روشن لمونی سیب زمینی ازدواج فتا و لوبیا برای ومزه بدون گوشت غذا - Mon, 08 Jun 2020 PST

وقتی که من بچه بودم, اگر شما از من پرسید چه مواد غذایی مورد علاقه من بود و من قاطعانه پاسخ, "سیب زمینی!" فرانس

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

وقتی که من بچه بودم, اگر شما از من پرسید چه مواد غذایی مورد علاقه من بود و من قاطعانه پاسخ, "سیب زمینی!" فرانسوی, سرخ شده, پخته, کبابی, آب پز, اما آنها آماده بودند من در تمام در و که سیب زمینی حلقه عشق واقعی امروز. اگر چه آنها از نظر فنی یک سبزی از یک تغذیه ای, نقطه نظر, به نظر من سیب زمینی به نشاسته (یا "کربوهیدرات" در زبان بومی) است که با حداقل فرآوری شده و غنی از مواد مغذی بسته بندی شده با پر فیبر و ویتامین C و پتاسیم است.

یکی از من تمام زمان های مورد علاقه سیب زمینی, غذاهای یونانی, لیمو, سیب زمینی بسیار رضایت بخش برای من است که من همیشه گفتم شوخی من می تواند یک وعده غذایی از آن است. خوب در اینجا من در واقع. در سنتی یونانی ظرف سیب زمینی بو داده در یک حمام آب لیمو و روغن زیتون و آب تا مایع کاهش می یابد به یک لعاب و spuds جذب طعم مرکبات و تبدیل به نرم و خامه در داخل و لذتبخش browned خارج است. اغلب آنها پاشیده و با معطر پونه کوهی خشک شده به عنوان به خوبی.

این دستور غذا شروع می شود که در راه (البته با بیشتر از متوسط مقدار نفت از اغلب استفاده می شود) اما برای اینکه ظرف یک وعده غذایی کامل قبل از اینکه سیب زمینی ها کاملا پخته من بازی شیر یا خط لوبیا سبز تازه و همچنین می توانید از لوبیا کره به تابه. به عنوان ظرف همچنان به کباب لوبیا سبز را تبدیل به ترد-مناقصه, کره دانه های سفت و قهوه ای کمی و آنها هر دو ازدواج با سیب زمینی در لمونی مایع است. من می خواهم به استفاده از کره لوبیا در اینجا به دلیل آنها شبیه به گوشتی بزرگ Gigante لوبیا رایج در آشپزی یونانی اما هر لوبيا سفيد کار خواهد کرد مانند cannellini یا نیروی دریایی.

نهایی به عنوان یک ومزه شکوفا من فرو ریختن briny فتا بیش از همه چیز به صورت فریبنده مدیترانه یک پان وعده غذایی گیاهی (یا یک طرف برای ماهی و مرغ یا گوشت) که زیاده روی است که سیب زمینی شور و شوق در یک سالم راه است.

لیمو سیب زمینی با لوبیا و پنیر فتا

فعال: 10 دقیقه 5/8 کل: 50 دقیقه

این دستور العمل نوبت سنتی یونانی و لیمو و سیب زمینی – با روشن خود را tanginess خامه داخل و browned خارج – به یک, کامل, سالم گیاهی غذا با علاوه بر این از واضح لوبیا سبز گوشتی لوبیا کره (یا هر لوبيا سفيد) و یک نم briny پنیر فتا. این همچنین باعث می شود دوست داشتنی ظرف جانبی برای گریل شده یا کبابی, ماهی, مرغ و یا گوشت.

مواد تشکیل دهنده

5 متوسط Yukon Gold سیب زمینی (1 1/4 تا 1 1/2 پوند) پوست و مدیران درازا به قاچ

1/4 فنجان روغن زیتون

1/3 فنجان آب لیمو تازه (از 1 1/2 بزرگ لیمو)

1/3 فنجان آب

3/4 قاشق چای خوری نمک کوشر تقسیم

8 اونس لوبیا سبز یا haricots های سبز کمرنگ

یکی (15 اونس) می توانید لوبیا کره یا یکی دیگر از لوبیا سفید مانند cannellini تخلیه و شستشو

1 1/2 قاشق چای خوری پونه کوهی خشک شده

1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین

1/3 فنجان پاشیده پنیر فتا (2 اونس)

موقعیت پخت رک در وسط فر قبلا گرم به 450 درجه.

جای سیب زمینی به یک 9-توسط-13-inch rimmed ظرف پخت. پور نفت از آب لیمو و آب سیب زمینی و نم نم آنها را با 1/2 قاشق چای خوری نمک. انتقال به فر و کباب برای 15 دقیقه. با استفاده از انبرک تلنگر سیب زمینی و بازگشت آنها را به فر کباب 15 تا 20 دقیقه بیشتر تا زمانی که سیب زمینی ها به راحتی سوراخ با چنگال و browned در نقاط.

اضافه کردن لوبیا سبز لوبیا کره و پونه و فلفل و باقی مانده 1/4 قاشق چای خوری نمک به غذا با سیب زمینی و بازی شیر یا خط به ترکیب و کت لوبیا با روغن باقی مانده در تابه. بازگشت ظرف را در فر به مدت حدود 8 دقیقه یا تا زمانی که لوبیا سبز ترد هستند-مناقصه. نم نم با پنیر فتا و خدمت می کنند.

عملکرد: 4 تا 6 نفر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن