلسه. به Redskins کارفرمایی Dwayne هاسکینس شده است که بزرگترین چالش در حالی که آماده شدن برای دومین فصل NFL, این یکی با یک مربی جدید.

"من قادر به انجام خود من نوع معمول برای آماده شدن برای فصل" هاسکینس گفت. "این همیشه در این زمان که ما در حال انجام (با هم) چون ما همه چیز را به عنوان یک تیم و من باید همه چیز متفاوت برای خودم این مجازی خارج از فصل من احساس می کنم در واقع به من کمک کرد فوق العاده است."

صورتحساب توهین آمیز هماهنگ برایان Daboll دوست دارد FaceTime که اجازه می دهد تا او را به دیدن بازیکنان خود را.

"شما باید به فکر می کنم در خارج از جعبه برای شروع گفتگو, برای آموزش روش های جدید برای یادگیری جدید تست سیستم با آنچه ما" Daboll گفت. "و شما می دانید که ما برای انجام بهترین که ما می توانیم با تکنولوژی است که ما داریم و ما. دوباره چگونه است که در ترجمه ما پیدا کردن. این یک وضعیت منحصر به فرد برای همه ما است."

تکنولوژی نیز اجازه مربیان آزمون rookies و عامل رایگان signees. تیتان با استفاده از یک ابزار مطالعه و برنامه فلشکارت به نام Quizlet.

"شما بروید در آنجا شما را فشار دهید در کد خود را و سپس همه ناگهانی همه وجود دارد" Vrabel گفت. "آنها در حال رفتن در برابر یکدیگر و به شما امتیاز دریافت کنید برای زمان و گرفتن آن درست است. ما انجام یک کار بزرگ از خلاق بودن و تست بازیکنان در هر هفته."

تصویری نیز کمک می کند برای ملاقات در فرد است. کسانی تصویری جلسات ثبت شده که اتفاق نمی افتد در حالت عادی خارج از فصل است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"در حال حاضر آن است که در یک کتابخانه" براونز توهین آمیز هماهنگ Alex Van Pelt گفت. "شما همیشه می توانید به بازگشت به نصب سه. شما می توانید بکشید تا ضبط دوباره و تازه کردن خودتان است. وجود دارد برخی از مزایای به آن شده است متفاوت و منحصر به فرد است. من فکر می کنم ما در حال گرفتن بیشتر از آن است که ما می توانیم."

چگونه این همه کار می کرد تست خواهد شد پس از تیم های گزارش برای اردوگاه های آموزشی. مربیان امید برای وقت اضافی که باید بر اساس توافق توسط هر دو NFL و بازیکنان ارتباط است. در حال حاضر اکثر تیم ها مجاز هستند به گزارش 47 روز قبل از فصل خود را بازکن.

"این دیوانه چه من تقریبا احساس 2020 آغاز شده است اما ما تقریبا درست به آن زمان که در آن ما یک ماه از اردوگاه" 49ers مربی Kyle Shanahan گفت. "این عجیب و غریب فقط گیر بودن در اینجا, اما من می دانم که بچه های ما در حال آماده به عنوان به عنوان آنها همیشه می تواند ذهنی و خواهیم دید که چگونه آنها زمانی که آنها نشان می دهد تا در اردوگاه."

— AP طرفدار فوتبال نویسندگان دیو کمپبل و جاش Dubow و نویسندگان ورزشی جان Wawrow استیو Megargee فرد گودال اندرو سلیگمن تام جدوگاه و استفان stefanie marie کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب