کانادا ممنوعیت حمله-سلاح های سبک پس از تیراندازی داد و بیداد

تورنتو — نخست وزیر جاستین ترودو در روز جمعه گفت که کانادا ممنوعیت استفاده و تجارت از حمله به سبک سلاح بلافاصله

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

تورنتو — نخست وزیر جاستین ترودو در روز جمعه گفت که کانادا ممنوعیت استفاده و تجارت از حمله به سبک سلاح بلافاصله.

ترودو ذکر متعدد تیرباران های دسته جمعی در کشور از جمله کشته شدن 22 نفر در نوا اسکوشیا, مارس 18 و 19. او اعلام کرد ممنوعیت بیش از 1500 مدل ها و انواع دیگری از حمله به سبک اسلحه از جمله سلاح های استفاده شده توسط فرد مسلح و همچنین AR-15 و سلاح های دیگر که استفاده شده است در تعدادی از تیرباران های دسته جمعی در ایالات متحده

"کانادایی ها نیاز به بیش از افکار و نماز" ترودو گفت.

دولت منظور نمی ناکرده داشتن هر یک از سبک نظامی از سلاح ها و انواع آنها, اما آن را نشانی از ممنوعیت استفاده و تجارت در آنها است. او گفت: منظور اتحاد دو سال عفو دوره برای صاحبان فعلی و وجود خواهد داشت یک برنامه جبران خواهد شد که نیاز به تصویب در مجلس.

در ضمن آنها صادر می شود, بازگشت به تولید کنندگان و حمل و نقل تنها به غیرفعال کردن آنها و یا خلاص شدن از آنها. در برخی شرایط محدود آنها را می توان مورد استفاده برای شکار.

"شما نمی نیاز به یک AR-15 را به یک گوزن" ترودو گفت. "بنابراین بلافاصله موثر آن است که دیگر مجاز به خرید, فروش, حمل و نقل, واردات و یا استفاده از درجه نظامی, حمله سلاح در این کشور است."

ترودو گفت: این سلاح ها طراحی شده بودند برای یک هدف و تنها یک هدف: برای کشتن بیشترین تعداد از مردم در کوتاه ترین مقدار از زمان.

"بدون استفاده از وجود دارد – و هیچ جایی برای چنین سلاح در کانادا," او گفت:.

تیرباران های دسته جمعی نسبتا نادر در کانادا اما ترودو گفت: آنها بیشتر اتفاق می افتد. ترودو اشاره کرد او در این نزدیکی هست که در مونترال که مسلح مارک Lepine کشته و 14 و زنان خود را در مونترال Ecole Polytechnique در سال 1989. این Ruger Mini-14 Lepine استفاده شده است که در میان سلاح های موجود در ممنوعیت.

ترودو گفت: دولت خود را معرفی بیشتر کنترل اسلحه قانون منع سبک نظامی حمله سلاح های اندازه گیری است که در حال حاضر برنامه ریزی شده است قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس قطع زمان جلسه مجلس.

"از امروز در بازار برای حمله به سلاح بسته است. کافی است به اندازه کافی" وزیر امنیت عمومی بیل بلر گفت.

مسلح در نوا اسکوشیا 51 ساله گابریل Wortman شات 13 نفر کشته و آتش زدند که به کشته شدن نه نفر دیگر در یکی از بدترین تیرباران های دسته جمعی در تاریخ این کشور است. پلیس گفت که او با استفاده از یک تفنگ دستی که به دست آمده در کانادا و اسلحه های طولانی است که او به دست آمده در ایالات متحده, اما آنها باید به طور خاص گفت: چه اسلحه او استفاده می شود. شروع به داد و بیداد با حمله به دوست دختر خود را و آن را به پایان رسید و با 22 کشته در جوامع در سراسر شمالی و مرکزی, Nova Scotia. تعداد زیادی از مردم تا به حال اختلافات با مسلح.

بلر گفت: دو نفر از غیر قانونی اسلحه های طولانی که Wortman استفاده می شود در حال حاضر در لیست از سلاح ممنوع است. او کاهش یافته است به شناسایی آنها. او گفت: ساخت چنین اسلحه غیر قانونی در کانادا آن را سخت تر برای به دست آوردن مجرمان آنها.

"هر اسلحه گرم شروع می شود از نظر قانونی و پس از آن حرکت می کند به طور غیر قانونی در بازار" بلر گفت.

مخالفت محافظه کار رهبر اندرو Scheer متهم ترودو با استفاده از "فوری احساسات وحشتناک حمله در نوا اسکوشیا به فشار لیبرال ها' دستور کار ایدئولوژیک و عمده سلاح گرم تغییر سیاست."

شیر گفت: Nova Scotia تیرانداز نیست که یک سلاح گرم گواهینامه پس از اسلحه های غیر قانونی بودند.

"گرفتن سلاح گرم به دور از شهروندان مطیع قانون هیچ کاری نمی کند برای جلوگیری از جنایتکاران خطرناک که به دست آوردن اسلحه های خود را به طور غیر قانونی" Scheer در بیانیه ای گفت. "اکثریت قریب به اتفاق تفنگ جنایات متعهد با به طور غیر قانونی به دست آمده و سلاح گرم است. هیچ چیز ترودو لیبرال ها امروز اعلام کرد که آدرس این مشکل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب