Boise State کاهش تیم بیس بال لود شده با Spokane کار د لین استعداد - Thu, 02 Jul 2020 PST

Boise State اول فصل بیس بال در 40 سال بود برش های کوتاه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس ترک چند اسپوکن و کا

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

Boise State اول فصل بیس بال در 40 سال بود برش های کوتاه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس ترک چند اسپوکن و کار د لین محصولات تعجب آنچه که ممکن است پس از یک 9-5 شروع می شود.

این بیماری همه گیر در نهایت منجر به حذف برنامه.

Boise State پنج شنبه اعلام کرد که آن را رها بیس بال و زنان شنا و غواصی تیم با توجه به کروناویروس ناشی از کاهش بودجه تلاش برای نجات ورزشی وزارت $3 میلیون نفر است.

سه سال پس از مدیر ورزشی کورت Apsey اعلام کرد تا پایان مدرسه کشتی برنامه در تلاش برای بازگرداندن بازی بیس بال, ورزش از بین رفته است. تیم مطلع شد از مدرسه تصمیم به از بین بردن برنامه در روز پنج شنبه صبح. این برای اولین بار کاهش یافته و در سال 1980.

"این یکی از سخت ترین تصمیم گیری های ورزشی بخش را به, اما آن را در یک زمان می آید زمانی که ما رو بیشتر جدی مالی چالش ما تا کنون دیده اند" Apsey گفت: در یک نسخه.

Boise State مربی گری Van Tol – سابق Gonzaga بازیکن و کمک مربی – تا به حال 15 بازیکن از شمال غربی در فهرست تنهاست NCAA بخش تیم بیس بال در آیداهو.

کار د لین بالا فارغ التحصیلان مایکل هیکس و Jayce Bailey, Mt. Spokane بالا استو Flesland و کالج ها از اسپوکن محصول مسیحی پدیللا بودند از کوه کنفرانس غرب تیم ملی.

هیکس یک کوه غرب ارشد این فصل چه کسی اعطا شد یک سال اضافی از واجد شرایط بودن با توجه به لغو این فصل به رهبری Broncos در طور متوسط پنبه حلاجی شده (.386) بازدید (22) دو برابر (هشت), RBIs (11) و گره خورده بود برای اولین بار در اجرا می شود (11).

پدیللا یک کاربر outfielder از عقاب, آیداهو, batted .255 با دو برابر یک خانه اجرا و پنج RBIs.

یک سال پس از کمک به Mt. Spokane رسیدن به دولت 3A یک چهارم نهایی, Flesland یک دانشجوی سال اول پارچ به نظر می رسد در چهار بازی در Boise State با دو شروع می شود. او تا به حال یک 3.38 عصر و 15 strikeouts در 10⅔ نوبت.

بیلی یک دانشجوی سال اول outfielder نمی رسد در هر بازی در این فصل.

هیکس کاهش یافته بود. تلاش برای رسیدن به Padilla, Flesland و بیلی ناموفق بودند.

اخبار Boise State برش آن برنامه آمد و به عنوان یک شگفتی به منطقه کالج و دبیرستان مربیان است.

CCS مربی برایان وینستون مربی در کنار Van Tol در Gonzaga, بازی بیس بال مدرسه بالا در ریچلند با Boise State دستیار مربی تراویس باک و تا به حال دو نفر از بازیکنان خود را با علامت Broncos در بهار گذشته.

"فقط شوکه شده" وینستون گفت. "این واقعا مایه تاسف برای غرب بیس بال. در حال حاضر وجود دارد یکی کمتر بخش من برنامه برای ارسال این بچه ها.

"داشتن شده است در اطراف BSU کارکنان مربیگری و گرفتن به دانستن و آنچه را که آنها قادر به انجام آن بسیار مایه تاسف است."

وجود ده ها junior, کالج, NAIA NCAA Division II و NCAA Division III بیس بال برنامه ها در شمال غرب متحده, Washington, اورگان, آیداهو و مونتانا اما تعدادی از بخش برنامه های منقبض شده در چهار دهه اخیر.

واشنگتن, واشنگتن ایالت اورگون Oregon State و دانشگاه در حال حاضر تنها شمال غرب, مدارس که زمینه بخش من تیم بیس بال.

آیداهو قطع برنامه های خود را در سال 1980 و شرقی واشنگتن به دنبال آن در سال 1990 بود.

"ایالت آیداهو, من فکر می کنم آن را سخت از دست دادن" CdA بالا مربی اریک Karns گفت. "اما وجود دارد هیچ پاسخ آسان هنگامی که شما در حال کار با بودجه کوچکتر و تصمیم گیری نیاز می شود ساخته شده است."

Mt. Spokane مربی الکس Schuerman به توافق رسیدند.

"این یک لطمه می زند و به طور خاص به این دلیل که برنامه فقط برگشتم" Schuerman گفت. "وجود دارد بسیار هیجان و وزوز. آنها خیلی سخت کار کرده بود به استخدام ، من نمی توانم تصور کنید که چگونه آنها احساس. این نوع از یک ضربه به بیس بال جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب