با مته سوراخ کردن مراحل گذشته به عنوان اطلاعات مجلس سنا صندلی در میان FBI پروب

توسط اریک تاکر, MICHAEL بالسامو و مری کلر JALONICKواشنگتن (AP) — جمهوریخواه ایالت ریچارد با مته سوراخ کردن موق

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

توسط اریک تاکر, MICHAEL بالسامو و مری کلر JALONICK

واشنگتن (AP) — جمهوریخواه ایالت ریچارد با مته سوراخ کردن موقت پا به کنار به عنوان رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا روز پنج شنبه پس از FBI خدمت کرده یک حکم جستجو برای تلفن همراه خود را به عنوان بخشی از تحقیقات به بهنگام فروش سهام به کروناویروس بیماری همه گیر.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل اعلام کرد که این حرکت گفته او و با مته سوراخ کردن موافقت کرده بود که در این کمیته بهترین منافع. به عنوان او ducked به یک جمهوری خواه مجلس سنا ناهار با مته سوراخ کردن خبرنگاران گفت: در این کنگره که او فکر آن را "کار درست را انجام دهد."

"این یک حواس پرتی به سخت کار کمیته و اعضای, و من فکر می کنم که امنیت کشور خیلی مهم است که یک حواس پرتی" با مته سوراخ کردن گفت.

با مته سوراخ کردن از کارولینای شمالی گفت: خدمت کردن باقی مانده از مدت خود را به پایان می رسد که در سال 2023. او در حال اجرا است برای انتخاب مجدد.

FBI مقامات نشان داد تا در بورر را با حکم روز چهارشنبه دو نفر آشنا با تحقیقات گفت: مارک قابل توجهی تشدید به وزارت دادگستری تحقیقات به اینکه بهره برداری با مته سوراخ کردن اطلاعات مربوط به پیشرفت زمانی که او تخلیه آنجا که $1.7 میلیون سهام در روز قبل از coronavirus ناشی از بازار به نازل شدن. مردم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به بحث در مورد در حال انجام تحقیقات است.

جستجو در حکم خدمت کرده بود در یک وکیل با مته سوراخ کردن و ماموران اف بی آی رفت و به سناتور خانه در منطقه واشنگتن برای بازیابی تلفن همراه, یک مقام ارشد وزارت دادگستری رسمی گفت. تصمیم برای به دست آوردن حکم که باید مجاز توسط یک قاضی تصویب شد در بالاترین سطح از بخش رسمی گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن در صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید قبل از سفر به پنسیلوانیا در روز پنج شنبه گفت که او غافل است که با مته سوراخ کردن ترک هوش خود را ارسال.

"من می دانم که هیچ چیز در مورد آن — هرگز در مورد آن با کسی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این خیلی بد است."

وزارت دادگستری کاهش یافته است به نظر. با مته سوراخ کردن وکیل نیست پاسخ دادن به تلفن و پیام های ایمیل اما در بیانیه ای گفت: در ماه گذشته که قانون روشن است که هر سناتور می توانید با شرکت در معاملات بازار سهام بر اساس اطلاعات عمومی "را به عنوان سن. با مته سوراخ کردن را انجام داد." وکیل آلیس فیشر گفته بود که با مته سوراخ کردن استقبال یک بررسی از فروش سهام "که ایجاد خواهد شد که اقدامات او مناسب بودند."

با مته سوراخ کردن تخلف را رد کرده است اما همچنین درخواست یک اخلاق نقد و بررسی سهام فروش. تصمیم خود را روز شنبه به نظر می رسد به برخی از اعضای این کمیته که در آن با مته سوراخ کردن است محبوب رئیس و اغلب مشغول به کار در یک دو حزبی بر اساس.

"وای وای" گفت: سناتور. سوزان کالینز R-مین پس از یادگیری است که با مته سوراخ کردن تا به حال به طور موقت پا به کنار. "من نمی دانم چه بگویم. من واقعا نمی دانم در مورد آن. او شده است بسیار عالی رئیس کمیته."

تگزاس ایالت John Cornyn دیگر جمهوری خواه در هوش پانل گفت: او جهات با مته سوراخ کردن تصمیم, و اضافه کرد که "او را به عنوان یک برائت درست مثل هر کس دیگری."

"بهترین من می توانم بگویم او در تلاش برای انجام کار درست توسط سنا و من آن را درک" Cornyn گفت.

سنا سوابق نشان می دهد که با مته سوراخ کردن و خود فروخته بین حدود 600.000 $و $1.7 میلیون نفر در بیش از 30 معاملات در اواخر ماه آوریل و اواسط ماه فوریه فقط قبل از شروع بازار nosedive به دولت و مقامات بهداشت شروع به صدا هشدار در مورد ویروس. چند تا از سهام در شرکت های که خود هتل.

با مته سوراخ کردن است اذعان فروش سهام به دلیل coronavirus اما گفت که او با اتکا "تنها در اخبار و گزارش" به طور خاص CNBC روزانه بهداشت و علوم گزارش از آسیا را به تصمیم گیری های مالی.

با مته سوراخ کردن بود و نه تنها مجلس است که سهام خرید و فروش در اطراف همان زمان عناوین ساخته شده.

جمهوری خواه ایالت کلی Loeffler جدید, سناتور از گرجستان تا برای انتخاب مجدد در این سال به فروش می رسد صدها هزار دلار ارزش سهام در اواخر ماه ژانویه و فوریه به عنوان سناتور شروع به دریافت جلسات این ویروس با توجه به سوابق. او پس از آن گفت که او را نقد او سبد سهام و حرکت پول به صندوق های سرمایه گذاری پس از آمدن تحت بررسی برای معاملات.

یک سخنگوی دموکرات دایان فاینستاین سناتور. از کالیفرنیا روز پنجشنبه گفت که او "خواسته برخی از سوالات اساسی توسط اجرای قانون در مورد شوهرش معاملات سهام" که او به طور داوطلبانه پاسخ داده است. شده است وجود دارد هیچ پیگیری, گفت: سخنگوی تام Mentzer.

سناتور آیا دریافت یک بسته-درب توجیهی در, ویروس, on Jan. 24 بود که دانش عمومی. جداگانه جلسه برگزار شد Feb. 12 توسط سنا بهداشت, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی کمیته که با مته سوراخ کردن یک عضو. معلوم نیست اگر او با حضور در دو جلسه.

او برای اولین بار انتخاب به سنا در سال 2004 و به ریاست کمیته اطلاعات مجلس سنا به عنوان پنل انجام تحقیقات خود را به انتخابات روسیه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016. این کمیته به تازگی با انتشار گزارشی در حمایت از جامعه اطلاعاتی این نتیجه رسیدند که روسیه تا به حال دخالت در مغلوب ساختن پیشی جستن از طرف.

این معلوم نیست چه کسی را با مته سوراخ کردن محل. بعد از چند جمهوری خواه و اعضای ارشد در حال حاضر رؤسای سایر کمیته ها هر چند آنها می تواند انتخاب کنید به سوئیچ.

بعد در ارشد است آیداهو ایالت جیمز Risch که خبرنگاران در روز شنبه که او نمی دانست اگر او را نگه داشتن او در زمان قرار گرفتن به عنوان رئیس کمیته روابط خارجی سنا و یا حرکت به هوش پنل. پس او را فلوریدا ایالت و سناتور " مارکو روبیو که سران سنا کسب و کار کوچک کمیته. او گفت که او بود آگاه که با مته سوراخ کردن بود کنار پله و تصمیم گیری در که طول می کشد بیش از این پنل بود تا به مک کانل. کالینز رئیس مجلس سنا پیری کمیته سوم است در خط.

لس آنجلس تایمز اولین گزارش حکم جستجو.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لیزا Mascaro و کالین طولانی در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن